• Zegarki marki MeisterSinger
  • Zegarki marki Frederique Constant
  • Zegarki marki Certina
  • Zegarki marki Omega
  • Zegarki marki Emile Chouriet
  • Zegarki marki Eterna
  • Zegarki marki Aerowatch
  • Zegarki marki Maurice Lacroix
  • Zegarki marki Vostok Europe
  • Zegarki marki Orient
  • Zegarki marki Roamer
  • Zegarki marki Grand Seiko
  • Zegarki marki Aviator Swiss Made
  • Zegarki marki Junghans
  • Zegarki marki Victorinox
  • Zegarki marki Epos
  • Zegarki marki Rado
  • Zegarki marki Atlantic
  • Zegarki marki Steinhart
  • Zegarki marki Xicorr
  • Zegarki marki Montblanc
  • Zegarki marki Longines
  • Zegarki marki Ball
  • Zegarki marki Bulova
  • Zegarki marki Seiko
  • Zegarki marki Ulysse Nardin
  • Zegarki marki Alpina
  • Zegarki marki Oris
  • Zegarki marki Tissot
  • Zegarki marki Citizen
  • Zegarki marki Glycine
  • Zegarki marki Doxa
  • Zegarki marki Davosa
  • Zegarki marki Czapek Geneve
  • Zegarki marki Tag Hauer
  • Zegarki marki Carl F. Bucherer

Współpraca marki Aerowatch i polskiej koszykówki w praktyce


Powrót do kategorii

Jako, że deklarowana i zapowiadana współpraca polskiej koszykówki, zarówno w zakresie rozgrywek ligowych, pucharowych, jak i reprezentacji narodowej sprawdza się już w praktyce, to warto o tym partnerstwie zegarków i koszykówki w Polsce nieco więcej napisać.

Jedyny taki zegar. A w zasadzie dwa!

Rozważając partnerstwo zegarkowej firmy i koszykówki warto wskazać wyjątkowo ważny zegar, jaki zadomowił się na hali sportowej. Tym wyjątkowym urządzeniem jest zegar odmierzający czas każdej akcji, który znajduje się przy parkiecie koszykarskiego boiska. Takie zegary są aż dwa, bo po jednym nad każdym koszem.

Współpraca marki Aerowatch i polskiej koszykówki w praktyce

Tylko 24 sekundy na przeprowadzenie akcji ma drużyna atakująca. W tym czasie musi zakończyć się akcja – rzut do kosza. Czas wskazuje zegar nad koszem do którego chcą trafić atakujący.

Szczególnym przypadkiem jest sytuacja, gdy w ciągu 24 sekund rzut będzie wykonany, ale będzie niecelny, jednak piłka uderzy w obręcz kosza. Wtedy o ile atakujący przejmą piłkę, to mają kolejne 14 sekund na przeprowadzenia akcji. Pod koniec upływającego limitu zegar pokazuje nawet części sekund. Miejsce akcji (przebywania piłki) i zegar nad koszem – to dwa miejsca cały czas, na przemian obserwowane. Przez wszystkich. Przez zawodników i przez publiczność.

Współpraca marki Aerowatch i polskiej koszykówki w praktyce

Zdarza się, że zegar sygnalizuje już koniec czasu akcji, ale dzieje się to po chwili, gdy piłka opuściła ręce zawodnika i leci już w kierunku kosza. Jeśli trafi – punkt jest zaliczony. To dlatego zegar odmierzający czas akcji znajduje się nad każdym koszem. By to zrozumieć, trzeba to zobaczyć i przeżyć…

Współpraca zegarkowej firmy i koszykówki owocuje udekorowaniem tychże dwóch koszy „koroną” z logotypem marki Aerowatch.

Energa Basket Liga

Na meczach ligowych w halach sportowych, poza bandami reklamowymi, logo Aerowatch jest obecne w najlepszym, możliwym miejscu. Logotypy marki Aerowatch „koronują” wskazanie zegara, na który tak zawodnicy, sędziowie, jak i kibice spoglądają najczęściej.
 


Poza tym w każdym miesiącu wybierany jest najlepszy koszykarz naszej ligi – „Koszykarz miesiąca Energa Basket Liga”. Otrzymuje on wyróżnienie, a nagrodą jest właśnie zegarek Aerowatch.

Rozgrywki Suzuki o Puchar Polski

W rozgrywkach pucharowych  - w rozgrywkach Suzuki Puchar Polski firma Aerowatch jest sponsorem tytularnym Konkursu Rzutów Za Trzy. Konkurs ten od tego sezonu będzie nosił nazwę Aerowatch Konkurs Trójek, a przeznaczony jest dla najlepszych koszykarzy Energa Basket Ligi, jak również dla młodych, najbardziej obiecujących koszykarzy. W trakcie rozgrywek logotyp marki Aerowatch będzie prezentowany tak na parkiecie, jak i na ledowych bandach okalających boisko.

