Tissot, producent szwajcarskich zegarków, ruszył z kampanią pod hasłem „Focus Forward”, która łączy w sobie elementy działań wizerunkowych i produktowych.
Jak możemy przeczytać w materiałach prasowych - kampania prezentuje wartości bliskie temu szwajcarskiemu przedsiębiorstwu – 170 lat działalności marki pokazuje, że nie ma postępu bez trzymania się obranego kursu, a napotkanie po drodze przeszkody często wystawiają zaangażowanie na próbę, ale i kształtują tożsamość.
Bohaterami kampanii są dwa modele zegarków – kultowy już Tissot PRX 35 mm Powermatic 80 w kolorze „Ice Blue” oraz nowość – Tissot Le Locle 20th Edition, czyli nowa wersja tradycyjnego zegarka stworzona z okazji 20 rocznicy tego modelu.
Tissot w Warszawie
Globalna kampania została nakręcona w Warszawie!
W wideo można rozpoznać charakterystyczne miejsca w stolicy Polski. Ale ma ona reprezentować każde miasto na świecie oraz ludzi, którzy mierzą się z podobnymi wyzwaniami.
Marka Tissot w tej kampanii stara się podkreślić wartość, jaką jest wybór własnej ścieżki w życiu, ale przypomina również o konieczności trzymania się wyznaczonego planu, aby osiągnąć wymarzony sukces.
Oto wspomniane wideo:
Wyobraź sobie, że jesteś na dużej stacji kolejowej i sprawdzasz wszystkie możliwe trasy.
Przed Tobą otwiera się tyle opcji, przeżyć, przygód.
Perspektywa jest ekscytująca, ale może powodować poczucie zagubienia.
Życie jest pełne wyborów, jednak kierunek obierasz samodzielnie.
Chociaż świat oferuje niezliczone ścieżki, to Twoje starania i decyzje wytyczą Twoją własną, niepowtarzalną drogę.
Każda chwila, każdy krok przybliżają Cię do miejsca, w którym pragniesz się znaleźć.
W dzisiejszym świecie niezliczone opcje rozrywki wabią na każdym kroku, a urok natychmiastowego i łatwego sukcesu kusi wielu.
Jednak wybór własnej, niepowtarzalnej drogi, pomimo wielu krzyczących billboardów i nawołujących ludzi, jest wyrazem wyrozumiałości i autentyczności.
Bez ścieżek na skróty. Mimo przeszkód, wątpliwości i pokus.
Rocznica klasyka – Tissot Le Locle 20th Edition
Przy okazji startu kampanii „Focus Forward”, marka Tissot zaprezentowała wspomniany już model Tissot Le Locle 20th Edition, czyli nową wersję klasycznego zegarka mechanicznego zaprojektowaną z okazji jego 20. urodzin.
Zegarki Tissot Le Locle od zawsze wyróżniały się ponadczasową, elegancką estetyką. Tradycyjnie wykonane koperty i tarcze czerpią inspirację z tarczy zegara kościelnego w szwajcarskiej miejscowości Le Locle, gdzie powstał pierwszy zakład zegarmistrzowski Tissot. Niebieskie, rzymskie indeksy i wskazówki w kształcie listków zdobią srebrną tarczę z wzorem Cloud de Paris.
Tarczę chroni szkło szafirowe.
W kopercie wykonanej ze stali szlachetnej 316L osadzono szwajcarski mechanizm Powermatic 80 (w modelu w wersji męskiej) oraz Powermatic 48 (w wersji damskiej). Zastosowana sprężyna balansu Nivachron™️ jest odporna na działanie pół magnetycznych i wstrząsy.
Ten model dostępny jest w wersjach męskiej i damskiej, w tym drugim wariancie tarcza ozdobiona jest 8 diamentami. Zegarki sprzedawane są w zestawie z bransoletą i skórzanym paskiem, który dzięki funkcji szybkiej wymiany, można zmienić w dowolnym momencie.
Niebawem zaprezentujemy i opiszemy ten nowy model dokładniej.
W międzyczasie polecamy zapoznać się z opisem modelu: Tissot PRX 35mm Automatic.
Szukasz informacji o nowościach marki Tissot i recenzji zegarków? Sprawdź nasze pozostałe publikacje - zegarki Tissot.
Redakcja Zegarki i Pasja
* na bazie materiałów prasowych marki Tissot