• Zegarki marki Perrelet
  • Zegarki marki Prim
  • Zegarki marki Alpina
  • Zegarki marki Eberhard
  • Zegarki marki Vostok Europe
  • Zegarki marki Luminox
  • Zegarki marki Ball
  • Zegarki marki Certina
  • Zegarki marki Frederique Constant
  • Zegarki marki Atlantic
  • Zegarki marki Orient
  • Zegarki marki Omega
  • Zegarki marki Michel Herbelin
  • Zegarki marki Nomos
  • Zegarki marki Epos
  • Zegarki marki Oris
  • Zegarki marki Rado
  • Zegarki marki Seiko
  • Zegarki marki Roamer
  • Zegarki marki Grand Seiko
  • Zegarki marki Junghans
  • Zegarki marki Bulova
  • Zegarki marki Orient Star
  • Zegarki marki Fiyta
  • Zegarki marki Mudita
  • Zegarki marki Błonie
  • Zegarki marki Victorinox
  • Zegarki marki Tissot
  • Zegarki marki Citizen
  • Zegarki marki Aviator Swiss Made
  • Zegarki marki Aerowatch
  • Zegarki marki G-SHOCK
  • Zegarki marki Davosa
  • Zegarki marki Perrelet
  • Zegarki marki Prim
  • Zegarki marki Alpina
  • Zegarki marki Eberhard
  • Zegarki marki Vostok Europe
  • Zegarki marki Luminox
  • Zegarki marki Ball
  • Zegarki marki Certina
  • Zegarki marki Frederique Constant
  • Zegarki marki Atlantic
  • Zegarki marki Orient
  • Zegarki marki Omega
  • Zegarki marki Michel Herbelin
  • Zegarki marki Nomos
  • Zegarki marki Epos
  • Zegarki marki Oris
  • Zegarki marki Rado
  • Zegarki marki Seiko
  • Zegarki marki Roamer
  • Zegarki marki Grand Seiko
  • Zegarki marki Junghans
  • Zegarki marki Bulova
  • Zegarki marki Orient Star
  • Zegarki marki Fiyta
  • Zegarki marki Mudita
  • Zegarki marki Błonie
  • Zegarki marki Victorinox
  • Zegarki marki Tissot
  • Zegarki marki Citizen
  • Zegarki marki Aviator Swiss Made
  • Zegarki marki Aerowatch
  • Zegarki marki G-SHOCK
  • Zegarki marki Davosa

Galeria zegarkowej sztuki - Alexa Meade i Maurice Lacroix


W czasie tegorocznych targów Baselworld, firma Marice Lacroix zaprosiła gości targów do poznawania zegarków przez pryzmat sztuki nowoczesnej. Jej przedstawicielka - kalifornijska artystka Alexa Meade, sztukę ulicy zaadoptowała do promocji zegarków i udomowiła ją w sąsiedztwie stoiska firmy Maurice Lacroix, w targowej hali najważniejszej branżowej imprezy.

Alexa Meade i Maurice Lacroix

Taka forma zainteresowania gości targów Baselworld, poza zafascynowaniem odmiennością zjawiska, była także manifestacją rozpoczynającej się, zupełnie nowej kampanii marketingowej marki Maurice Lacroix.

Dziś kampanię tę możemy już oglądać na wizualizacjach reklamowych w kolorowych magazynach i na szeroko prezentowanych banerach szwajcarskiej marki z Saignelégier.

Teraz już wiadomo, o co chodzi:

Alexa Meade i Maurice Lacroix

„Zegarek w miejskiej dżungli”, „Na linii horyzontu”, „Miejski wojownik”,

jednak odwiedzający Baselworld goście, przynajmniej ci, którzy nie zobaczyli efektu finalnego, zastanawiali się, co promuje zegarkowa firma.

Alexa Meade i Maurice Lacroix

Efekt współpracy z amerykańską artystką można było podziwiać w trakcie targów, dopiero 24 marca. My jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że możemy zobaczyć w jednym od razu fotorelację z całego tego przedsięwzięcia.

Znana z wymyślenia nowego podejścia do portretu, pochodząca z Waszyngtonu artystka, dała „pokaz na żywo” z procesu tworzenia niezwykłej wizualizacji. O jej obrazach można powiedzieć, że są obrazami malowanymi na fotografiach. W Bazylei w bezpośrednim sąsiedztwie stoiska marki Maurice Lacroix, Alexa Meade z zastosowaniem farby i specjalnie przygotowanego otoczenia, tworzyła iluzję optyczną.

Alexa Meade i Maurice Lacroix

Jako baza posłużyła jej namalowana w pierwszej kolejności panorama Nowego Jorku - inspirująca kolorami, przestrzenią i przedstawionymi na niej obiektami. Dodatkowo, dzięki ukształtowaniu swoich boków wychodziła już poza ramy dwóch wymiarów. W swoich pracach Alexa gra światłem i cieniem, w tym konkretnym przypadku dzięki „zagospodarowaniu” przestrzeni i obiektów znajdujących się przed makietą, powstawała niezwykła wizualizacja w trójwymiarowej przestrzeni.

Alexa Meade i Maurice Lacroix

Odwiedzający stoisko firmy Marice Lacroix goście, dzięki obserwacji postępów prac mogli wręcz odbierać to zjawisko w przestrzeni czterowymiarowej!  

Nowatorska i jednoznacznie rozpoznawalna sztuka Alexy Meade, w swoim przekazie do szerszej publiczności uwzględniająca wykorzystanie nowych mediów, jest podobna do świeżego i postępowego podejścia do produkcji zegarmistrzowskiej firmy Maurice Lacroix. To podobieństwo było szczególnie godne uwagi przy niedawnym wznowieniem kolekcji zegarków Aikon. Ta sztandarowa linia modeli marki Maurice Lacroix, podobnie jak sztuka portretu malarki, powróciła w najnowocześniejszym pod kątem stylistycznym wydaniu.

Alexa Meade i Maurice Lacroix

Zaproszenie Alexy podkreśla aspirację firmy Maurice Lacroix by w sposób optymalny, ale zdecydowany i ukierunkowany na osoby otwarte na informacje i skojarzenia, trafić do nich z nową kampanią marketingową.

Tematem najnowszej kampanii Maurice'a Lacroix są  "miasta - ikony", w których najnowsze modele zegarków marki Maurice Lacroix prezentowane na linii horyzontu, na linii, którą chcemy osiągnąć,  objąć wzrokiem.

Alexa Meade i Maurice Lacroix

Przedstawiana architektura jednoznacznie wskazuje na wybrane miasta, którymi są: Nowy Jork, Londyn, Dubaj i Seul. Architektura tych aglomeracji działa jako źródło inspiracji i jest metaforą sukcesu. Dzięki osiągnięciu linii horyzontu slogan reklamowy marki Maurice Lacroix: „Your time is now” kieruje obserwatorów wizualizacji na drogę sukcesu. Zgodnie z przesłaniem marki, tym sukcesem jest już sam wybór drogi, a nie jej cel.

Alexa Meade i Maurice Lacroix
Alexa Meade i Maurice Lacroix

Pan Stephane Waser, Dyrektor Zarządzający firmy  Maurice Lacroix, komentując to artystyczne przedsięwzięcia powiedział:

Alexa Meade i Maurice Lacroix

"Współpracując z Alexą i obcując z jej sztuką na żywo w trakcie Baselworld 2017, wyraźnie podkreślamy naszą ambicję bycia aktywną i spoglądającą w przyszłość marką. Artystka i jej dokonania były silną inspiracją dla nas, w szczególności przy rozpoczęciu tej  właśnie, najnowszej kampanii reklamowej. Maurice Lacroix przecież „cały czas jest w drodze” do osiągnięcia sukcesu”.

Alexa Meade i Maurice Lacroix

Wydarzenie to było szeroko komentowane, w szczególności przez media społecznościowe, gdzie przeprowadzono bezpośrednią relację z jego finału.

Władysław Meller
na podstawie materiałów prasowych marki Maurice Lacroix


Certina - Premium

REKLAMA

Zegarek dla nastolatka i… stulatka

Zegarek dla nastolatka i… stulatka

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

Bulova 420

REKLAMA

Greenlogic 420

REKLAMA

Janeba Oris 420

REKLAMA

Epos 420

REKLAMA

SEIKO 420

REKLAMA

Atlantic 420

REKLAMA

Frederique Constant 420

REKLAMA

Sector 420

REKLAMA

Crowdfunding sposobem na stworzenie...
Crowdfunding sposobem na stworzenie...
11.07.2017
Premiera krótkometrażowego filmu ma...
Premiera krótkometrażowego filmu ma...
26.07.2017

Podstrony producentów

Zegarki marki Aerowatch
Zegarki marki Alpina
Zegarki marki Atlantic
Zegarki marki Aviator Swiss Made
Zegarki marki Ball
Zegarki marki Bulova
Zegarki marki Błonie
Zegarki marki Certina
Zegarki marki Citizen
Zegarki marki Davosa
Zegarki marki Eberhard
Zegarki marki Epos
Zegarki marki Fiyta
Zegarki marki Frederique Constant
Zegarki marki G-SHOCK
Zegarki marki Grand Seiko
Zegarki marki Junghans
Zegarki marki Luminox
Zegarki marki Maurice Lacroix
Zegarki marki Michel Herbelin
Zegarki marki Mudita
Zegarki marki Nomos
Zegarki marki Omega
Zegarki marki Orient
Zegarki marki Orient Star
Zegarki marki Oris
Zegarki marki Perrelet
Zegarki marki Polpora
Zegarki marki Prim
Zegarki marki Rado
Zegarki marki Roamer
Zegarki marki Seiko
Zegarki marki Tissot
Zegarki marki Victorinox
Zegarki marki Vostok Europe
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco