Znowu zegarkowe reklamy. Rolex, Montblanc, Chopard i inni

POWRÓT 05.06.2016 Wiadomości
Znowu zegarkowe reklamy. Rolex, Montblanc, Chopard i inni

Przygotowując się do wydania Album Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków, który jest podsumowaniem pierwszych dziesięciu, a właściwie jedenastu lat działalności, Zarząd Klubu zwrócił się do wielu jednostek branżowych i innych swoich partnerów z sugestią wparcia wydruku, będącego równocześnie promocją każdej z firm.


W opublikowanym niedawno na naszym portalu opracowaniu: „Zegarki się reklamują!” przedstawiliśmy ilustracje z używanymi w magazynach drukowanych, reklamami kilku marek zegarkowych, które wsparły wydanie albumu, lub współpracują z Klubem. Teraz czas na kolejne marki i kolejne reklamy.

Raklama marki Montblanc w Albumie klubowym





Montblanc aktywny zegarkowo


Mimo, że firmę Montblanc większość znających markę lepiej kojarzyć ją będziez artykułami piśmienniczymi, a może właśnie dlatego, Montblanc jest bardzo aktywny na polu zegarmistrzostwa. To prawda, że poważniejsze „wejście w branżę zegarkową” firmy Montblanc nastąpiło nie tak dawno temu, ale było to też wejście „z przytupem”.

Pozyskanie doskonale znanego i poważanego w branży producenta mechanizmów „Minerwa” spowodowało, że firma natychmiast przejęła wieloletnie, branżowe doświadczenie tegoż producenta.



Firma Montblanc regularnie wspiera działania Klubu a występowała z informacją o swojej marce, jej produktach i planach na przyszłość na uroczystym Dorocznym Spotkaniu Klubowym w roku 2012. W ostatnim czasie gościła także klubowiczów na zorganizowanej specjalnie w butiku marki wystawie i prezentacji obejmujących tegoroczne nowości produkcyjne.

Reklma firmy Rolex w Albumie klubowym





Taki właśnie jest Rolex


Marką, która w formowych dyskusja wzbudza największe emocje i która prezentowała się na spotkaniu klubowym już dość dawno temu, bo w roku 2011 jest Rolex. W Albumie Klubowym jej wizualizację reklamową firmuje posiadająca ją w ofercie sprzedaży sieć salonów W.Kruk. Ciekawa, dwustronicowa prezentacja marki, wcale nie taki duży, ale zawsze doskonale rozpoznawalny na niej zegarek. Firma chce zaskoczyć ogromem przestrzeni i rozplanowaniem na niej mniejszych elementów.

Taki jest właśnie Rolex!



Z jednej strony spokojny, z drugiej agresywny. To właśnie wzbudza emocje!



CarlF Bucherer wizualizacje reklamowe
 

Carl F. Bucherer zawsze ciekawie prezentowany


Marka Carl F. Bucherer jest ostatnio stosunkowo często prezentowana na łamach naszego portalu, ale też jest aktywna w kręgach około klubowych. W roku 2014, wywiad z przedstawicielem marki – panem Peterem Kaeserem był opublikowany w jedynej dotychczas wydanej gazetce naszego portalu – Zegarkomaniak, a firma wspierała też wtedy organizację Dorocznego Spotkania Klubowego, oraz prezentowała na nim swoje dokonania.

Stosunkowo dużą część swojej prezentacji, zgodnie z oczekiwaniami zgromadzonych pan Kaeser przeznaczył większą część czasu na informację o produkowanym przez jego firmę własnym mechanizmie wyróżniającym się peryferialnym wahnikiem automatycznego naciągu.



Czas i energia – ten zegarek pokazuje obydwie te wielkości!
- takie hasło reklamowe znajdziemy na wizualizacjach marki.

Chopard Wizualizacje reklamowe






Chopard z samochodami, z zegarkową biżuterią i zegarkową klasyką


Marka Chopard jest doskonałym przykładem łączenia aktywności producenckiej tak w zakresie biżuterii, jak i zegarków, oraz luksusowych akcesoriów. Co więcej, w grupie zegarków, ma ona kilka zupełnie różnych rodzin produktów, wśród których są obecna różne linie wzornicze. W rodzinie „Classic Racing” chyba najważniejszą rolę odgrywają zegarki z linii Mille Miglia. Dedykowane temu najsłynniejszemu rajdowi samochodowemu zegarki są doskonale rozpoznawalne w całym zegarkowym światku. Chopard jest tej imprezy partnerem, chronometrażystą i aktywnym uczestnikiem, a reklamy związane z rajdem będąc doskonale rozpoznawalnymi, promują również samą tą imprezę.

Happy Diamonds z rodzinami Happy Sport i Happy Diamonds Icon – to linia wzornicza zegarków biżuteryjnych. Połączenie funkcji wskazywania czasu i dekoracyjnej biżuterii przez markę Chopard jest niezwykłe. Rozwiązanie z tańczącymi pomiędzy dwoma szafirowymi szkłami obudowy brylantami – czy to powyżej, czy obok tarczy zegarka, jest indywidualnym, autorskim rozwiązaniem marki Choprad. Rozwiązaniem tak niezwykłym i trudnym technicznie do wykonania, że… żadna z marek naśladujących inne wzory nie próbuje wykonywać podobnych czasomierzy.



W linii LUC, nie tylko z nazwy będącej swego rodzaju hołdem dla założyciela marki, prezentowane są najwyższej jakości rozwiązania techniczne i niezwykłe komplikacje konstrukcji mechanizmów zegarkowych.

