• Zegarki marki Omega
  • Zegarki marki Prim
  • Zegarki marki Michel Herbelin
  • Zegarki marki Epos
  • Zegarki marki Tissot
  • Zegarki marki Montblanc
  • Zegarki marki Davosa
  • Zegarki marki Perrelet
  • Zegarki marki Frederique Constant
  • Zegarki marki Orient
  • Zegarki marki Oris
  • Zegarki marki Aerowatch
  • Zegarki marki Roamer
  • Zegarki marki Alpina
  • Zegarki marki Citizen
  • Zegarki marki Inventic
  • Zegarki marki Grand Seiko
  • Zegarki marki G-SHOCK
  • Zegarki marki Bulova
  • Zegarki marki Certina
  • Zegarki marki Orient Star
  • Zegarki marki Błonie
  • Zegarki marki Seiko
  • Zegarki marki Ball
  • Zegarki marki Atlantic
  • Zegarki marki Rado
  • Zegarki marki Luminox
  • Zegarki marki Junghans
  • Zegarki marki Aviator Swiss Made
  • Zegarki marki Vostok Europe

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z


Rok 2023 jest szczególny dla marki G-SHOCK, bowiem równo 40 lat temu, w 1983 roku, na rynek trafił pierwszy model jednych z najbardziej wytrzymałych zegarków na świecie. Był nim kultowy DW-5000C, który z racji swojej charakterystycznej, kwadratowej koperty, zyskał wśród fanów pseudonim “kostka”. Pseudonim ten do dziś powszechnie wykorzystywany jest do nazywania modeli marki G-SHOCK o tego typu konstrukcji.

Z okazji okrągłego jubileuszu japońska marka poczyniła szereg różnych działań w zakresie tworzenia nowych modeli oraz podejmując ciekawe akcje marketingowe.

Generacja Z

Niedawno na łamach naszego portalu opisywaliśmy zegarki G-SHOCK wprowadzone na rynek z okazji 40. urodzin marki. Więcej informacji znajdziecie pod tym linkiem: G-SHOCK obchodzi 40-lecie powstania marki. Specjalne zegarki z tej okazji! W niniejszym materiale skupimy się na kolejnych nowościach spod szyldu najwytrzymalszych zegarków świata, które dodatkowo zostały wsparte ciekawą kampanią promocyjną, pod hasłem #BuiltDifferent.

Cała akcja kierowana jest do pokolenia określanego mianem “Generacji Z”, czyli ludzi urodzonych w latach 1995-2012. Osoby z tych roczników ciężko zamknąć w jakiekolwiek ramy. Podążają oni swoimi własnymi, nieprzetartymi szlakami. Postrzegają świat przez pryzmat własnych doświadczeń i nie boją się łamać ogólnie przyjętych konwenansów.

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Indywidualny i bezkompromisowy styl osób zaliczanych do Generacji Z doskonale zgrywa się z filozofią marki G-SHOCK. W końcu są to zegarki inne od wszystkich dostępnych na rynku, charakterystycznie, które powstały z potrzeby odporności i niezniszczalności.

W trakcie swojej 40-letniej historii ewoluowały, przekształcając się w jedyne w swoim rodzaju, których wzornictwo oraz rozbudowana funkcjonalność dają niemal nieograniczone możliwości wyrażania siebie i swojego stylu. Jedyne, co się nie zmieniło na przestrzeni tych czterech dekad, to ich legendarna odporność i ponadprzeciętna wodoszczelność.

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Młode pokolenie, nazywane “Generacją Z”, przestało ślepo wpisywać się w ogólne, narzucane z góry trendy. Zmieniło zasady “gry”. Teraz to młodzi ludzie, poprzez swoją przebojowość i kreatywność, przejęli inicjatywę w tej kwestii, kreując własną, niczym nie skrępowaną modę.

Brak zasad i wytycznych

Główną, jeśli nie jedyną zasadą w tym procesie, jest kompletny brak zasad i wytycznych.

Indywidualizm, oryginalność i własny styl to główne cechy obecnych trendów.

Zaobserwować je możemy w wielu współczesnych formach wyrażania siebie. Poza modą będzie to sztuka, głównie streetart, muzyka, czy sport. W każdej z nich marka G-SHOCK również odciska swe piętno, poprzez bezkompromisową wytrzymałość, oryginalną i odważną stylistykę i jedyny w swoim rodzaju styl tworzonych od lat zegarków. To dlatego pokochały ją miliony ludzi na całym świecie, z czego lwią część stanowi właśnie pokolenie “Z”.

