Po otwarciu w grudniu ubiegłego roku butiku w Poznań City Centre, Swatch Group kontynuuje rozwój swojej własnej sieci sprzedaży w Polsce. 17 maja firma otworzyła swój drugi tego typu punkt sprzedaży - w Centrum Handlowym Manufaktura w Łodzi. Teraz czas na Warszawę.
Po otwarciu w grudniu ubiegłego roku butiku w Poznań City Centre, Swatch Group kontynuuje rozwój swojej własnej sieci sprzedaży w Polsce. 17 maja firma otworzyła swój drugi tego typu punkt sprzedaży - w Centrum Handlowym Manufaktura w Łodzi. Teraz czas na Warszawę.
Jak informuje firma Swatch Group w butikach oferowane są produkty z segmentów średniego i wyższego poziomu. Sa nimi marki: Longines, Rado, Tissot, Certina, Calvin Klein Watch and Jewellery, Swatch, oraz Flik-Flak.
Kolejny – trzeci już butik jest zlokalizowany w Warszawie w dawnych Domach Towarowych Centrum, które dzisiaj, przy zupełnie innym systemie prezentacji obecnych tam sklepów, nazywane są Galerią Centrum.
Lokal Hour Passion posiada wejścia tak od strony ulicy Marszałkowskiej, jak i od Pasażu Wiecha. Końcowe prace przy uruchomieniu butiku są bardzo zaawansowane i otwarcia salonu można się spodziewać lada dzień.
redakcja
Więcej informacji o istniejących butikach na stronie: http://www.hourpassion.com/pl/#locator/europa/polska
{loadposition social}
0 Komentarzy
Średnia 0.00