30. września światowa publiczność na ekranach kin w Wielkiej Brytanii wreszcie obejrzy nowy, bardzo wyczekiwany film z serii 007 – Nie czas umierać. Podczas gdy przedpremierowe napięcie rośnie, OMEGA zaprezentowała nową kampanię, w której główną rolę odgrywa zegarek 007.
Szwajcarska marka zegarmistrzowska prezentuje reklamę ze scenami z filmu „Nie czas umierać.”
W reklamie telewizyjnej zobaczymy dynamiczny montaż scen z najnowszej misji Jamesa Bonda, w tym emocjonujące ujęcia postaci powracających na ekran: Q i Moneypenny, a także nowej agentki „Double-Zero”, Nomi.
Oczywiście, w centrum wydarzeń pozostanie model OMEGA Seamaster Diver 300M 007 Edition. W nowym klipie widzimy, że wykonany z tytanu drugiego stopnia zegarek okazuje się świetnym partnerem Bonda.
W Nie czas umierać Q wprowadził w czasomierzu Bonda swoje popisowe i unikalne modyfikacje. W realnym życiu standardowy model jest już dostępny dla klientów i ma równie inspirującą, lekką budowę oraz wzornictwo z akcentami vintage, co jego filmowy odpowiednik.
Jak to wygląda w praktyce, przekonajmy się - oto video z reklamą:
Zegarki z linii OMEGA Seamaster stanowią część ekwipunku 007 od filmu GoldenEye z 1995 roku, gdy oceniono je, jako idealny model dla Komandora Bonda.
Reklama OMEGI z pewnością podbije serca fanów serii i dodatkowo zwiększy ich ekscytację nadchodzącą premierą Nie czas umierać, przewidzianą na 30. września w Wielkiej Brytanii, 8. października w Stanach Zjednoczonych a 1. października w Polsce. Do tego czasu Londyńczycy, w dniach od 6. do 12. września, będą mogą cieszyć oczy pokazami reklamy OMEGA na wielkich ekranach przy Piccadilly Circus.
O „NIE CZAS UMIERAĆ”
Nie czas umierać to oficjalny tytuł 25. edycji przygód Jamesa Bonda.
Film wyprodukowany przez EON Productions Alberta R. Broccoli’ego i Metro Goldwyn Mayer (MGM) wyreżyserował Cary Joji Fukunaga, a w główną rolę wcielił się Daniel Craig, dla którego jest to piąty występ, jako James Bond 007 według pomysłu Iana Fleminga. Film będzie prezentowany w kinach od 30. Września 2021 roku w Wielkiej Brytanii przez Universal Pictures International oraz od 8. października 2021 roku w Stanach Zjednoczonych przez United Artists Releasing, spółkę dystrybucyjną należącą do Metro Goldwyn Mayer (MGM).
Film według scenariusza Neala Purvisa i Robert Wade’a (Spectre, Skyfall) oraz Cary’ego Joji Fukunagi i Phoebe Waller-Bridge (Obsesja Eve, Fleabag) będzie miał swoją światową premierę we wrześniu 2021 roku.
Za jego dystrybucję będą odpowiadać Universal Pictures International oraz United Artists Releasing, marka MGM.
W Nie czas umierać Bond opuścił aktywną służbę i cieszy się beztroskim życiem na Jamajce.
Jego spokój nie jednak trwa długo. Pojawia się długo niewidziany przyjaciel Felix Leiter z CIA i prosi o pomoc. Misja uratowania porwanego naukowca okazuje się większym wyzwaniem niż się spodziewali, a Bond wpada na trop tajemniczego przestępcy uzbrojonego w groźną, nową technologię.
Więcej informacji na stronie: www.007.com
EON i Danjaq
EON Productions to jedna z najstarszych i cieszących się największymi sukcesami, niezależnych, filmowych, telewizyjnych i teatralnych firm produkcyjnych. Założona w 1961 orku przez Albert R Broccoli’ego i Harry’ego Saltzmana, dziś jest zarządzana wspólnie przez Michaela G. Wilsona i Barbarę Broccoli, którzy zapewniają kreatywną siłę charakteryzującą wszystkie projekty produkcyjne EON Productions. EON Productions jest najbardziej znana z produkcji serii o Jamesie Bondzie, ale firma pozostaje aktywna także jako producent i współproducent wielu niezależnych filmów.
Zdjęcie: https://www.eon.co.uk/james-bond/
EON Productions stoi również za produkcją wielu nagradzanych przedstawień scenicznych na świecie. EON Productions jest spółką stowarzyszoną holdingu Danjaq i ma swoją siedzibę w Wielkiej Brytanii.
Danjaq to firma z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, która wraz z Metro Goldwyn Mayer Studios posiada prawa autorskie do istniejących filmów o Jamesie Bondzie, a także kontroluje prawa do produkcji kolejnych filmów z serii. EON Productions oraz Danjaq należą w całości i są zarządzane przez rodzinę Broccoli/Wilson.
EON Productions oraz Danjaq kontrolują oraz zarządzają merchandisingiem marki 007 na świecie.
Redakcja Zegarki i Pasja
* na bazie materiałów prasowych marki Omega
0 Komentarzy
Średnia 0.00