Rado i Agnieszka Radwańska - relacja na wesoło

POWRÓT 22.05.2015 Ciekawostki
Rado i Agnieszka Radwańska - relacja na wesoło

Wieczorem 29 kwietnie w lokalu Fabryka Trzciny na Krakowskim Przedmieściu, odbyło się zorganizowane przez zegarkową firmę Rado spotkanie czołowej polskiej tenisistki – Agnieszki Radwańskiej z dziennikarzami.
Można byłoby o tym, spotkaniu pisać poważnie, można też na wesoło i trochę uszczypliwie.
Poniżej ta - na wesoło opisana wersja spotkania.

Zbliżając się do określonego tylko wstępnym zaanonsowaniem (bo oficjalne zaproszenie mimo zapowiedzi jednak nie dotarło) miejsca spotkania, byłem lekko zaniepokojony, bo nie było widać należnego naszej tenisistce zgromadzenia „pismaków”. Na szczęście podchodząc bliżej zobaczyłem uśmiechniętą panią trzymającą tablicę z napisem RADO i kierującą takie jak ja niezorientowane osoby ku drugiej stronie budynku – „wejścia w dół z niebieskim dywanem”.

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

Wiadomo, kampania reklamowa Agnieszki w firmie Rado taki właśnie ma kolor, więc nie dziwnym był dywan. Jednak kieliszek powitalny – także w kolorze niebieskim wyglądał trochę ryzykownie. Nie ukrywam, że nie spróbowałem, bo… zagonionym będąc przyjechałem na to spotkanie samochodem.
Organizatorzy byli bardzo podenerwowani. Marek Lis – manager marki Rado w Polsce odcinał się od rozmów i w samotności, skrupulatnie mamrotał cos pod nosem. Czyżby spóźniała się Agnieszka? Może pojawiała się obawa, co powie pan Matthias Breschan - dyrektor marki Rado, co przyjechał z samej Szwajcarii?

Wiadomo było, ze nasza główna aktorka „goni czas”. Podobno miała nawiedzić sklep firmy W.Kruk w Złotych Tarasach. Była, ale (znowu podobno) przebiegła tamtejszy sklep nawet szybciej, niż zbudzając zachwyt publiczności robi to na korcie z twardą (niebieską) nawierzchnią.
OK. Wszystko będzie dobrze, wszystko pod kontrolą.

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

Wśród zgromadzonych osób można było nawet dostrzec… sobowtóra Agnieszki. Dla osób częściej oglądających naszą tenisistkę oczywiście byłoby to za mało (albo nawet za dużo, bo Marta Jóźwiak – sympatyczna osoba ze Swatch Group Polska jest wyższa), ale na pewno nieprzypadkowo w jej towarzystwie kręciła się Helena, co trzyma ciągłą pieczę nad wszystkimi sprawami marki.

Gdzie jest Agnieszka?
Czekając na jej uroczyste wejście wyglądałem w okolice schodów wejściowych licząc na wyjątkowe fotki przy wejściu do klubu, ale w pewnym momencie Helena powiedziała, że:
„Agnieszka już jest i udziela wywiadów wybranym dziennikarzom!!!”

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

No tak, są równi i równiejsi!
Wszystko byłoby OK., ale… jak się patrzy (ogląda) jaki wywiad przeprowadził wiodący portal internetowy, to… ręce opadają. Plotki i ploteczki i towarzyskie rozważania.
Czy było coś o zegarkach? Raczej wątpię. Pewnie w jakimś kolejnym wywiadzie jakieś jedno, czy dwa wymuszone przez sponsora pytania?
Ja w każdym razie nie słyszałem zegarkowych rozważań.
Toż to właśnie zegarki tenże wieczór zorganizowały!

Było nas tam co najmniej kilku dziennikarzy (jak widać właśnie siebie też do tego zacnego grona dopisuję), co wiedzą kto spotkanie zorganizował i jak wiązać zegarkowy koniec z tenisem. Nie obrażając nieznanych mi osób, o zegarkach mogliby na pewno powiedzieć wiele: Adam Romer z Tenis Klubu (choć sam nosi trochę podstarzały model czasomierza), Tomek Tomaszewski – w końcu tenisowy Polsat jest pod jego kontrolą, a obydwaj panowie jeżdżąc do Paryża z Longinesem o zegarkach słyszą dużo. Była Basia Grabowska z ManagerMBA – warto zobaczyć wywiady w nim publikowane, bo o zegarki są tam zwykle wypytywani wszyscy. Był Tomek Kieltyka – ten może by się nie odezwał, bo to spokojny gościu, ale wydrukował by wszystko, co byłoby o zegarkach powiedziane.
Nic z tego – byli lepsi, choć o zegarkach jakoś nie piszą (ja w każdym razie nie widziałem).

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

W oczekiwaniu na rozpoczęcie spotkania, można było w przyjaznym gronie spokojnie porozmawiać, skorzystać z gościnnego baru, czy też podziwiać zegarki Rado prezentowane w firmowych gablotach.