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Modelem, którym została objęta akcja #BuiltDifferent jest G-SHOCK BA-B2100 oraz G-SHOCK BA-B2100 wyposażony dodatkowo w Bluetooth, dzięki któremu możliwe jest sparowanie zegarka z telefonem, co otwiera przed użytkownikiem dodatkowe funkcje i możliwość jego obsługi poprzez smartfona. Zegarki charakteryzują się ośmiokątną lunetą, nadającą im niepowtarzalnego charakteru, oraz cieńszą od standardowych modeli “G” kopertą, dzięki czemu są dużo bardziej ergonomiczne i wygodniejsze w noszeniu.

Wśród nowych, promowanych w ramach opisywanej akcji modeli dominuje ciemna kolorystyka tarcz, kopert i pasków, jednak są również wyjątki - to wersje zegarków całkowicie czerwone lub żółte. Bardzo ciekawie prezentują się warianty z rozszerzeniem “FR”, na które naniesiono ciekawą grafikę, do złudzenia przypominającą kolorowy dym.

Marka G-SHOCK stworzyła ciekawy klip reklamowy, w którym zobaczyć można modele objęte akcją #BuiltDifferent. Aby go obejrzeć, wystarczy kliknąć czerwony trójkąt poniżej:  
 


Hasło kampanii brzmi: bez względu na to, co robisz, bez względu na to, co masz na sobie, G-SHOCK jest odpowiedni dla każdej wersji Ciebie.

#BuiltDifferent

Doskonałym dopełnieniem akcji #BuiltDifferent mogą być słowa samego twórcy marki G-SHOCK, pana Kikuo Ibe, które wypowiedział w trakcie jednego ze spotów promujących kooperację z marką Highsnobiety: „Tworząc G-SHOCK chciałem skierować do innych przesłanie, w którym zachęcam do tego, aby ludzie pielęgnowali swoje przekonania, nawet jeśli sprzeciwiają się czasom, w których żyją”.

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Brak zasad i wytycznych. Zegarki G-SHOCK dla ludzi z Generacji Z

Na koniec, fanom japońskiej marki G-SHOCK, ale także wszystkim miłośnikom zegarków, którzy chcieliby dowiedzieć się o niej nieco więcej, polecamy obszerną - bogatą w zdjęcia oraz filmy - relację z naszej wizyty w Japonii w siedzibie G-SHOCK, i w fabryce tej marki tutaj: spotkanie z twórcą G-SHOCK i wizyta w fabryce CASIO Premium Production Line w Japonii.

Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki G-SHOCK znajdują się w portalu na indywidualnej podstronie marki tu: zegarki G-SHOCK.

Paweł Zgiep


Tagi:

Tissot - Premium

REKLAMA

Magazyn ZIP - Wszystkie wydania

MAGAZYN Zegarki i Pasja - Wszystkie wydania

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

Atlantic 420

REKLAMA

Epos 420

REKLAMA

Sector 420

REKLAMA

Frederique Constant 420

REKLAMA

Montblanc 420

REKLAMA

Janeba Oris 420

REKLAMA

Greenlogic 420

REKLAMA

7 reinterpretacji kultowych zegarkó...
7 reinterpretacji kultowych zegarkó...
22.02.2023
Norweskie zegarki wykonane według ś...
Norweskie zegarki wykonane według ś...
21.03.2023

Podstrony producentów

Zegarki marki Aerowatch
Zegarki marki Alpina
Zegarki marki Atlantic
Zegarki marki Aviator Swiss Made
Zegarki marki Ball
Zegarki marki Bulova
Zegarki marki Błonie
Zegarki marki Certina
Zegarki marki Citizen
Zegarki marki Davosa
Zegarki marki Epos
Zegarki marki Frederique Constant
Zegarki marki G-SHOCK
Zegarki marki Grand Seiko
Zegarki marki Inventic
Zegarki marki Junghans
Zegarki marki Luminox
Zegarki marki Maurice Lacroix
Zegarki marki Michel Herbelin
Zegarki marki Montblanc
Zegarki marki Omega
Zegarki marki Orient
Zegarki marki Orient Star
Zegarki marki Oris
Zegarki marki Perrelet
Zegarki marki Polpora
Zegarki marki Prim
Zegarki marki Rado
Zegarki marki Roamer
Zegarki marki Seiko
Zegarki marki Tissot
Zegarki marki Vostok Europe
Zegarki marki Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco