Aktywność reklamowa banków jest ostatnio bardzo widoczna w naszej codziennej rzeczywistości. We wszystkich tego typu kampaniach promocyjnych, różnych z resztą, firm, chętnie prezentowani się doskonale rozpoznawalni Polacy, a czasami także osoby z zagranicy. Oczywiście najbardziej poszukiwanymi przez reklamodawców są ulubieńcy szerokiej publiczności. Są nimi na pewno mistrzowie sportu oraz aktorzy.
Aktywność reklamowa banków jest ostatnio bardzo widoczna w naszej codziennej rzeczywistości. We wszystkich tego typu kampaniach promocyjnych, różnych z resztą, firm, chętnie prezentowani się doskonale rozpoznawalni Polacy, a czasami także osoby z zagranicy. Oczywiście najbardziej poszukiwanymi przez reklamodawców są ulubieńcy szerokiej publiczności. Są nimi na pewno mistrzowie sportu oraz aktorzy.
W obydwa te trendy reklamowe w doskonały sposób wpisuje się aktywność promocyjna banku BZWBK, w którego ostatniej kampanii prezentuje się Kevin Spacey. Dla nas interesujące jest przede wszystkim to, że w każdym spocie reklamowym, w którym jest widoczny lewy nadgarstek aktora, w sposób doskonały prezentowany jest także jego zegarek. Osoby z kręgu zegarkomaniaków, łatwo wskażą markę i model tego czasomierza – firma IWC, linia Pilot Spitfire Chronographe, model IW371702.Wszystkich miłośników zegarków na pewno cieszy fakt, że nienagannie ubrany aktor, w sposób naturalny prezentuje się z zegarkiem, podświadomie promując używanie czasomierzy i w ten sposób chwaląc także ich posiadanie.
Kevin Spacey należy do grona przyjaciół firmy IWC. Jest zapraszany, i bywa często obecny na ekskluzywnych spotkaniach firmowych. Na jednej z takich uroczystych kolacji, w trakcie spotkań targowych w Genewie, Kevin Spacey uświetnił ją swoim występem. Krótka i sympatyczna zegarkowa przemowa, oraz kilka odśpiewanych piosenek, zostały bardzo przychylnie przyjęte i na pewno zapisały się w pamięci wszystkich uczestników spotkania. Przy tej okazji można było także zamienić kilka słów z tym znanym aktorem.
Przynależność do grona przyjaciół, zgodnie z informacją marki, nie wiąże się z żadnymi finansowymi gratyfikacjami, ale jest chętnie przyjmowane choćby z powodów towarzyskich. Doceniając promocyjną aktywność firmy IWC, pochwalając codzienne występowanie aktora z zegarkiem zaprzyjaźnionej marki, trzeba jednak zauważyć, że prezentowany zegarek już dość dawno temu zniknął z oferty firmy IWC.
Dla rozważenia, szczególnie przez markę IWC, stawiamy więc pytanie:
Czy dla takich publicznych wystąpień nie należałoby, w stosunku do zegarka, postąpić w myśl słów znanej u nas piosenki i nie
„zamienić go na nowszy model”?
{loadposition social}
0 Komentarzy
Średnia 0.00