• Zegarki marki Ulysse Nardin
  • Zegarki marki Victorinox
  • Zegarki marki Glycine
  • Zegarki marki Aerowatch
  • Zegarki marki Maurice Lacroix
  • Zegarki marki Frederique Constant
  • Zegarki marki Carl F. Bucherer
  • Zegarki marki Certina
  • Zegarki marki Alpina
  • Zegarki marki Grand Seiko
  • Zegarki marki Vostok Europe
  • Zegarki marki Epos
  • Zegarki marki Tag Hauer
  • Zegarki marki Doxa
  • Zegarki marki Aviator Swiss Made
  • Zegarki marki Oris
  • Zegarki marki Xicorr
  • Zegarki marki MeisterSinger
  • Zegarki marki Emile Chouriet
  • Zegarki marki Seiko
  • Zegarki marki Omega
  • Zegarki marki Montblanc
  • Zegarki marki Eterna
  • Zegarki marki Citizen
  • Zegarki marki Steinhart
  • Zegarki marki Roamer
  • Zegarki marki Orient
  • Zegarki marki Davosa
  • Zegarki marki Bulova
  • Zegarki marki Czapek Geneve
  • Zegarki marki Junghans
  • Zegarki marki Longines
  • Zegarki marki Ball
  • Zegarki marki Tissot
  • Zegarki marki Rado
  • Zegarki marki Atlantic

HAUTLENCE Labyrinth – zegarek, który… nie odmierza czasu!


Powrót do kategorii

Firma Hautlence istnieje od 2004 roku, kiedy to zszokowała świat zegarmistrzostwa tworząc rewolucyjny system wskazania czasu. W marcu tego roku zaprezentowała nowy model… zegarka? No właśnie czy to jest zegarek, czy tylko gra umieszczona w obudowie czasomierza. Przyjmijmy jednak umowną nazwę "zegarek".  LABYRINTH to najnowsza koncepcja zegarmistrzowska, która nie wskazuje czasu.

Ciekawostką jest reklamujący markę znany światowy piłkarz Eric Cantona, którego zachowanie oraz gra na boisku była równie wyjątkowa, jak reklamowane czasomierze.

 

Hautlence tworząc kolekcje Playground zatrzymał czas, dostarczając nowy element w świecie zegarmistrzostwa, który w zasadzie ze wskazaniem czasu ma niewiele wspólnego.

W obecnym świecie wskazania czasu otaczają nas niemalże z każdej strony, zegarki cyfrowe umieszczane są praktycznie w każdym urządzeniu elektronicznym, a kolekcja Playground całkowicie się od tego odcina.

Główną koncepcją jest zanurzenie się w grze, dającej nam możliwość "odłączenia" od otaczającego nas świata i wkroczenie w świat wolnej przyjemności, w której  - paradoksalnie - czas i jego pomiar nie gra roli.

HAUTLENCE Playground Labyrinth – zegarek, który…nie pokazuje czasu!

Labyrinth to pierwszy model z tej kolekcji, którego głównym celem jest...„bezużyteczność”.

Gra umieszczona na naszym nadgarstku wymaga od nas zręczności i koncentracji. Labyrinth to wspomnienie naszego dzieciństwa w którym nie odczuwaliśmy pędzącego czasu, podczas wspólnej zabawy, która pozwalała nam się odciąć od całego świata. Na pomysł tego nietypowego rozwiązania wpadł Sandro Reginelli - współzałożyciel i CEO firmy Hautlence.

Inspiracją do stworzenia były jego dawne wizyty w rodzinnych stronach u swoich dziadków, gdzie spędzał godziny grając w oldschool'owe gry.

HAUTLENCE Playground Labyrinth – zegarek, który…nie pokazuje czasu!

Labyrinth może i nie wskazuje czasu, ale za to idealnie komponuje się w znakomite zegarmistrzostwo wbudowane w DNA Hautlence.

Poprzez ruch koronką aktywujemy zapadnię mechanizmu, wypuszczając kulkę, zaś cały proces możemy dojrzeć poprzez transparentny tylni dekiel. Na tarczy umieszczono labirynt wykonany ze złota, po którym porusza się platynowa kulka.

Prostokątna, tytanowa obudowa to powrót do korzeni marki.

Niezaprzeczalnie jest to typowo luksusowy produkt stworzony tylko z najlepszych materiałów i wykonany przez firmę precyzyjnie, z zachowaniem jak najbardziej autentycznych umiejętności zegarmistrzowskich.

HAUTLENCE Playground Labyrinth – zegarek, który…nie pokazuje czasu!

 

Sama kolekcja zawiera 2 modele z czego każdy w limitowanej serii 18 sztuk.

W środku umieszczono 9-kamieniowy mechanizm manufakturowy z przekładniami stożkowymi.

Do wyboru mamy labirynt wykonany z różowego i białego 18 karatowego złota oraz kulkami wykonanymi z platyny i różowego złota. Jak na luksusowy produkt przystało zastosowano paski z oryginalnej skóry aligatora, które zamocowano na obudowie z tytanu.

Cena to "jedyne" 12 000 franków szwajcarskich, czyli około 50 000 złotych !

Autor: Paweł Gigauri


Tagi:

Magazyn ZIP NR 7

MAGAZYN ZIP NR 7 - odbierz egzemplarz!

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

Aerowatch 420

REKLAMA

Seiko2

REKLAMA

Partner Wydarzenie Matura Czasocholicy

PARTNER

Glycine 420

REKLAMA

Oris 420

REKLAMA

Doxa 420

REKLAMA

Junghans

REKLAMA

Epos 420

REKLAMA

Firmowy podręcznik zegarkowej wiedz...
Firmowy podręcznik zegarkowej wiedz...
10.04.2016
Pierwszy zegarek w kosmosie !
Pierwszy zegarek w kosmosie !
16.05.2016

Podstrony producentów

Zegarki marki Aerowatch
Zegarki marki Alpina
Zegarki marki Atlantic
Zegarki marki Audemars Piguet
Zegarki marki Aviator Swiss Made
Zegarki marki Ball
Zegarki marki Bulova
Zegarki marki Carl F. Bucherer
Zegarki marki Certina
Zegarki marki Chopard
Zegarki marki Citizen
Zegarki marki Czapek Geneve
Zegarki marki Davosa
Zegarki marki Doxa
Zegarki marki Emile Chouriet
Zegarki marki Epos
Zegarki marki Eterna
Zegarki marki Frederique Constant
Zegarki marki Glycine
Zegarki marki Grand Seiko
Zegarki marki Junghans
Zegarki marki Longines
Zegarki marki Maurice Lacroix
Zegarki marki MeisterSinger
Zegarki marki Montblanc
Zegarki marki Omega
Zegarki marki Orient
Zegarki marki Oris
Zegarki marki Polpora
Zegarki marki Rado
Zegarki marki Roamer
Zegarki marki Schaumburg
Zegarki marki Seiko
Zegarki marki Steinhart
Zegarki marki Tag Hauer
Zegarki marki Tissot
Zegarki marki Ulysse Nardin
Zegarki marki Victorinox
Zegarki marki Vostok Europe
Zegarki marki Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco