Marka Maurice Lacroix została oficjalnym, partnerem firmy Red Bull w organizowanej przez nią zawodach „THE RED BULL CLIFF DIVING WORLD SERIES”.
Marka Maurice Lacroix została oficjalnym, partnerem firmy Red Bull w organizowanej przez nią zawodach „THE RED BULL CLIFF DIVING WORLD SERIES”.
Dynamicznie rozwijająca się marka Maurice Lacroix z satysfakcją informuje, że stała się oficjalnym partnerem z branży zegarkowej, w tegorocznej edycji zawodów organizowanych pod nazwą „THE RED BULL CLIFF DIVING WORLD SERIES”. Czas, technika i kreatywność - to kluczowe elementy charakteryzujące skoki do wody z niewyobrażalnych dla zwykłych śmiertelników wysokości, wynoszących 27 metrów, czy 20 metrów dla kobiet. Ten ekstremalny sport doskonale pasuje dla nowoczesnej, odważnej i myślącej o przyszłości marce, jaką jest Maurice Lacroix. Współpracy z firmą Red Bull i skokami z klifów, marka dedykuje model zegarka Pontos S Extreme, który jest wykonany z ekskluzywnego stopu POWELITE® i doskonale wpasowuje się przesłanie takich ekstremalnych wyczynów.
Your Time is now. Bądź ekstremalny
Zawody CLIFF DIVING są w tym roku organizowane przez firmę Red Bull po raz szósty i są najbardziej prestiżowymi zawodami tego typu w świecie. Są do nich zapraszani tylko najlepsi zawodnicy. W roku 2014 zawodu będą one rozgrywane w formie 7 cykli, zorganizowanych na trzech kontynentach. Mężczyźni wykonują skoki z platformy położonej 27 metrów nad powierzchnią wody, a kobiety z platformy 20 metrowej. W tej konkurencji jury ocenia skoki, przyznając punkty za wyskok, pozycję i ewolucje w powietrzu, oraz moment wejścia pod wodę.
W tym ekskluzywnym i niebezpiecznym sporcie ryzyko jest elementem codzienności. Atmosfera jest napięta, a w powietrzu można wyczuć obawę o niespodziewane zwroty wypadków i inne niebezpieczeństwa. To jest wyzwanie dla zegarków, jako partnera tego wyjątkowego sportu. Pobyt na platformie, bliskość skoku wywołuje niezwykłe emocje. W ciągu 3 sekund od rozpoczęcia skoku, do momentu zanurzenia w wodzie sportowiec osiąga prędkość spadania 85 km na godzinę i przeciążenie rzędu 5G. Ryzyko jest zbyt duże, by je rozpamiętywać, a jest tylko mały margines możliwego do popełnienia błędu. Ciało skoczka jest w rękach siły grawitacji, wejście do wody musi być perfekcyjne.
Jak przekazuje Marc Glaeser – Dyrektor marki Maurice Lacroix: „Firma Maurice Lacroix jest duma ze współpracy z Red Bull Cliff Diving World Series. Rozwijający się, dający niezwykle wrażenia estetyczne i spektakularny sport, oddaje pasję całej naszej marki do pomiaru czasu, szeroko pojętej techniki i ekstremalnych wyzwań”.
Podczas zawodów Red Bull Cliff Diving World Series Maurice Lacroix będzie prezentował zegarki z linii Pontos S EXTREME. Użyty dla wykonania kopert tych modeli stop POWERLITE®, występuje w trzech rożnych kolorach: czarnym, khaki i granatowym. Stworzony do ekstremalnego użytkowania zegarek, perfekcyjnie pasuje do tego rodzaju zawodów, choćby biorąc pod uwagę twardość materiału koperty i jego trzy razy mniejszą od stali wagę.
Zaangażowanie w skoki do wody z klifów, przyniosło powołanie trzech nowych ambasadorów marki Maurice Lacroix, wyróżniających się w tej dyscyplinie sportu. Są nimi: Rosjanin -Artem Silchenko, Kolumbijczyk - Orlando Duque i Amerykanin - David Colturi.
Władysław Meller
na podstawie materiałów prasowych marki Marice Lacroix
Galeria zdjęć:
0 Komentarzy
Średnia 0.00