Mamy nadzieję, że żenujące odpowiedzi pochodzące z działów serwisu przedstawicieli marek zegarkowych nie są nagminne. Jednak jako że są one szczególnie dokuczliwe dla użytkowników zegarków, to te wyjątkowo ciekawe, lub istotne „kwiatki” chcemy w tym dziale odnotować. Prawdopodobnie jeszcze częściej niż wyjątkowe odpowiedzi z działów serwisu, pojawiają się wybitne serwisowe zgłoszenia użytkowników zegarków. Biorąc jednak pod uwagę wymóg profesjonalizmu stawiany tylko osobom zatrudnionym w działach serwisu, na efekty ich pracy chcemy zwracać baczniejszą uwagę. Oczywiście wyjątkowo śmieszne formy zgłaszania reklamacji, w przypadku powzięcia informacji o takowych, anonimowo będziemy także chętnie publikować.
Jako pierwsze - odporne na zarysowania, ale... zarysowane w skutek naturalnego użytkowania.
Za doskonały przykład "powstałego w wyniku powstania" i niefrasobliwego wyrażania się serwisu, może posłużyć poniższy fragment wywodu:
Czy w takim razie ceramika jest odporna na zarysowania (powstałe podczas naturalnego użytkowania! ), czy też nie jest?
0 Komentarzy
Średnia 0.00