Mecz o Super Puchar Polski

Meczem wieńczącym zakończone rozgrywki ligowe i pucharowe był pojedynek o Super Puchar Polski (mecz zwycięzcy ligi ze zdobywcą Pucharu Polski 2018).
 
Współpraca marki Aerowatch i polskiej koszykówki w praktyce

W trakcie tych zawodów firma Aerowatch była już obecna jako partner koszykówki. Logotyp marki był prezentowany na parkiecie, a najbardziej wartościowy zawodnik Super Pucharu Polski otrzymał jako nagrodę zegarek marki Aerowatch.

Współpraca marki Aerowatch i polskiej koszykówki w praktyce

Rozgrywki drużyny narodowej

W rozgrywkach drużyny narodowej, w trakcie meczu 2 grudnia w Gdańsku, reklamy marki Aerowatch można było zobaczyć na bandach i banerach reklamowych oraz oczywiście na ściance do prowadzenia wywiadów.

Współpraca marki Aerowatch i polskiej koszykówki w praktyce

Grono sympatyków marki Aerowatch miało możliwość oglądania tego meczu na żywo z miejsc w loży sponsorów na hali. Nasza reprezentacja celuje w awans do finałów Mistrzostw Świata w Chinach.

Współpraca marki Aerowatch i polskiej koszykówki w praktyce

W kolejnych meczach Polska zagra na wyjeździe z Chorwacją, a potem czeka ją domowe spotkanie z Holandią. Do awansu naszej reprezentacji wystarczy już tylko jedno zwycięstwo.

Współpraca marki Aerowatch i polskiej koszykówki w praktyce

Pewnie nie tylko marka Aerowatch liczy na awans koszykarzy, ale wiadomo, że w takim przypadku polska koszykówka, podobnie jak to było z innymi dyscyplinami sportu zyska szersze grono kibiców.

Wywiad Prezesa Radosława Piesiewicza

W listopadowym numerze magazynu Forbes, pojawił się wywiad z Prezesem Polskiego Związku Koszykówki i Prezesem Energa Basket Liga - Radosławem Piesiewiczem, w którym został przedstawiony plan działania i wizja na lepszą rozpoznawalność koszykówki i większą liczbę widzów na halach sportowych i przed telewizorami.

Współpraca marki Aerowatch i polskiej koszykówki w praktyce

W treści wywiadu możemy przeczytać następujące informacje: „Jest z nami też Aerowatch, który produkuje wysokiej klasy zegarki”. „Jeśli mecze Energa Basket Ligi będzie oglądało w sumie 150-200 tysięcy osób, to będę mógł powiedzieć, że cel został osiągnięty”.

Można się tylko cieszyć, że branża zegarkowe wspiera sport i jest tam zauważalna. Trzeba mieć też nadzieję, że plany nakreślone przez włodarzy polskiej koszykówki się sprawdzą.

Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki AEROWATCH znajdują się zawsze na indywidualnej podstronie marki tu – AEROWATCH.

Redakcja Zegarki i Pasja

Tagi:

Magazyn ZIP NR 8

MAGAZYN ZIP NR 8 - odbierz egzemplarz!

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

Aerowatch 420

REKLAMA

Glycine 420

REKLAMA

Partner Wydarzenie Matura Czasocholicy

WYDARZENIE

Epos 420

REKLAMA

Seiko2

REKLAMA

Oris 420

REKLAMA

Doxa 420

REKLAMA

Świąteczne Bożonarodzeniowe życzeni...
Świąteczne Bożonarodzeniowe życzeni...
23.12.2018
OMEGA przywraca do życia legendarny...
OMEGA przywraca do życia legendarny...
09.01.2019

Podstrony producentów

Zegarki marki Aerowatch
Zegarki marki Alpina
Zegarki marki Atlantic
Zegarki marki Audemars Piguet
Zegarki marki Aviator Swiss Made
Zegarki marki Ball
Zegarki marki Bulova
Zegarki marki Carl F. Bucherer
Zegarki marki Certina
Zegarki marki Chopard
Zegarki marki Citizen
Zegarki marki Czapek Geneve
Zegarki marki Davosa
Zegarki marki Doxa
Zegarki marki Emile Chouriet
Zegarki marki Epos
Zegarki marki Eterna
Zegarki marki Frederique Constant
Zegarki marki Glycine
Zegarki marki Grand Seiko
Zegarki marki Junghans
Zegarki marki Longines
Zegarki marki Maurice Lacroix
Zegarki marki MeisterSinger
Zegarki marki Montblanc
Zegarki marki Omega
Zegarki marki Orient
Zegarki marki Oris
Zegarki marki Polpora
Zegarki marki Rado
Zegarki marki Roamer
Zegarki marki Schaumburg
Zegarki marki Seiko
Zegarki marki Steinhart
Zegarki marki Tag Hauer
Zegarki marki Tissot
Zegarki marki Ulysse Nardin
Zegarki marki Victorinox
Zegarki marki Vostok Europe
Zegarki marki Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco