Tissot, Oficjalny Chronometrażysta NBA od 2015 roku, z dumą ogłasza, że nowym Ambasadorem został Damian Lillard. Ikona stylu, raper i przede wszystkim jedna z gwiazd NBA, rozgrywający NBA All-Star dołączył do rodziny szwajcarskiej marki. Ta współpraca to nie tylko dowód zaangażowania Tissot w koszykówkę, ale też pasji marki do kultury.
Gwiazda NBA Damian Lillard nowym Ambasadorem marki
W ostatnich minutach gry, gdy wszyscy wstrzymują oddech, rośnie napięcie, niewielu potrafi stawić czoła sytuacji i przejąć kontrolę nad grą tak jak Lillard. To właśnie w tych momentach wskazuje na swój nadgarstek sygnalizując, że nadszedł „Dame Time”.
To doskonały powód, by został ambasadorem marki, która dzięki innowacyjności i jakości została pierwszym Oficjalnym Chronometrażystą NBA.
Jak to wygląda w praktyce?
Warto zerknąć na poniższe video:
„Jestem podekscytowany byciem Ambasadorem marki Tissot, która od teraz jest wyłącznym partnerem Dame Time!
Czuję dumę, że współpracuję z partnerem, który uosabia ducha Dame Time na boisku i poza nim” powiedział Lillard.
„Dame Time” dla Tissot
Sylvain Dolla, CEO Tissot, podziela entuzjazm:
„Jesteśmy dumni zacieśniając współpracę z NBA i witamy Damiana Lillarda w gronie Ambasadorów Tissot. Na boisku i poza nim Damian przekazuje wartości ważne dla marki. Dzień po dniu pokazuje, że jest wyjątkowym koszykarzem, pokonując swoje ograniczenia, nieustannie się doskonaląc. Swoim kultowym gestem zachęca każdego by dał z siebie wszystko.
To Dame Time dla Tissot!”.
Wybrany przez Portland jako szósty w NBA Draft 2012 Lillard zdobył nagrodę w NBA Rookie of the Year w 2013 roku. Jest lojalny wobec Trail Blazers, kontynuuje karierę w zespole z Oregonu, osiągając legendarny status.
Dame D.O.L.L.A.
Oprócz niekwestionowanych osiągnięć sportowych, Lillard jest znany także z działań na innych polach. To uznany artysta hip-hopowy, pod pseudonimem Dame D.O.L.L.A. wydał trzy albumy w swojej niezależnej wytwórni Front Page Music. Udziale się także charytatywnie, jest rzecznikiem programu RESPECT, który zapoczątkował osiem lat temu. To inicjatywa zachęcająca uczniów liceów w Portland do wyjścia z cienia, ciężkiej pracy i dobrego zachowania.
Damian Lillard to sportowiec zdarzający się raz na generację.
Ma własne, unikalne podejście do zegarków.
„Zegarek jest jednym z moich podstawowych elementów” - wyjaśnia Lillard.
„Lubię atrakcyjne, dostępne zegarki, które dostosowują się do każdego stylu. Dlatego kocham Tissot. Mogę nosić Tissot na siłownię, podróżując, podczas wieczornych wyjść. Te zegarki oferują charakterystyczny wygląd i nieskazitelną szwajcarską jakość."
Tissot – lider sprzedaży szwajcarskich zegarków
Ogólnoświatowy zasięg czyni z marki Tissot lidera sprzedaży tradycyjnych szwajcarskich zegarków, każdego roku eksportującego ponad 4 miliony czasomierzy. Marka pozostaje wierna swojemu hasłu „Innovators by Tradition”, nieustannie pracując nad kolejnymi pionierskimi rozwiązaniami. Wysoka jakość każdego elementu zegarków zapewnia marce Tissot światową renomę.
Tissot pełni rolę Oficjalnego Chronometrażysty i Partnera koszykarskiej ligi NBA oraz międzynarodowej federacji koszykówki FIBA, wyścigu kolarskiego Tour de France oraz organizowanych przez UCI mistrzostw świata w kolarstwie szosowym, zawodów motocyklowych MotoGP™ oraz FIM World Superbike, a także wielu innych wydarzeń sportowych.
Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki Tissot znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tu: TISSOT
Zegarki i Pasja
* materiał prasowy marki Tissot
0 Komentarzy
Średnia 0.00