Stanęliśmy w obliczu bezprecedensowej sytuacji – niemal cały świat toczy walkę z niewidzialnym wrogiem, koronawirusem COVID-19. Na pierwszej linii frontu jest personel medyczny, dokonujący każdego dnia heroicznych czynów by chronić nasze zdrowie. Jednakże epidemia już ma i będzie miała w kolejnych tygodniach i miesiącach coraz bardziej widoczny wpływ również na nas jako społeczeństwo, oraz na krajową i globalną gospodarkę.
Trudno nawet przewidzieć co przyniesie przyszłość, tworzone wczoraj potencjalne scenariusze już dziś tracą swą aktualność. Otoczenie zmienia się bardzo dynamicznie.
Jedno jest pewne – w tej wyjątkowej sytuacji warto się wspierać, warto pomagać.
Dlatego jako wydawnictwo branżowe staramy się dodatkowo wspierać w tym nadzwyczajnym czasie firmy zegarkowe poprzez szersze udostępnianie im łam naszego portalu. Pragniemy jako medium umożliwić firmom komunikację i przekazywanie informacji o wydarzeniach oraz akcjach organizowanych przez branżę zegarkową!
Prezentujemy kolejną tego typu informację.
Maciej Kopyto
Redaktor Naczelny Zegarki i Pasja
Branżyści dla branży zegarkowej, akcja PRO Bono
W obecnej sytuacji w kraju i na świecie szczególnego znaczenia nabiera ludzka solidarność, współpraca i chęć niesienia pomocy. Osób potrzebujących przybywa z każdym dniem.
Na szczęście liczba inicjatyw pomocowych też rośnie.
Również w branży zegarkowej pojawiła się ciekawa akcja – PRO Bono.
Program PRO Bono dedykowany jest właścicielom lub managerom salonów jubilersko – zegarkowych i polega na darmowych konsultacjach z zakresu zarządzania salonem zegarkowym.
Na liście tematów, z którymi można się zgłaszać, są sprawy związane ze sposobami wykorzystania czasu pracowników w dobie epidemii, podpowiedzi dotyczące utrzymania kontaktu z klientami w czasie recesji ale także wiele działań przyszłościowych.
Ciekawie wygląda chociażby blok poświęcony odpowiedniemu przygotowaniu do sprzedaży zegarków on-line: na co zwrócić uwagę, jak właściwie opisywać produkt oraz jak po otwarciu sklepu umiejętnie go promować w zależności od budżetu, którym się dysponuje.
Inicjatorami akcji są właściciele firmy PRO WATCHES s.c - Paweł Biernacki oraz Paweł Kamiński, którzy będą bezpłatnie odpowiadać na wszelkie pytania branżowe.
Akcja będzie trwać do czasu wznowienia handlu w centrach handlowych.
Aby wysłać zapytanie wystarczy wejść na adres: http://prowatches.pl/pro-bono/ i wypełnić formularz.
Na stronie można znaleźć też szczegółowe informacje akcji PRO Bono.
* artykuł na bazie materiałów prasowych Pro Watches