W związku z jubileuszem 15-lecia kampanii „Cała Polska czyta dzieciom”, Fundacja „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom” rozpoczęła nową kampanię, kierowaną do mężczyzn. Tak powstał pierwszy projekt kampanii pod hasłem „Czytanie – męska rzecz. Piloci czytają dzieciom”.
Jego szczególnymi odbiorcami są ojcowie, także ci mundurowi.
Ze swoich kokpitów do książek na czytelniczym piknikach (13 maja w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, 20 maja w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie i 18 czerwca w Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, a gościnnie również – podczas Dnia Dziecka w Aeroklubie Warszawskim 3 czerwca) przesiadła się już znaczna część powietrznej załogi.
Z kolei, w dniu 10 września 2016 roku zorganizowane zostaną „Skrzydła nad Kazimierzem”, plenerowa impreza ukazująca liczne tradycje lotnicze na Lubelszczyźnie.
Organizatorem wydarzenia jest Wojskowe Stowarzyszenie Społeczno - Kulturalne „SWAT”, które zaprosiło Fundację do uroczystego zakończenia jej skrzydlatego projektu właśnie na rynku w Kazimierzu.
Jednym z honorowych gości Fundacji będzie gen. bryg. (rez.) pil. Ryszard Hać – dyrektor Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie.
GLYCINE PODBIJA PRZESTWORZA!
Jeden z najbardziej „niebiańskich” modeli zegarków Glycine, AIRMAN, podbija przestworza.
Dosłownie.
Pracując nad tożsamością marki, szwajcarski producent unikalnych zegarków nie przypuszczał, że sukces Glycine będzie miał swoje odbicie w czasoprzestrzeni. I nie chodzi tylko o Airmana, zawierającego 24-godzinne wskazanie czasu, drugą strefę czasową oraz indeksy ze świecącej w ciemnościach luminowy, którego koncepcja zrodziła się w 1953 roku na pokładzie samolotu, czy o model F 104 stworzony w hołdzie samolotowi myśliwskiemu Lockheed F-104 Starfighter.
Nie chodzi także o historię, której finałem jest zastosowanie marki Glycine przez amerykańską armię US Air Force podczas wojny w Wietnamie. Choć rola tych czynników jest istotna i z pewnością wpływa na wiarygodny wizerunek marki.
Glycine poszedł o krok dalej.
A raczej poleciał.
Glycine, który wraz z modelem zegarków Airman, został oficjalnym sponsorem lotniczo-czytelniczego wydarzenia organizowanego przez Fundację „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom” w ramach „Skrzydeł” , chętnie angażuje się w budowanie wartościowych więzi, pielęgnowanie relacji, rozwój intelektualny najmłodszych oraz dostarczanie nowych, dobrych bodźców poprzez właściwą edukację.
Marka stawia sobie za cel funkcjonowanie na rynku nie tylko dzięki sprzedaży ponadczasowych produktów, ale przede wszystkim poprzez poprzez promowanie wartościowych akcji społecznych.
Jeśli podarowany przez pilotów skrawek nieba spowoduje, że na dziecięcej twarzy pojawi się uśmiech, każdy brand będzie wiedział, że jest we właściwym miejscu.
Glycine także.
Do wrześniowego zaczytania!
*materiał prasowy marki Glycine