Manufaktura zasłynęła przede wszystkim z wyjątkowej precyzji wskazań swoich produktów, niezawodności oraz szeregu unikalnych rozwiązań technicznych, jak i patentów. BALL jest swego rodzaju ewenementem pod tym względem na rynku, w szczególności biorąc pod uwagę atrakcyjny przedział cenowy.
Podczas III Międzynarodowego Festiwalu Zegarków i Zegarów „It’s All About Watches” miało miejsce wyjątkowe wydarzenie.
![Adam Bielecki ambasadorem marki BALL](/images/001_2016/wiadomosci/871-ball/4.webp)
Zaprezentowano nowego ambasadora marki BALL, którym jest Adam Bielecki — czołowy himalaista młodego pokolenia, alpinista, taternik oraz podróżnik, członek kadry narodowej we wspinaczce wysokogórskiej, zdobywca m.in. głównej nagrody w konkursie Kolosy 2012, odznaczony Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski, francuską Legią Honorową, a także srebrną odznaką za zasługi dla sportu, autor książki pt. „Spod zamarzniętych powiek”.
![Adam Bielecki ambasadorem marki BALL](/images/001_2016/wiadomosci/871-ball/3.webp)
Podczas prezentacji Adam Bielecki uświadomił gościom m.in. kluczową rolę jaką odgrywa prawidłowa kontrola czasu podczas wspinaczki, a w szczególności w trakcie ataku szczytowego.
Nie zabrakło również oficjalnego wręczenia zegarka przez przedstawiciela marki BALL w Polsce.
Pan Adam otrzymał model BALL Engineer M Marvelight wyposażony w manufakturowy mechanizm z certyfikatem COSC i 80-godzinną rezerwą chodu.
![Adam Bielecki ambasadorem marki BALL](/images/001_2016/wiadomosci/871-ball/11.webp)
Marka BALL to niezwykła manufaktura, która słynie z precyzji, innowacji oraz niezawodności, nawet w bardzo niesprzyjających warunkach; dokładnie takich, jakie panują na ośmiotysięcznikach.
Manufaktura pełna pasji oraz wartości kieruje swoje produkty dla profesjonalistów, osób przebywających w ekstremalnych warunkach, a także dla zwykłych ludzi, którzy cenią sobie kreatywność oraz wysoką jakość produktów. Co ważniejsze, nasze zegarki niczego nie udają, są po prostu autentyczne.
Pan Adam doskonale wpisuje się w DNA marki oraz kultywowane przez nią wartości. Osobiście uważam, że dokonaliśmy właściwego wyboru, dlatego tym bardziej cieszę się z faktu, że Pan Adam Bielecki został naszym oficjalnym ambasadorem” – powiedział Piotr Sobota - polski dystrybutor zegarków BALL.
![Adam Bielecki ambasadorem marki BALL](/images/001_2016/wiadomosci/871-ball/7.webp)
![Adam Bielecki ambasadorem marki BALL](/images/001_2016/wiadomosci/871-ball/8.webp)
„W górach czas jest moim podstawowym zewnętrznym wskaźnikiem bezpieczeństwa. To jak szybko się poruszam świadczy o moim stanie fizycznym w „strefie śmierci, czyli tam gdzie nie do końca mogę ufać własnemu osądowi sytuacji.
![Adam Bielecki ambasadorem marki BALL](/images/001_2016/wiadomosci/871-ball/9.webp)
Ciągła kontrola czasu wykonywania poszczególnych czynności, to ile minut zajmuje mi ubranie raków, załadowanie niezbędnego ekwipunku oraz tempo, w jakim pokonuję przewyższenia to dla mnie niezbędna wiedza.
![Adam Bielecki ambasadorem marki BALL](/images/001_2016/wiadomosci/871-ball/10.webp)
W najtrudniejszych warunkach najlepiej sprawdzają się proste i niezawodne rozwiązania.
Zegarki marki BALL właśnie takie są.
Producent twierdzi, że jego zegarki sprawdzają się w każdych warunkach, nawet w tych najbardziej nieprzyjaznych człowiekowi. Myślę, że nie ma bardziej ekstremalnego miejsca na ziemi, niż szczyt K2 zimą, a właśnie tam najbardziej chciałbym sprawdzić mój nowy zegarek. Myślę, że wszyscy jesteśmy ciekawi jak wypadnie taki test, dlatego po powrocie z przyszłorocznej wyprawy, chętnie wam o tym opowiem [śmiech]” – podsumował swoje wystąpienie Adam Bielecki.
Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki BALL znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tu – BALL.
Redakcja Zegarki i Pasja