Marka, która w ubiegłym roku świętowała swoje 40. urodziny, przedstawia wyjątkową odsłonę zegarka zaprojektowanego przez cenionego twórcę młodego pokolenia - Janusza Walczuka.
Jak możemy przeczytać w materiałach prasowych - to pierwsza taka współpraca legendarnej już marki z polskim artystą. Tylko 40 sztuk limitowanej edycji zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk będzie dostępnych w sprzedaży.
“głos pokolenia Z”
Janusz Walczuk, znany raper młodego pokolenia, w ciągu ostatnich trzech lat wydał trzy solowe albumy, które od razu zyskały status złotych oraz otrzymały liczne wyróżnienia.

Lata doświadczeń, ciężka praca i nauka z każdej porażki pozwoliły mu dojść do etapu, w którym jest teraz i zyskać miano “głosu pokolenia Z”. To właśnie nieustępliwość artysty w dążeniu do celu w duchu #nevergiveup, które jest też hasłem marki G-SHOCK, oraz jego oryginalny styl sprawiły, że marka oraz raper postanowili połączyć siły projektując limitowaną odsłonę zegarka GA-2100.
Ultralimitowana edycja zegarka
Zegarek o referencji GA-2100-1A1JW01 powstał wyłącznie w liczbie 40 sztuk!


To nietypowy projekt, którego inspirację stanowił unikatowy styl artysty młodego pokolenia.
Bazą modelu jest klasyczny zegarek GA-2100-1A1ER w czarnej odsłonie z czarnymi indeksami. Pasek zdobi zaprojektowany we współpracy z artystą wzór w kolorze fioletowym, który często pojawia się w twórczości artysty.
Zegarek ma podświetlenie Super Iluminator, a wskazówki pokryte są substancją Neobrite, do tego oferuje takie funkcje dodatkowe jak: wskazanie czasu światowego, stoper, timer, 5 alarmów dziennych i kalendarz automatyczny. Dodatkowo, jak na G-SHOCK przystało, zegarek ma wodoszczelność do 20 bar (ISO 22810) oraz 3-letnią baterię.
Całość została zapakowana w pudełko, które posiada podpis rapera oraz logotyp marki.


- Inspiracją dla zaprojektowania designu mojego zegarka G-SHOCK było nocne miejskie życie Żoliborza, dzielnicy Warszawy. Miejsca, w którym żyję i pracuję na co dzień. Główne dwa motywy kolorystyczne mają symbolizować odpowiednio: światła miasta oraz nocne życie Warszawy - czerń i fiolet - powiedział Janusz Walczuk.
G-SHOCK x Janusz Walczuk - cena i dostępność
Cena modelu G-SHOCK x Janusz Walczuk to 999 złotych, limitacja jedynie 40 sztuk.
Ten zegarek G-SHOCK dostępny jest wyłącznie w wybranych sklepach sieci Time Trend.
Więcej najnowszych informacji z branży i świata zegarków tu: wiadomości branżowe.
*na bazie materiałów prasowych marki G-SHOCK
08:05 02.08.2024Wiadomości
Ultralimitowana edycja zegarka G-SHOCK x Janusz Walczuk
Tagi:
zegarki sportowezegarki młodzieżowechronografzegarki kwarcowezegarek wodoszczelnyzegarki japońskiejapoński zegarek
REKLAMA
Dzwony zegara Zamku Królewskiego w Warszawie
Bardzo ważnym i ciekawym elementem zegara na Zamku Królewskim w Warszawie są jego dzwony. Wykonane zostały one w czynie społecznym przez firmę Antoniego Kruszewskiego z W ...
Zapowiedź książki: „CZAS pod czerwoną gwiazdą”. Historia zegarmistrzostwa w Związku Radzieckim
Już w maju 2025 roku na rynku powinna pojawić się książka „CZAS pod czerwoną gwiazdą”, która jest doskonałym przedstawieniem historii i pozycji zegarmistrzostwa w Związku ...
Komplikacja konstrukcji przekładni chodu - część 1. Zegarek z centralną wskazówką sekundową
Rozważając zmiany konstrukcyjne w zespole przekładni chodu w stosunku do mechanizmu bazowego zegarka mechanicznego opisanego w poprzednich rozdziałach tej analizy, musimy ...
Swiss Military by Chrono DIVER 1000 Special Edition. „Tool watch” o wyśrubowanych możliwościach
Marka Swiss Military by Chrono to nowy podmiot na naszym rodzimym zegarkowym rynku. Firma niedawno pozyskała polskiego dystrybutora, co wiąże się z pełną dostępnością jej ...
Omega Seamaster Aqua Terra Turquoise. Nowe zegarki sportowe z turkusowymi tarczami
W branży zegarmistrzowskiej mamy ostatnio zjawisko, które nazwałbym kolorową rewolucją. Pojawia się bardzo dużo modeli zegarków, nie tylko dla kobiet, ale również właśnie ...
Vostok Europe Batiscafos. Bezkompromisowe, potężne zegarki w kilku wersjach
Prezentując zegarki litewskiej marki Vostok Europe zawsze przewija się temat związany z ich gabarytami i charakterystyczną stylistyką. To solidne, wyraziste, rzucające si ...
Tudor 1926 Luna. Pierwszy zegarek z fazami księżyca w historii marki
Nigdy się nad tym nie zastanawiałem, ale właśnie dotarło do mnie, że przez 99 lat działania Tudor, marka z takimi tradycjami i możliwościami, nigdy, przenigdy, nie stworz ...
Daniel Roth Extra Plat Souscription. Drugi zegarek i drugi sukces La Fabrique du Temps
Reaktywacja zegarkowej marki to przedsięwzięcie fascynujące, ale i ryzykowne. Tym bardziej jeśli mówimy o marce, której założycielem była tak ikoniczna postać w świecie h ...
Rozmowa z Ewą Buksą – polską emalierką – o tajnikach pracy, drodze zawodowej i tworzeniu emaliowanych tarcz zegarków
Odsłuchaj tę rozmowę: Subtelne, świetliste, pełne precyzji i cierpliwości – takie są prace Ewy Buksy, która od lat tworzy miniaturowe dzieła sztuki z ognia i szkła. Jej a ...
Artysta - wizjoner Jochen Benzinger. Unikalne podejście do sztuki zegarmistrzowskiej
Producenci z branży zegarmistrzowskiej nieustannie dążą do prezentowania coraz to nowszych rozwiązań w zakresie produkcji zegarków, wraz z udoskonalaniem metod i procesów ...
Mudita Radiant. Minimalistyczny zegarek polowy polskiej marki
W świecie zdominowanym przez cyfrowe rozpraszacze, smartwatche i ciągły szum powiadomień, polska marka Mudita od lat stawia na świadome życie i technologię, która ma służ ...
Rave na nadgarstku: MB&F M.A.D. 2 i Eric Giroud – architekt czasu i innowacji
W świecie zegarmistrzostwa, gdzie często rządzą tradycja i powściągliwa elegancja, MB&F ponownie złamała schematy. Tegoroczny model M.A.D. 2 to nie tylko hołd dla szalone ...









greenlogic.eu