Marka Edifice w swoim zegarkowym języku projektowym, ma bardzo mocno zakorzenione powiązania ze sportami motorowymi. Nie dziwi więc kierunek najnowszej kampanii japońskiego producenta w Polsce, oraz wybór jej bohatera.
Nowy ambasador marki
Jeśli już wspomnieliśmy o bohaterze nowej kampanii Edifice, został nim wielokrotny uczestnik rajdu Dakar i mistrz motorsportu - Jakub Przygoński. Ten urodzony 24 marca 1985 roku kierowca rajdowy, sporty motorowe uprawia już od najmłodszych lat.
Swoją przygodę rozpoczął w wieku 13 lat, ścigając się na motocyklach. To właśnie one były jego pierwszą “miłością” w tym sporcie, a na przestrzeni lat zdobył wiele tytułów. Jego kariera motocyklisty trwała do 2015 roku.
Warto w tym miejscu wspomnieć, że w trakcie rajdu AbuDhabi Desert Challenge 2014 uległ wypadkowi na motocyklu, w skutek którego złamał kręgosłup. Mimo tego, po miesiącach rehabilitacji wrócił na ostatni rajd w 2015 roku, który zdołał ukończyć. Od tego momentu Jakub przesiadł się do samochodu rajdowego. Jednocześnie, w międzyczasie dwukrotnie został Mistrzem Polski w Driftingu.
Patrząc na tak bogate, motorsportowe CV nie dziwi fakt, że to właśnie Jakub Przygoński został nowym ambasadorem marki Casio Edifice i jednocześnie główną postacią ich najnowszej kampanii.
Prędkość ustępuje miejsca precyzji
Precyzja. Niezawodność. Kontrola czasu. Wartości te są niezwykle ważne zarówno w naszym codziennym życiu, jak i oczywiście w świecie wyścigów. Z tego właśnie powodu, to im poświęcona została nowa kampania Edifice.
Istotnym punktem tej akcji promocyjnej jest wideo, które powstało według scenariusza i pod przewodnictwem Borysa Boreckiego, a za zdjęcia odpowiadał Marcin Jach.
Pokazuje ona dynamikę, która jest tak charakterystyczna dla sportów motorowych. Drugim ważnym elementem są momenty, w których pierwsze skrzypce grają styl i elegancja. Jak podkreśla sam producent zegarków - “To historia, w której prędkość ustępuje miejsca precyzji, a kontrola nad czasem staje się kluczowym elementem życia zarówno na torze, jak i poza nim.”
To, co jest tak istotne dla Edifice, jest równie ważne dla jej nowego ambasadora.
„W wyścigu nie chodzi tylko o prędkość. Możesz być najszybszy, ale bez precyzji zostajesz w tyle. Nawet w najtrudniejszych warunkach nie mogę sobie pozwolić na błędy, dlatego wybieram rozwiązania, na których mogę polegać.” – mówi Jakub Przygoński w kampanii.
Marka Casio Edifice od lat kontynuuje swoją misję, łącząc technologiczną innowacyjność z pasją do sportów motorowych, prezentując zegarki, które sprostają oczekiwaniom najbardziej wymagających użytkowników.
„Casio Edifice od lat czerpie inspiracje ze świata motorsportu, zarówno pod kątem designu, jak i technologii. Nasze zegarki wyróżniają się dynamiczną stylistyką, precyzyjnymi mechanizmami i niezawodnością – wartościami kluczowymi dla kierowców na torze i poza nim. W przeszłości współpracowaliśmy m.in. z zespołem Formuły 1, teraz łączymy siły z Jakubem Przygońskim, który doskonale wpisuje się w DNA naszej marki” – mówi Anna Miksztal, Brand Manager Casio Edifice.
Dwa zegarki, dwa oblicza precyzji
Poza swoim przekazem, nowa kampania Casio Edifice w Polsce zawiera również inny element, a w zasadzie to dwa. Mowa oczywiście o nowych zegarkach od tego japońskiego producenta.
Czasomierze, które biorą udział w kampanii, mają odzwierciedlać dwa aspekty życia Jakuba, z jednoczesnym zachowaniem wspólnego dla nich mianownika, jakim jest miłość do motorsportu.
Pierwszy z chronografów, czyli model Edifice ECB-S100D, w swojej charakterystyce bez wątpliwości odnosi się do sportowej części życia ambasadora marki. Zaawansowany technicznie czasomierz wyposażony w funkcję Bluetooth, odporne na zarysowania szkło szafirowe i dodatkowy, wyraźny ekran cyfrowy.
Nie będzie przesadą określenie go, jako idealnego przedstawiciela funkcjonalności, która ma olbrzymie znaczenie w trakcie rajdu.
Natomiast drugim reprezentantem zegarków Edifice jest model EFR-575L. Można powiedzieć, że jest on pewnego rodzaju przeciwnością wcześniej wspomnianego czasomierza. Jednocześnie, już pierwszy rzut oka na niego zdradza nam, że dla niego również inspiracją były motosporty, ale w ich nieco bardziej klasycznej formie.
Bez wątpienia zegarek ten najlepiej prezentuje się wśród eleganckich samochodów, kiedy to nie adrenalina, a komfort i styl są na pierwszym planie.
Mimo, że na pierwszy rzut oka oba zegarki są jak ogień i woda, to oba oddają hołd temu samemu - dążeniu do perfekcji, które jest tak ważne dla marki Edifice, a które zdecydowanie podziela ich nowy ambasador.
Gratulujemy marce Edifice nowego ambasadora, a Jakubowi Przygońskiemu tak dużego wyróżnienia, jakim jest współpraca z tą japońską marką.
Więcej ciekawych informacji tego typu prezentujemy tu: wiadomości z branży zegarkowej.