W sobotę, 21 września 2024 roku, w warszawskich Złotych Tarasach swoje podwoje otworzył pierwszy w Polsce butik szwajcarskiej marki Tissot. Monobrandowy salon marki Tissot, a także istniejący już od kilku lat butik Omegi, to jedne z nielicznych tego typu przedsięwzięć zegarkowych firm w Polsce. Obydwie te marki należą do konsorcjum Swatch Group.
Organizacja przedstawicielstwa i sposób sprzedaży zegarków na światowych rynkach są zróżnicowane. Tylko nieliczni producenci mają swoje własne firmy dystrybucyjne na lokalnych rynkach, i zwykle tylko niektóre z tych najbardziej prestiżowych swoją sprzedaż opierają, czy też wspomagają, poprzez własne, monobrandowe butiki. Tym samym Warszawa dołączyła do grona największych światowych metropolii, w których działa korporacyjny butik Tissot.
Paryż, Osaka, Rzym… Warszawa
W nowoczesnej i eleganckiej atmosferze przy ulicy Złotej 59 Tissot prezentuje nowe produkty i bestsellery, subtelnie zanurzając klientów w świat marki. Butik ma na celu stać się obowiązkowym miejscem odwiedzin dla wszystkich miłośników wysokiej jakości szwajcarskich zegarków.
O chęci kreacji firmowego butiku dla zegarków Tissot w Złotych Tarasach, Dyrektor Marki Tissot Polska - Agnieszka Ławniczak – Czajkowska, wspominała jeszcze przed otwarciem tego centrum handlowego w 2007 roku. Informacje o chęci zdynamizowania aktywności, wzmocnienia pozycji marki i zwiększenia sprzedaży poprzez otwarcie własnego butiku pojawiały się także podczas spotkań kierownictwa firmy Tissot z jej partnerami działającymi w Polsce.
Dziś butik marki Tissot Butik zaistniał już na naszym rynku. W Centrum Złote Tarasy jest on usytuowany na parterze, w okolicach wejścia od ulicy Złotej, tuż przy wyjeździe ruchomymi schodami z parkingu z wjazdami od ulic Złotej lub Emilii Plater. Informacja o działalności butiku Tissot jest już także dostępna na elektronicznych tablicach informacyjnych w Złotych Tarasach.
Salon Tissot w Warszawie nawiązuje do nieodzownych elementów stylistycznych tej marki, które można odnaleźć również w innych międzynarodowych butikach Tissot w Paryżu, Osace czy Rzymie. W salonie dominuje czerń, czerwień i biel, czyli kolory identyfikacji wizualnej szwajcarskiego producenta zegarków. Czerwona ściana, z deseniem w logotypy marki, zajmuje ważne miejsce w przestrzeni butiku, a jej soczysty odcień podkreśla ciepły charakter wnętrza.
Nośniki video
W nowym salonie znajdują się dwa nośniki video. Szczególną uwagę przyciąga ekran umieszczony w witrynie, który zaprasza do odwiedzenia salonu emitując najnowsze kampanie.
Bardzo ważnym elementem wnętrza jest witająca klientów od samego wejścia ścianka modułowa.
W tym miejscu prezentowane są sezonowe ekspozycje i najnowsze kolekcje marki. Obecna, dedykowana jest unikalnej kolekcji zegarków hybrydowych T-Touch Connect Sport, które mieliśmy okazję recenzować, idealnej dla osób aktywnych i świadomych mody.
W ciągle zmieniającym się świecie, marka Tissot zachęca ambitnych ludzi do skupienia się na podążaniu własną ścieżką, do wykorzystywania każdej sekundy na rozwój. Bo jak udowadnia, tylko dzięki pasji i zaangażowaniu można naprawdę pozostawić ślad i zmienić bieg historii.
