Marka Hublot jest tak bardzo aktywna promocyjnie, że tylko dla pełnej obsługi informacyjnej tego, co firma „wyrabia”, trzeba by pewnie wydzielić sporą część każdego z serwisów branżowych, a do tego mieć na podorędziu przydzielone dla niej osoby. Z drugiej strony, właśnie z powodu takiego „bombardowania informacjami”, wiele z nich umyka nam - osobom opisującym najróżniejsze kreowane przez nią wydarzenia powiązane z zegarkami.
Nie patrząc na tego rodzaju uwarunkowania, warto na pewno napisać o zegarku Hublot przygotowanym dla Floyda "Money" Mayweather’a.
Po jego bokserskiej, wygranej walce, nazywanej pojedynkiem stulecia „kurz na pewno już opadł”, ale… zegarek jest i warto kilka słów o nim i o samym wydarzeniu napisać.

1 maja w Las Vegas, na konferencji prasowej marka Hublot miała zaszczyt gościć dziesięciokrotnego Mistrza Świata - Floyda "Money" Mayweather’a.
W jej trakcie poinformowano o podpisaniu umowy o współpracy sponsorskiej firmy zegarkowej i mistrza boksu, przed zbliżającą się, wyczekiwaną, nazywaną także „pojedynkiem stulecia” i oczywiście wygraną przez Floyda walką bokserską z Manny Pacquiao.

King Power WBC
Na tę okazję, prezes marki Hublot - Ricardo Guadalupe przedstawił zegarek King Power WBC, z pierścieniem koperty wysadzanym szmaragdami dedykowany mistrzowi boksu. Ten dla odmiany, prezentował logotyp marki Hublot na swoich bokserskich spodenkach w sobotni wieczór w który odbyła się ta niezwykła walka. Utrzymany w tradycyjnej dla tej marki stylistyce, a jednak wyjątkowy i unikatowy, był także - podobnie jak logotyp zegarkowej marki na szortach mistrza, po raz pierwszy obecny na bokserskiej gali.
Jego oficjalna prezentacja odbyła się kilka minut przed tradycyjnym dla każdej zawodowej walki i uroczystym ważeniem zawodników.

"Wszyscy wiedzą, że jestem wielkim fanem luksusowych zegarków, a wyroby marka Hublot są jednymi z nich" - powiedział Mayweather. "Jestem bardzo wdzięczny firmie Hublot za wsparcie i równocześnie cieszę się z możliwości dodania zegarka King Power WBC do mojej zegarkowej kolekcji".

Ricardo Guadalupe, prezes Hublot, podzielił jego zdanie stwierdzając:
"Jesteśmy dumni z bycia częścią uroczystości organizowanej pod szyldem: World Boxing Council z którą to organizacją współpracujemy od 2012 roku. Jest naszą dumą i przywilejem, że możemy stanąć obok Mayweather’a przy wydarzeniu, które będzie jego największą walką w karierze. Jego zdumiewające osiągnięcia które są wynikiem wytrwałości i zaangażowania w czasie całej niezwykłej kariery jako sportowca. To one uczyniły go wielkim, a teraz, już wspólnie z marką Hublot będzie w najbliższej przyszłości doświadczał swojej jeszcze wyższej pozycji”.
Władysław Meller
na podstawie materiałów prasowych marki Hublot
05:18 19.05.2015Wiadomości
Być gotowym do walki stulecia! Floyd Mayweather i Hublot
Tagi:
REKLAMA
Tissot w krzemowym zachwycie. Powermatic 80
Na ostatnich targach Baselworld w Bazylei, Tissot pokazał ulotkę i poinformował przybyłych na spotkania kontrahentów o udoskonalonym mechanizmie z linii Powermatic 80, kt ...
Sinn - nadgarstek dwu zegarkowy
Apple Watch jest obecnie pewnie jednym z najbardziej pożądanych smart zegarków na rynku. Nic więc dziwnego, że urządzenie to wywołuje zainteresowanie także osób z grona „ ...
NOMOS Glashütte – droga od mechanizmów zewnętrznych do wyłącznie „in-house”
Młode marki zegarmistrzowskie z ambicjami często przechodzą przez kilka etapów w zakresie wykorzystywanych przez nie mechanizmów stosowanych w produkowanych zegarkach. Ze ...
Rochet. Znana marka pasków do zegarków także w Polsce!
Dziś, nieco dla odmiany, przybliżymy firmę, która wprawdzie jest w zakresie naszego zainteresowania, bo jej produkty są niewątpliwie uzupełnieniem zegarmistrzostwa, ale t ...
Festiwal Jazz nad Odrą 2025 z marką Oris. Czas na jazzowe brzmienia!
W dniach 23-27 kwietnia 2025 we Wrocławiu mogliśmy po raz kolejny zanurzyć się w dźwiękach muzyki jazzowej. Podczas koncertów w Vertigo Club oraz Impart Centrum przybyli ...
Recenzja: Orient Multi-Year Calendar Poland. Japoński zegarek z polskim kalendarzem!
Zegarki w edycjach przygotowanych specjalnie na polski rynek nadal są dość rzadko spotykane, dlatego z reguły cieszą się dużą popularnością, a jeśli do tego taka operacja ...
Zegarek, który stał się najwspanialszą porażką marki IWC
W świecie zegarków (i nie tylko zegarków) rzadko mówi się o porażkach. Jeszcze rzadziej zdarza się, by to, co kiedyś uznano za błąd w strategii, dziś było ikoną designu i ...
Raymond Weil Freelancer Skeleton 38mm. Nowy znak rozpoznawczy marki
Raymond Weil to szwajcarska marka zegarków znana z połączenia tradycyjnego rzemiosła zegarmistrzowskiego z innowacyjnym podejściem do projektowania. Firma została założon ...
Skrzynia skarbów Frederique Constant - ekskluzywny zestaw „The Elements Collection”
W świecie haute horlogerie rocznice to nie tylko okazja do świętowania upływu czasu, ale moment, w którym manufaktury demonstrują pełnię swoich możliwości. W 2025 roku ge ...
Alpina Alpiner Extreme Automatic California. Styl neo vitage z tarczą typu Kalifornia
Wielu miłośników zegarków na całym świecie bardzo lubi i ceni styl neo-vintage, łączący najlepsze cechy modeli z lat 50. i 60. XX wieku z wyrazistymi kolorami, które defi ...
Filozofia designu Venezianico i Arsenale Bizantino - kulminacja dotychczasowego rozwoju!
Marka Venezianico stanowi ciekawy przykład nowoczesnego zegarmistrzostwa, które osiągnęło sukces, budując swoją tożsamość w oparciu o głęboki szacunek dla historii i este ...
Światowy rynek dóbr luksusowych ze spadkami. Ale w Polsce mocno rośnie!
Światowy rynek dóbr luksusowych wyhamowuje po latach rekordowych wzrostów, jednak w Polsce sytuacja jest inna. Rynek dóbr luksusowych w Polsce ma urosnąć o 7,7 procent w ...









greenlogic.eu