Ankieta nr 3 - Pokolenie Y (Millenialsi)
W 2024 roku nasz portal Zegarki i Pasja obchodzi 10-lecie. Przez tę dekadę funkcjonowania dookoła nas wydarzyło się bardzo wiele - szybki rozwój technologii, ogromne tempo życia, stale nowe wyzwania, zmieniające się mody i trendy, także w branży zegarmistrzowskiej.
Od lat, regularnie nasi Czytelnicy i Czytelniczki pytają nas o to: jaki model polecamy jako „pierwszy zegarek” dla nastolatka?, jaki będzie odpowiedni na prezent dla dziadka?, lub co będzie pasować do letniej sukienki lub garnituru. Wiele takich pytań pojawia się też na grupie „Czasoholicy”. Tego typu pytania powtarzają się, więc zawsze będą osoby, które szukają i potrzebują porady.
I właśnie z myślą o nich przygotowaliśmy wspólną kampanię Zegarki i Pasja x Czasoholicy „Zegarki przez pokolenia”, która wystartowała pod koniec maja 2024.

Chcemy przypomnieć, że są przedmioty i doświadczenia, które wędrują przez pokolenia, łączą je. Ale zarazem każde kolejne pokolenie jest inne niż poprzednie – ma inne marzenia, cele i oczekiwania. Żyje w innych czasach i okolicznościach. Chce nosić inne… zegarki!
Jakie zegarki chcą dziś nosić nastolatkowie i stulatkowie?
Aby odpowiedzieć na to pytanie zapraszamy Was do udziału w ciekawym projekcie!
Pokolenie Y (Millenialsi) - Ankieta nr 3
Chcemy zebrać nasze wspólne propozycje zegarków dla 5 grup wiekowych, dla 5 pokoleń: Baby Boomers, X, Y (Millenialsi), Z (iGen) i Alpha. W tym celu przygotujemy dla Was otwarte ankiety, w których możecie wybrać i/lub dodać Wasze propozycje zegarków dla danego pokolenia.
Za nami już dwie ankiety, w których typowaliśmy zegarki dla pokoleń Baby Boomers i X-ów.
Teraz czas na zegarki dla osób z Pokolenia Y, tak zwanych Millenialsów.
Trzecia ankieta właśnie wystartowała na grupie Czasoholicy, znajdziecie ją tu:
Ankieta nr 3 - Pokolenie Y (Millenialsi)
Przypominamy, za Wikipedią: określenie „Pokolenie Y” - nazywane również „pokoleniem Milenium”, „następną generacją”, a także „pokoleniem cyfrowym” - nie jest ścisłe, jednak według większości źródeł, pokolenie Y to osoby urodzone między 1980 a 2000 rokiem.
Wierzymy, że najlepsze rekomendacje pochodzą nie tylko od ekspertów, ale przede wszystkim od użytkowników, którzy na co dzień korzystają z danego typu produktów, dlatego chcemy, żebyście to Wy byli źródłem wiedzy i pomocy dla innych na temat tego, jaki zegarek najlepiej wybrać.

Jak wziąć udział w ankiecie?
1. Ankiety są kolejno publikowane wyłącznie na grupie „Czasoholicy” na facebooku.
Jeśli jesteś już „Czasoholikiem” lub „Czasoholiczką’ to wystarczy, że zalogujesz się na grupę, jeśli nie dołączyłeś jeszcze do tej społeczności, nic straconego, zajrzyj tu: grupa Czasoholicy.
2. Każda ankieta jest aktywna przez 2 dni. Ankieta jest otwarta - można dodawać swoje propozycje zegarków dla danej grupy wiekowej, oraz głosować na już zaproponowane modele.
3. Po zakończeniu głosowań dla każdej z ankiet z danego pokolenia zbierzemy Wasze propozycje zegarków, które uzyskały najwięcej głosów i przygotujemy rekomendacje wraz z ich opisami.
Podsumowania i modele zegarków przez Was wskazane dla każdej grupy wiekowej opublikowane zostaną na portalu Zegarki i Pasja, aby mogły one służyć w przyszłości jako swojego rodzaju „zegarkowy kompas” dla wszystkich szukających odpowiedniego modelu dla siebie lub dla kogoś.
Trzecia ankieta na grupie „Czasoholicy” jest tu: ANKIETA NR 3
Będzie aktywna 2 dni, od 7 do 9 sierpnia 2024.

Razem możemy zrobić coś naprawdę przydatnego i pożytecznego!
Pomożecie?
Więcej informacji o kampanii oraz wyniki zakończonych już ankiet tu: Zegarki i Pasja x Czasoholicy - „Zegarki przez pokolenia”.
Zegarki i Pasja X Czasoholicy
*zdjęcia użyte w publikacji zostały wygenerowane przez AI
17:20 07.08.2024Wiadomości
Ankieta nr 3 – Pokolenie Y (Millenialsi). „Zegarki przez pokolenia”
REKLAMA
NOWOŚĆ: QUIZy zegarkowe na Zegarki i Pasja!
Myśląc o rozwoju naszego wydawnictwa oraz nowych pomysłach i projektach zegarkowych, które chcemy realizować, staramy się zawsze także myśleć o Was, naszych Czytelnikach. ...
Wizyta w JUNGHANS: poznajemy siedzibę i zakłady produkcyjne marki.
Mieliśmy już niewątpliwą przyjemność dokładnego poznania miejsc i procesu produkcji zarówno zegarków japońskich jak i szwajcarskich, a nawet litewskich. Naszymi wrażeniam ...
20-lecie mechanizmu Grand Seiko Spring Drive i nowe zegarki z tej okazji!
Japończycy od zawsze preferowali podziały na marki standard i premium, dlatego Toyota ma Lexusa, Nissan – Infiniti, a Honda – Acurę. W ich ślady szli też oczywiście i inn ...
Aviator Swiss Made Moonflight Diamond Polska Edycja. Duma z odwagi polskich kobiet pilotów
Aviator Swiss Made to szwajcarska marka zegarków od samego początku powiązana z lotnictwem. Ale, jak każda firma, która chce efektywnie funkcjonować na rynku, pojawiają s ...
G-SHOCK x J Balvin. Odważny kolor i różne opcje personalizacji
W momencie, w którym zobaczyłem nowość od G-SHOCK mocno biłem się z myślami, jak właściwie zaprezentować Wam ten zegarek? Jako klasyk - dostępny w nowych wariantach, a mo ...
Anielski zegarek. Frederique Constant Watch Angels Worldtimer Manufacture Limited Edition
W 2004 roku firma Frederique Constant dołączyła do elitarnego grona tych producentów zegarków, którzy mogą pochwalić się mechanizmami produkowanymi we własnym zakresie. K ...
Citizen Tsuyosa 60. Różne wersje i kolory tarcz oraz 60 godzin rezerwy chodu!
Nowy model Tsuyosa 60 to kolejny reprezentant bestsellerowej kolekcji japońskiej marki Citizen. Kolekcji, która okazała się przysłowiowym strzałem w dziesiątkę. To zegare ...
Mudita Radiant. Minimalistyczny zegarek polowy polskiej marki
W świecie zdominowanym przez cyfrowe rozpraszacze, smartwatche i ciągły szum powiadomień, polska marka Mudita od lat stawia na świadome życie i technologię, która ma służ ...
Filozofia designu Venezianico i Arsenale Bizantino - kulminacja dotychczasowego rozwoju!
Marka Venezianico stanowi ciekawy przykład nowoczesnego zegarmistrzostwa, które osiągnęło sukces, budując swoją tożsamość w oparciu o głęboki szacunek dla historii i este ...
Światowy rynek dóbr luksusowych ze spadkami. Ale w Polsce mocno rośnie!
Światowy rynek dóbr luksusowych wyhamowuje po latach rekordowych wzrostów, jednak w Polsce sytuacja jest inna. Rynek dóbr luksusowych w Polsce ma urosnąć o 7,7 procent w ...
Wideo recenzja: Atlantic Worldmaster 1888 Automatic Blue Leather. Klasyka w nowoczesnym wydaniu
Zapraszamy do obejrzenia video recenzji zegarka Worldmaster 1888 Automatic Blue Leather marki Atlantic. Nasz redakcyjny kolega Marcin prezentował ten model niedawno w for ...
Aviator Swiss Made Moonflight Diamond Polska Edycja. Duma z odwagi polskich kobiet pilotów
Aviator Swiss Made to szwajcarska marka zegarków od samego początku powiązana z lotnictwem. Ale, jak każda firma, która chce efektywnie funkcjonować na rynku, pojawiają s ...









greenlogic.eu