Kluczowym elementem wystroju wnętrza jest mebel nawiązujący wyglądem do szwajcarskiego sejfu, w którym odnajdziemy między innymi sportowe kolekcje Tissot Seastar oraz T-Touch Connect, dedykowane miłośnikom aktywnego spędzania czasu. Wyeksponowane modele zegarków to również limitowane wersje sportowych edycji i partnerskich współprac. Dla niektórych ten designerski zabieg wywołuje skojarzenie z tarczą zegarka, z precyzyjnym, niezawodnym szwajcarskim mechanizmem.
Co znajdziemy w butiku?
Kolekcje zegarków rozmieszczone są w butiku strefowo.
Z lewej strony salonu, tuż przy głównej ladzie, znajdziemy zegarki specjalnie zaprojektowane dla kobiet, które charakteryzuje mniejsza koperta i bardziej biżuteryjny charakter.
Na środku butiku zaprojektowano specjalną strefę z trzema modelami, gdzie każdy klient może samodzielnie przetestować jak działa konkretny zegarek. Jak twierdzi marka, to miejsce przenosi customer experience na zupełnie inny poziom.
W butiku znajdziemy również szeroką ofertę pasków, nawiązującą do propagowanej przez markę idei personalizacji. Większość modeli zegarków Tissot ma system Quick Release. Pozwala on, bez potrzeby użycia specjalistycznych przyrządów, na szybką wymianę paska lub bransolety na inny, który będzie idealnie pasować do okazji czy wybranego przez właściciela stroju. Wkrótce w butiku świadczone będą również drobne usługi serwisowe, takie jak wymiana baterii.
Po prawej stronie od wejścia w przeszkolonych gablotach czekają na klientów modele z linii Chemin des Tourelles oraz Le Locle, swoją nazwą nawiązujące do ulicy, przy której znajduje się siedziba firmy oraz miasteczka, gdzie powstała marka Tissot. Tuż obok gablota dedykowana jednej z najbardziej znanych linii marki - PRX, gdzie znajdziemy między innymi najnowsze modele kultowej kolekcji – dwa zegarki mechaniczne z gradientową tarczą oraz jeden z karbonową kopertą.
Mówiąc o tej kolekcji nie sposób pominąć PRX Grendizer - zegarka dedykowanego miłośnikom japońskiej mangi. Ten kolekcjonerski model wyeksponowany jest w pudełku idealnie odwzorowującym statek kosmiczny z kultowej kreskówki z lat 70.
W głębi butiku, w sąsiedztwie kolekcji Heritage, stworzonej z myślą o miłośnikach stylu retro oraz modeli historycznych, klienci warszawskiego domu Tissot mogą wygodnie usiąść i przy filiżance kawy odbyć podróż w czasie, korzystając z eksperckiej wiedzy personelu.
Wielkość wymaga… czasu
Wnętrze butiku charakteryzuje się wysokiej jakości meblami, a nowoczesny design wprowadza poczucie lekkości. Połączenie różnych materiałów, takich jak drewno i szkło z ciemnym, industrialnym sufitem i niebanalnym podświetleniem, tworzą domową atmosferę.
W czasie swej ponad 170 letniej historii marka Tissot pokazała, że wielkość nie następuje z dnia na dzień, ale że wymaga czasu i dbałości o szczegóły, a także chęci do bycia najlepszą wersją siebie. W efekcie takiego podejścia Tissot przezwyciężył wiele przeszkód i stał się jedną z najbardziej znanych i innowacyjnych marek zegarmistrzowskich na świecie.
Tym bardziej cieszy więc fakt, że drzwi pierwszego w Polsce butiku korporacyjnego marki Tissot, są już otwarte dla klientów.
Marce Tissot oraz jej polskim przedstawicielom serdecznie gratulujemy!
A naszych Czytelników i Czytelniczki zachęcamy do odwiedzin i zobaczenia tego miejsca na żywo.
Szukasz informacji o nowościach marki Tissot i recenzji zegarków? Sprawdź nasze pozostałe publikacje - zegarki Tissot.