Poszukiwania firmy oznakowanej jako Fossil Group, prowadzą szczególnie intensywnie posiadacze uszkodzonych zegarków, za których produkcję i sprzedaż jest odpowiedzialna ta właśnie jednostka organizacyjna. Dotyczy to tak zegarków gwarancyjnych, jak i tych, dla których gwarancja już się skończyła, ale niezbędne jest pozyskanie części zamiennych.
Na naszym portalu w dniu 14 lutego tego roku opublikowaliśmy informację zatytułowaną: „Biuro Fossil Group w Polsce”. W jego podsumowaniu napisaliśmy, iż nie pojawił się żaden oficjalny komunikat w tej sprawie (planowanego otwarcia biura), a w odpowiedź biura prasowego z centrali firmy była lakoniczna.
Jak się okazuje, mimo, że biuro firmy działa już co najmniej od początków lipca (rejestracja firmy – wpis krs - luty 2015), w branży do tej pory nie pojawił się żaden oficjalny komunikat w tej sprawie. Także nam nie udało się (mimo poczynionych prób) nawiązać kontaktu z reprezentacją firmy w Polsce.
My to my i mam nadzieję przeżyjemy bez strat, jednak co maja jednak zrobić posiadacze uszkodzonych zegarków?
Jeszcze przed otwarciem biura zastały wypowiedziane umowy współpracy dla dotychczasowych dystrybutorów marek: Emporio Armani, Michael Kors, Karl Lagerfeld, Marc Jacobs, Diesel, Fossil, Adidas.
Tradycyjnie, wraz ze zmianą dystrybutora, nowa jednostka bierze na siebie obowiązek świadczenia umów serwisowych (w tym w szczególności gwarancyjnych). Serwis to papierek lakmusowy sposobu traktowania swoich klientów przez markę, więc nowa jednostka starała się zawsze od tej aktywności rozpoczynać swoją obecność na rynku. Tak było dotychczas dla wszystkich marek, tak ze Swatch Group ostatnio (przy powołaniu biura Swatch Group w Polsce), jak i przedtem. Tak było także praktycznie dla wszystkich marek które zmieniały dystrybutora w Polsce.
Fossil Group się ukrywa!
Poszukujący jej w internecie trafiają na stroną naszego portalu - na wskazane wyżej opracowanie (zwiększając nam widocznie jego poczytność). Można ustalić adres firmy Fossil Polska, dzięki publikacji z KRS, ale czy statystyczny Kowalski - posiadacz uszkodzonego zegarka pomyśli o takim szukaniu? Do tego nie jest to jedyna, z elementem Fossil w nazwie, firma w Polsce. Jeśli jednak odgadnie i znajdzie firmę, to i tak będzie dysponował tylko jej adresem pocztowym.
Telefonów i adresu elektronicznego uświadczyć nie można.
Dlaczego!!!
Amerykańskie konotacje firmy nie mogą mieć przecież tłumaczyć takiego traktowania swoich klientów!
Właśnie zwiększona poczytność opracowania o Fossil Group na naszym portalu, a także bezpośrednie pytania o kontakt z serwisem świadczą, że klienci marek skupionych w Fossil Group mają kłopoty.
To samo na pewno przeżywają sklepy, szczególnie te, które nie kontynuują już współpracy z „zagrożonymi” markami, ale są zobowiązane do świadczenia serwisu dla sprzedanych dotąd zegarków.
Mamy nadzieję, że niniejsza informacja skłoni decydentów Fossil Poland Sp. z o. o. do „otwarcia przyłbicy” i pojawienia się na branżowej mapie, ale przede wszystkim wskażą oni sposób serwisowanie swoich zegarków.
Władysław Meller
{loadposition social}
{loadposition promowane_modele}
0 Komentarzy
Średnia 0.00