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

Spotkanie otworzył Marek Lis. Niepokój (już nie zdenerwowanie) widać/słychać było z daleka. Kto go zna – ten wie.
Marek zapowiedział Agnieszkę Radwańską, dyrektora Matthiasa Breschan i… pokazał krotki film o zegarku Rado z kolekcji True w wersji limitowanej, dedykowany Agnieszce Radwańskiej.

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

Zapowiedział prezentację zegarka i… pokazał krótki film o Agnieszce Radwańskiej, a dalej, jeszcze przed oddaniem głosu szefowi marki… pokazał krótki film o produkcji zegarków Rado.
Dobrze, że to były krótkie filmy!

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

W tym miejscu należy zdecydowanie napisać kilka słów o tym specjalnym zegarku, co jest mechanicznym – świadczy o tym obracająca się na tarczy kotwica, i poza białym ma też kolor niebieski – jak korty „za wodą”. Kolekcja True, model dedykowany i limitowany do 99 egzemplarzy, o nazwie True Match Point – super się prezentuje!
Koniecznie trzeba też nagłośnić wielokrotnie powtarzaną na spotkaniu sentencję, że: „ceramika HiTech z którego wykonana jest koperta zegarka jest hipoalergiczna”. Czym się różni ceramika HiTech od ceramiki tradycyjnej do dziś nie wiem, ale widzę (jako i Państwo mogą zobaczyć na obrazku), że… dekiel zegarka jest metalowy (z tytanu), więc po co jest hipoalergiczna ceramika?

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

W dalszej kolejności była przemowa szefa, potem wręczenie zegarka Agnieszce i wymiana opinii na jego temat z Markiem. Już z daleka było widać, że rozmawiać będą „tylko o kolorach”.
Czyżby Marek obawiał się zadawać bardziej zegarkowych pytań? Tenisowy świat pełen jest zegarków, a Agnieszka czy o nim, czy o sobie chętnie opowiada. Szkoda, że nie dowiedzieliśmy się niczego więcej.

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

Potem było coś, co celebrowano w sposób niezwykły – wspólna (dla aktorów głównych spektaklu) „sweet focia”, inaczej nazywana „selfie”!!!
Przyznam się szczerze, że jakiś zniesmaczony byłem widząc, jak dorośli (w końcu) ludzie podniecają się tego rodzaju zdjęciami.
Mój błąd, ale zrozumiałem go dopiero teraz – w miesiąc później!
Trzeba było wyjazdu do innego kraju, by to pojąć!
Kochani! Jeśli jedziecie w dowolne turystyczne miejsce na świecie, to kij/uchwyt do „selfie” jest Wam niezbędny. „Selfie” robią wszyscy, wszędzie i o każdej porze.

Rado to jest firma do przodu!
- dziennikarzom dała taki uchwyt w upominku ze spotkania

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

Jeśli już była mowa o aktorach głównych, to nie sposób nie wspomnieć o aktorach wydawałoby się  drugoplanowych:
wspomniana powyżej Helena Szczuka – uśmiechnięta i gościnna, dbała o zadowolenie wszystkich gości, sobowtór - Marta Jóźwiak na szczęście nie odegrała żadnej znaczącej roli, widoczna na niektórych zdjęciach Magdalena Polańska – szef PR w Swatch Group Polska pilnowała, by nie było jakiejkolwiek wpadki. W kuluarach mówi się, że ona jest w stanie zastąpić każdego na tego rodzaju imprezie. Tu na szczęście nie było potrzeby, bo wszyscy swoje role „zagrali” koncertowo.

Agnieszka Radwańska i Rado True Match Point prezentacja

Nie zapomniano oczywiście o zdjęciach przy ściance, ale to już tradycja dla tego typu spotkań. Tego typu momenty da się oglądać tylko jako zjawisko socjologiczne – obserwacja granic poprawnego zachowania się fotoreporterów i wytrzymałości psychicznej osoby fotografowanej.
Agnieszka kobietą silną jest!

Podsumowując, trzeba stwierdzić: "było miło, było przyjemnie" – dziękuję. Szkoda tylko że z Agnieszką nie można było poprowadzić rozmowy bardziej spontanicznie.
- podziękowania za całość (i uchwyt do selfie).

Władysław Meller

Magazyn ZIP NR 6

MAGAZYN ZIP NR 6 - wydanie wakacyjne!

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

Oris

REKLAMA

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Partner Czasocholicy

PARTNER

Junghans

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Seiko2

REKLAMA

Epos

REKLAMA

Glycine

REKLAMA

Doxa

REKLAMA

Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

Ktoro godzina?
Ktoro godzina?
13.12.2014
Co o zegarkach może napisać poważna...
Co o zegarkach może napisać poważna...
06.07.2015

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Emile Chouriet
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Montblanc
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Vostok Europe
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco