W czasie tegorocznych targów Baselworld, firma Marice Lacroix zaprosiła gości targów do poznawania zegarków przez pryzmat sztuki nowoczesnej. Jej przedstawicielka - kalifornijska artystka Alexa Meade, sztukę ulicy zaadoptowała do promocji zegarków i udomowiła ją w sąsiedztwie stoiska firmy Maurice Lacroix, w targowej hali najważniejszej branżowej imprezy.

Taka forma zainteresowania gości targów Baselworld, poza zafascynowaniem odmiennością zjawiska, była także manifestacją rozpoczynającej się, zupełnie nowej kampanii marketingowej marki Maurice Lacroix.
Dziś kampanię tę możemy już oglądać na wizualizacjach reklamowych w kolorowych magazynach i na szeroko prezentowanych banerach szwajcarskiej marki z Saignelégier.
Teraz już wiadomo, o co chodzi:

„Zegarek w miejskiej dżungli”, „Na linii horyzontu”, „Miejski wojownik”,
jednak odwiedzający Baselworld goście, przynajmniej ci, którzy nie zobaczyli efektu finalnego, zastanawiali się, co promuje zegarkowa firma.

Efekt współpracy z amerykańską artystką można było podziwiać w trakcie targów, dopiero 24 marca. My jesteśmy w tej komfortowej sytuacji, że możemy zobaczyć w jednym od razu fotorelację z całego tego przedsięwzięcia.
Znana z wymyślenia nowego podejścia do portretu, pochodząca z Waszyngtonu artystka, dała „pokaz na żywo” z procesu tworzenia niezwykłej wizualizacji. O jej obrazach można powiedzieć, że są obrazami malowanymi na fotografiach. W Bazylei w bezpośrednim sąsiedztwie stoiska marki Maurice Lacroix, Alexa Meade z zastosowaniem farby i specjalnie przygotowanego otoczenia, tworzyła iluzję optyczną.

Jako baza posłużyła jej namalowana w pierwszej kolejności panorama Nowego Jorku - inspirująca kolorami, przestrzenią i przedstawionymi na niej obiektami. Dodatkowo, dzięki ukształtowaniu swoich boków wychodziła już poza ramy dwóch wymiarów. W swoich pracach Alexa gra światłem i cieniem, w tym konkretnym przypadku dzięki „zagospodarowaniu” przestrzeni i obiektów znajdujących się przed makietą, powstawała niezwykła wizualizacja w trójwymiarowej przestrzeni.

Odwiedzający stoisko firmy Marice Lacroix goście, dzięki obserwacji postępów prac mogli wręcz odbierać to zjawisko w przestrzeni czterowymiarowej!
Nowatorska i jednoznacznie rozpoznawalna sztuka Alexy Meade, w swoim przekazie do szerszej publiczności uwzględniająca wykorzystanie nowych mediów, jest podobna do świeżego i postępowego podejścia do produkcji zegarmistrzowskiej firmy Maurice Lacroix. To podobieństwo było szczególnie godne uwagi przy niedawnym wznowieniem kolekcji zegarków Aikon. Ta sztandarowa linia modeli marki Maurice Lacroix, podobnie jak sztuka portretu malarki, powróciła w najnowocześniejszym pod kątem stylistycznym wydaniu.

Zaproszenie Alexy podkreśla aspirację firmy Maurice Lacroix by w sposób optymalny, ale zdecydowany i ukierunkowany na osoby otwarte na informacje i skojarzenia, trafić do nich z nową kampanią marketingową.
Tematem najnowszej kampanii Maurice'a Lacroix są "miasta - ikony", w których najnowsze modele zegarków marki Maurice Lacroix prezentowane na linii horyzontu, na linii, którą chcemy osiągnąć, objąć wzrokiem.

Przedstawiana architektura jednoznacznie wskazuje na wybrane miasta, którymi są: Nowy Jork, Londyn, Dubaj i Seul. Architektura tych aglomeracji działa jako źródło inspiracji i jest metaforą sukcesu. Dzięki osiągnięciu linii horyzontu slogan reklamowy marki Maurice Lacroix: „Your time is now” kieruje obserwatorów wizualizacji na drogę sukcesu. Zgodnie z przesłaniem marki, tym sukcesem jest już sam wybór drogi, a nie jej cel.


Pan Stephane Waser, Dyrektor Zarządzający firmy Maurice Lacroix, komentując to artystyczne przedsięwzięcia powiedział:

"Współpracując z Alexą i obcując z jej sztuką na żywo w trakcie Baselworld 2017, wyraźnie podkreślamy naszą ambicję bycia aktywną i spoglądającą w przyszłość marką. Artystka i jej dokonania były silną inspiracją dla nas, w szczególności przy rozpoczęciu tej właśnie, najnowszej kampanii reklamowej. Maurice Lacroix przecież „cały czas jest w drodze” do osiągnięcia sukcesu”.

Wydarzenie to było szeroko komentowane, w szczególności przez media społecznościowe, gdzie przeprowadzono bezpośrednią relację z jego finału.
Władysław Meller
na podstawie materiałów prasowych marki Maurice Lacroix
21:33 22.07.2017Ciekawostki
Galeria zegarkowej sztuki - Alexa Meade i Maurice Lacroix
REKLAMA
Omega: Master Co-axial
Pierwszy krok w rewolucji Co-Axial marki Omega, nastąpił w roku 1999 r., wraz z pierwszą prezentacją tegoż wychwytu; w 2007 roku , firma zaprezentowała mechanizm kaliber ...
Koperty, paski i bransolety zegarków - alergie i uczulenia
Niezbyt często, ale czasami zdarza się, że użytkownicy zegarków skarżą się na dyskomfort wynikający z obecności zegarka na nadgarstku. Zgodnie z ich przekazem, zegarek no ...
ORIENT Watch Co. - historia marki
Zegarki marki Orient bezsprzecznie kojarzą nam się z solidnymi, wykonanymi na wysokim poziomie czasomierzami. Nie mija się to z prawdą. Marka ta, obok takich zegarkowych ...
Nomos Minimatik 39 date. Większa koperta zegarka i odświeżony wygląd tarczy
Słowo „Nomos” pochodzi z języka greckiego i oznacza zarówno „prawdę”, jak i „zasadę”. W mojej opinii nazwa ta jest bardzo adekwatna do niemieckiej manufaktury pochodzącej ...
A. Lange & Söhne Saxonia Thin. Prestiżowy “dress watch”, w myśl zasady “less is more”
Znane w świecie designu i mody porzekadło głosi, że „less is more”. Projektanci najnowszego dziecka szacownej niemieckiej manufaktury A.Lange & Sohne ewidentnie wzięli so ...
Fotografowanie zegarków. Moja pasja i rodzaj pozytywnego uzależnienia
Mówią, że najtrudniej jest zacząć. Pisanie tego tekstu rozpocząłem jakieś dwa - trzy miesiące temu, kiedy za oknami gościł jeszcze śnieg, a pomysły w mojej głowie dotyczą ...
Pasja: Club de Ultrace Show. Umarł tuning, niech żyje tuning!
Gdy siadałem do pisania artykułu o wspomnianej w nagłówku imprezie, nie do końca jeszcze wiedziałem jaką formę przyjąć. Niby prosta rzecz: pojechać, porobić klika zdjęć, ...
Wideo recenzja: Oris Aquis Date "Taste of Summer" 43,5 mm. Doskonała równowaga formy i funkcji
Zapraszamy do obejrzenia video recenzji zegarka Aquis Date "Taste of Summer" 43,5 mm marki Oris. Nasz redakcyjny kolega Adrian prezentował ten model niedawno w formie kla ...
Filozofia designu Venezianico i Arsenale Bizantino - kulminacja dotychczasowego rozwoju!
Marka Venezianico stanowi ciekawy przykład nowoczesnego zegarmistrzostwa, które osiągnęło sukces, budując swoją tożsamość w oparciu o głęboki szacunek dla historii i este ...
Światowy rynek dóbr luksusowych ze spadkami. Ale w Polsce mocno rośnie!
Światowy rynek dóbr luksusowych wyhamowuje po latach rekordowych wzrostów, jednak w Polsce sytuacja jest inna. Rynek dóbr luksusowych w Polsce ma urosnąć o 7,7 procent w ...
Wideo recenzja: Atlantic Worldmaster 1888 Automatic Blue Leather. Klasyka w nowoczesnym wydaniu
Zapraszamy do obejrzenia video recenzji zegarka Worldmaster 1888 Automatic Blue Leather marki Atlantic. Nasz redakcyjny kolega Marcin prezentował ten model niedawno w for ...
Aviator Swiss Made Moonflight Diamond Polska Edycja. Duma z odwagi polskich kobiet pilotów
Aviator Swiss Made to szwajcarska marka zegarków od samego początku powiązana z lotnictwem. Ale, jak każda firma, która chce efektywnie funkcjonować na rynku, pojawiają s ...









greenlogic.eu