8 marca to dzień poświęcony płci pięknej. W 2023 roku data ta została wybrana przez markę Tissot na prezentację tegorocznych nowości. Polskie przedstawicielstwo tej szwajcarskiej firmy zegarmistrzowskiej postanowiło nadać temu wydarzeniu pewien akcent związany właśnie z obchodami międzynarodowego Dnia Kobiet.
My, jako redakcja Zegarki i Pasja, mieliśmy przyjemność wziąć w nim udział.
Głównym celem minionego wydarzenia było oglądanie transmitowanego na żywo ze Szwajcarii pokazu zegarkowych nowości marki Tissot przygotowanych na 2023 rok.
“przedtem”, “zanim”
Transmisja miała rozpocząć się o godzinie 15., zaproszeni zostaliśmy jednak już na godzinę 14. Event odbył się w Instytucie MAÉ - miejscu, w którym w centrum zainteresowań stoi zdrowie i piękno, stąd też wspomniany przeze mnie kobiecy akcent (choć panowie również są zawsze mile widziani pod adresem Placu Małachowskiego 2 w Warszawie).
MAÉ po japońsku oznacza “przedtem”, “zanim”.
Dlatego zanim przystąpiliśmy do oglądania nowości zegarkowych, mieliśmy okazję częściowo zapoznać się z tym, co Instytut ma do zaoferowania.
Odbyliśmy więc krótkie, acz treściwe szkolenie z jogi twarzy - poznaliśmy techniki pozwalające zadbać zarówno o odprężenie, jak i wymodelowanie naszego oblicza.
Zapowiadane zegarkowe nowości
Od samego początku do dyspozycji uczestników wydarzenia zostały oddane również zegarki Tissot z kolekcji 2023, które reprezentowały zapowiadane nowości.
Mogliśmy zatem bliżej zapoznać się z nowymi wersjami kolorystycznymi popularnego modelu Tissot PRX (a więc podbijającym już rynek wariantem z jasnoniebieską tarczą, oraz biało-czarną odsłoną wersji z funkcją stopera), a także nowymi, dedykowanymi do niego paskami gumowymi.
Zaraz obok, na ekspozycji był również opisywany przez nas niedawno Tissot Supersport Chrono Basketball Edition, w towarzystwie nowości w kolekcji Seastar.
Gwiazda wydarzenia
Główną gwiazdą wydarzenia była zaś odświeżona kolekcja zegarków Tissot Chemin des Tourelles. Ta klasyczna linia zegarków mechanicznych doczekała się istotnych zmian, które w moim odczuciu bardzo pozytywnie wpływają na jej odbiór.
To m.in. całkowicie nowy profil koperty, czy też robiące świetne wrażenie tarcze. Jako grupę docelową dla nowej odsłony modelu Chemin des Tourelles, szwajcarski producent obrał ludzi młodych. Zadbał jednocześnie o szeroki wybór w obrębie tej kolekcji - zarówno jeżeli chodzi o rozmiary kopert (34 mm, 39 mm i 42 mm), jak i kolory oraz wzory tarcz.
Tę nową kolekcję opisaliśmy już dokładnie w artykule tu: Tissot Chemin des Tourelles.
O godzinie 15. “połączyliśmy się” ze Szwajcarią - rozpoczął się oficjalny pokaz.
Grupa docelowa - młodzi ludzie
Przedstawiciele marki Tissot opowiedzieli o zaprezentowanych już nowościach, a także zapowiedzieli to, co nadchodzi. I choć modele, które mieliśmy okazję podziwiać na żywo – widoczne na zdjęciach w niniejszej relalcji, czyli zegarki już dostępne, robiło świetne wrażenie, to z pełnym przekonaniem mogę powiedzieć, że w 2023 mamy jeszcze na co czekać.
Tissot ma przygotowane w zanadrzu jeszcze kilka asów, które w tym roku trafią do oferty marki. Żeby się z nimi zapoznać, musimy się jednak jeszcze uzbroić w cierpliwość.
Warto przy okazji wspomnieć o pewnym założeniu dotyczącym większości tegorocznych zegarkowych premier - są one adresowane do grupy docelowej jaką są młodzi ludzie. Jest to ambitne założenie patrząc na wszechobecne urządzenia typu smart, jednak cieszy, że marki z bogatą historią i tradycjami chcą docierać do młodszych odbiorców, tworząc tym samym nowe generacje miłośników zegarków. Trzymam kciuki za powodzenie tej misji!
Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące Tissot znajdują się na portalu na indywidualnej podstronie marki tu - zegarki Tissot.
W tym miejscu pragniemy podziękować marce Tissot, oraz Jej przedstawicielom w Polsce, za zaproszenie naszej redakcji do udziału w tym wydarzeniu.
Piotr Tatar
0 Komentarzy
Średnia 0.00