Jerzy Dudek eksploatowany "na maksa"

POWRÓT 09.12.2015 Wiadomości
Jerzy Dudek eksploatowany "na maksa"

Okres świąteczny jest czasem największej, szeroko prowadzonej aktywności marketingowej zegarkowych firm. Na bilbordach, wyklejkach, stronach kolorowych magazynów i portali internetowych, prezenterach zegarkowych kolekcji, oraz wszelkich innych nośnikach informacji i promocji pojawiają się reklamy każdego z producentów zegarków. Nie tak, że jest "pełno", ale w końcu jest już tego trochę.


W tym roku bardzo aktywną „twarzą” naszej krajowej zegarkowej, świątecznej promocji jest, znany nie tylko w Polsce, Jerzy Dudek – ambasador japońskiej marki Citizen.
 

Co ważne, i co spowodowało obecność tej informacji w dziale „Wiadomości” naszego portalu, to zróżnicowany i naszym zdaniem bardzo ciekawy sposób występowania tegoż ambasadora. Obok tradycyjnych form reklamowo – promocyjnych wskazanych powyżej, nasz były reprezentacyjny bramkarz i obecny ambasador Citizena, zaskakuje niestandardowymi aktywnościami reklamowymi.

Jerzy Dudek zegarkowo super aktywny

Taką formą jest na pewno artykuł na naszym portalu - wywiad w specjalnym wydaniu miesięcznika Men'sHealth




Ostatnio pojawiła się także kampania radiowa - na falach RadiaZET Jerzy Dudek w ciągu 28 sekund informuje o zaletach wyrobów marki Citizen i dlaczego on sam wybrał tę właśnie markę.

Jerzy Dudek zegarkowo super aktywny
 



Teraz pojawia się kolejna, nietypowa forma promocji marki i jej wyrobów:


W jednym z salonów oferujących wyroby Citizen, do zakupionych, wybranych modeli zegarków z oferty marki, jest dołączana autobiograficzna książka Jerzego Dudka - „nieREALna kariera”, której wydanie było wsparte przez zegarkową markę. Co jeszcze bardziej unikatowe - kupujący zegarek otrzymuje także kartę autografową z podziękowaniem piłkarza i życzeniami świątecznymi z autentycznym podpisem sportowca.


Naszym zdaniem pomysł ciekawy – wart jest nagłośnienia.

Jerzy Dudek zegarkowo super aktywny
 



Wspominając powyżej o specjalnym wydaniu magazynu Men'sHealth (MH), nie możemy nie wspomnieć o mającym już kilkuletnią tradycję dodatku „Czas luksusu” w magazynie Playboy. Tegoroczny dodatek Playboy'a jest integralną, ponad czterdziestostronicową, końcową częścią wydania grudniowego.


Analizując obydwa periodyki, biorąc pod uwagę cenę dodatku MH, oraz fakt, że Playboy ma już doświadczenie w tej materii - poprzednie wydania „Czas luksusu” były oddzielnymi dodatkami, trzeba pochwalić redakcję magazynu Playboy za, naszym zdaniem, szerszą formę dotarcia do czytelników.


Jerzy Dudek zegarkowo super aktywny
 

Władysław Meller

Tagi:

Magazyn ZIP NR 6

MAGAZYN ZIP NR 6 - wydanie wakacyjne!

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

Doxa

REKLAMA

Junghans

REKLAMA

Partner Czasocholicy

PARTNER

Glycine

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Epos

REKLAMA

Seiko2

REKLAMA

Oris

REKLAMA

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

Obchody Świętego Eligiusza w Warsza...
Obchody Świętego Eligiusza w Warsza...
07.12.2015
Ralph Lauren – 5 nowych modeli z ko...
Ralph Lauren – 5 nowych modeli z ko...
12.12.2015

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Emile Chouriet
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Montblanc
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Vostok Europe
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco