Cover. Sztuka prezentacji zegarków

POWRÓT 29.07.2014 Zegarkowy świat
Cover. Sztuka prezentacji zegarków

Małe gabarytowo, w stosunku do swoich „nosicieli” zegarki, trudno jest zaprezentować szerszemu gronu widzów, w ich naturalnym ujęciu – na nadgarstku. Problem ten zwykle uniemożliwia choćby pełnowartościowy udział zegarków na wybiegach modowych i w klasycznych sesjach fotograficznych. Ciekawą sugestię dla rozwiązanie powyżej opisanych trudności przedstawia marka Cover.

Małe gabarytowo, w stosunku do swoich „nosicieli” zegarki, trudno jest zaprezentować szerszemu gronu widzów, w ich naturalnym ujęciu – na nadgarstku. Problem ten zwykle uniemożliwia choćby pełnowartościowy udział zegarków na wybiegach modowych i w klasycznych sesjach fotograficznych. Ciekawą sugestię dla rozwiązanie powyżej opisanych trudności przedstawia marka Cover.

Szwajcarska marka Cover - sztuka prezentacji zegarków


Małe dzieła sztuki – jakimi są zegarki trudno jest dobrze zaprezentować w jednym ujęciu z jego właścicielką, czy właścicielem. Taka sytuacja, bardzo często powoduje niechęć, czy wręcz rezygnację wielu marek zegarkowych z udziału w pokazach, w trakcie prezentacji mody. Przy głębszym skupieniu się nad problemem, można go rozwiązać, choćby poprzez prezentację zbliżenia zegarka, na zwykle obecnych w okolicy wybiegu telebimach. Inaczej ma się to jednak, w przypadku prezentacji drukowanych zdjęć, szczególnie wtedy, gdy prezentacja zegarka ma odbywać się w sposób naturalny (bez drugiego ujęcia prezentującego zegarek w powiększeniu).

Szwajcarska marka Cover - sztuka prezentacji zegarków

Szwajcarska marka Cover - sztuka prezentacji zegarków


Bardzo ciekawie rozwiązał ten problem szwajcarski producent - marka Cover, na której zdjęciach promujących markę i wyroby, piękne kobiety, oraz modele prezentują zegarki w sposób, w którym jest on doskonale widoczny, a samo ujęcie osoby jest bardzo naturalnym.
Zarówno kobiety, jak i mężczyźni trzymają w swoich rękach plakaty przedstawiające wybrany model czasomierza. W takiej sytuacji zegarek jest w samym centrum uwagi, a osoba, jej ubiór, czy sylwetka dobrze widoczne - podobnie, jak choćby w przypadku prezentacji na stronach kolorowych magazynów.

Szwajcarska marka Cover - sztuka prezentacji zegarków

Szwajcarska marka Cover - sztuka prezentacji zegarków


Innym rozwiązaniem, jednak już tak do mnie nie przemawiającym, jest prezentacja zegarka w dużym formacie, oraz osoby opierającej się o niego, czy stojącej przy nim. Wydaje się, że w przypadku tych zdjęć, jest to już tylko i wyłącznie sztuka montażu i zdolności technicznych grafików komputerowych. Trzeba jednak równocześnie przyznać, że efekt ich pracy jest bardzo pozytywny.

Władyslaw Meller

Magazyn ZIP NR 6

MAGAZYN ZIP NR 6 - odbierz egzemplarz!

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Oris

REKLAMA

Partner Czasocholicy

PARTNER

Seiko2

REKLAMA

Doxa

REKLAMA

Glycine

REKLAMA

Epos

REKLAMA

Junghans

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

Nauka zegarmistrzostwa w Europie i ...
Nauka zegarmistrzostwa w Europie i ...
24.07.2014
Królewski zegarmistrz. Adamandy Koc...
Królewski zegarmistrz. Adamandy Koc...
07.08.2014

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Emile Chouriet
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Montblanc
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Vostok Europe
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco