Szwajcarska marka Tissot jest doskonale znana, a jej działalność w samym sercu szwajcarskiego zegarmistrzostwa trwa nieprzerwanie od 1853 roku. Firma tworzy nie tylko świetne zegarki, ale także od lat angażuje się w sport - jej systemy pomiaru czasu wypróbowują i testują profesjonalni sportowcy. NBA i FIBA w koszykówce, Tour de France, Giro d’Italia i La Vuelta w kolarstwie, a także MotoGPTM w wyścigach motocyklowych to tylko kilka przykładów organizacji, które wybrały Tissot na Oficjalnego Chronometrażystę.
Pod koniec stycznia 2023 w Paryżu, w czwartkowy wieczór, fani NBA z całego świata skierowali uwagę na Accor Arenę w Paryżu, gdzie odbył się NBA Paris Game 2023 – pierwszy od czasów pandemii mecz koszykówki rozegrany poza Ameryką.
Tissot świętował partnerstwo z NBA
Tissot, oficjalny chronometrażysta NBA od 2015 roku, odmierzał każdą sekundę meczu pomiędzy Detroid Pistons a Chicago Bulls, przy okazji świętując z zaproszonymi gośćmi. Wśród nich pojawił się między innymi Tony Parker, ambasador marki oraz uznany na całym świecie koszykarz.
Goście, oprócz możliwości obejrzenia na żywo niezwykłego wydarzenia sportowego, mogli również odwiedzić strefę Tissot, sprawdzić swoje umiejętności w oficjalnej grze NBA 2K23, a także w grze Tissot Buzzer Beater.
Wśród zaproszonych pojawiło się wiele gwiazd sportu, świata mody, filmu oraz twórcy internetowi, w tym gwiazda NBA „Rip” Hamilton, znany z serialu Stranger Things aktor Noah Schnapp, francuscy aktorzy Nassim Lyes i Camille Cottin, zawodnik MMA Ciryl Gane, a także francuska modelka – Tina Kunakey.
Jak wyglądało to „za kulisami”, można zobaczyć na wideo:
Wspólne wartości
„NBA Paris Game 2023 było idealnym wydarzeniem, aby przypomnieć, że Tissot jest oficjalnym chronometrażystą NBA, a także pokazać, jakie wartości reprezentuje marka, oferując gościom wyjątkowe i niezapomnianie doświadczenia.
Jak można przeczytać w materiałach prasowych Tissot:
„Mamy wiele wspólnego z NBA, zarówno jeśli chodzi o wspólne wartości, jak i wizerunek, dlatego od początku naszej współpracy jesteśmy bliskimi partnerami. Koszykówka stała się też źródłem inspiracji do stworzenia kilku pięknych zegarków. Kultura koszykówki jest bliska naszym sercom i chcemy prezentować ją wszystkim wokół” – mówił Sylvain Dolla, CEO w Tissot.
Dla fanów koszykówki czeka również kolekcja pasków inspirowanych tym sportem.
Fani NBA na pewno docenią pasek Wilson® Edition ze skóry, której użyto do wykonania oficjalnej piłki meczowej. W kolekcji znajdują się również paski inspirowane strojami 11 drużyn NBA, w tym Los Angeles Lakers, Miami Heat, Chicago Bulls, Golden State Warriors czy Toronto Raptors.
Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące Tissot znajdują się na portalu na indywidualnej podstronie marki tu: zegarki Tissot.
Redakcja Zegarki i Pasja
* artykuł na bazie materiałów prasowych marki Tissot