W podkreślanym na przedstawionym w wizualizacji reklamowej Chopard przedstawił swój model L.U.C Cuattro, z indywidualnym rozwiązaniem zespołu naciągu zegarka, na który składają się 4 – połączone parami równolegle i pary szeregowo bębny napędowe.



Kolekcja L.U.C - każdy pojedynczy element zegarka jest sztuką mistrzowską!!!


Taki slogan reklamowy znajdziemy na reklamowej wizualizacji.

Omega Wizualizacje reklamowe





Omega zmienną jest


Omega jest jedną z tych marek, które oferując szerokie spektrum produktów jest doskonale rozpoznawalna z każdą swoją rodziną wzorniczą. Rodzaj udostępnianych wizualizacji reklamowych zależy od aktualnej dla danej chwili strategii marketingowej marki. To z tego powodu, poniżej prezentowana jest reklama z wizualizacją zegarka damskiego, bo na męski przyjdzie czas, gdy zacznie się wspierana przez tę markę Olimpiada.

„Obecnie mamy piękną kampanię dla kobiet, prezentującą modele Seamaster Aqua Terra – proszę zwrócić uwagę na ciekawe wizualizacje”



„Od lipca ruszamy z piękną kampanią Omegi przygotowaną specjalnie na Igrzyska Olimpijskie, Omega ma zaszczyt pełnić rolę oficjalnego chronometrażysty igrzysk olimpijskich od wielu lat. Szczegółów tej kampanii jeszcze niestety nie można podać.”

Taka jest korporacja, tak życiem rządzi dział marketingu!




Omega była obecna na Spotkaniu Klubowym Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków w roku 2012. W Albumie klubowym w akapicie zatytułowanym „Omega to początek, a nie na koniec” napisano:


„Stanley Bark - dyrektor oddziału polskiego Swatch Group i manager marki Omega w Polsce, zwięźle i w bardzo przystępny sposób - co warto podkreślić - w języku polskim, przedstawił lokalną aktywność marki i podzielone na linie wzornicze nowości tegorocznych targów w Bazylei. Te właśnie nowości zaprezentowano w gablotach firmowych w drugiej części sali. Następnie zabrał głos Petros Protopapas – osoba która prowadzi szkolenia promujące i poszerzające wiedzę o tej znakomitej marce. Drobnej postury Grek, który każdym swoim słowem i gestem, potwierdzał fascynację manufakturą, w żywiołowy sposób przedstawił dość szczegółowo kilka najważniejszych elementów historii firmy Omega, uwzględniając w niej miedzy innymi podbój kosmosu, oraz pomiary czasu w sporcie i współpracę z Komitetem Olimpijskim. Na więcej niestety nie było czasu, ale dla tej marki na pewno zawsze znajdzie się jeszcze czas…”


Niech tak będzie!

Ulysse Nardin wizualizacje reklamowe





Ulysse Nardin – trochę go u nas mało, jak na tak piękne zegarki


Marka Ulysse Nardin w swojej kolekcji posiada wspaniałe czasomierze. Są wśród nich zupełnie unikatowe, są taki, których wzornictwo, lub rozwiązanie techniczne są szeroko rozpoznawalne.
Tymi szeroko rozpoznawalnymi SA na pewno modele z linii Dual Time i Marine Diver. To właśnie egzemplarze z tej linii są prezentowane na prezentowanych wizualizacjach reklamowych.

Modele unikatowe można było obejrzeć i przymierzyć – zrobić test nadgarstkowy na Spotkaniu Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków także w roku 2012.
Niezwykłe pomysły, wyjątkowy poziom zegarmistrzowskiego rzemiosła, niezwykłe wykonanie elementów zewnętrznych.
Coś niesamowitego, choć trochę mało tych zegarków w Polsce, jak na takie możliwości firmy.








Władysław Meller
*wizualizacje reklamowe zaprezentowano bez wskazania oferujących te wyroby sklepów


Polecamy także:

Niezwykły zegar w niezwykłym otoczeniu. Szczecin. Warsztaty Zegarmistrzowskie
Niezwykły zegar w niezwykłym otoczeniu. Szczecin. Warsztaty Zegarmistrzowskie
Na sobotę 27. maja Eugeniusz Szwed wiceprezes Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków wyznaczył kolejne zajęcia w ramach Warsztatów zegarmistrzowskich Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków. Tym razem odbyły się one w Szczecinie i Nowym Warpnie, a gospodarz
Carl F. Bucherer (Lucerne 1888) - historia marki
Carl F. Bucherer (Lucerne 1888) - historia marki
Wiek XIX można najcelniej określić jako czas przemian. Zmiany technologiczne wymuszane przez rewolucję przemysłową wykreowały zupełnie inne podejście do procesu produkcji. Produkcja manufakturowa, coraz częściej odchodząca do lamusa, ustępuje miejsca
Fenomen G-Shock - na czym polega wyjątkowość popularnej kolekcji marki Casio?
Fenomen G-Shock - na czym polega wyjątkowość popularnej kolekcji marki Casio?
„Weź swój zegarek, wyrzuć z 10-tego piętra na asfalt, rozjedź samochodem, potem wytarzaj go w błocie, a na koniec wsadź w skarpetę, wrzuć do pralki i wypierz… Po wyjęciu żałuj, że to nie był G-SHOCK! Myślę, że to dość wyraźnie pokazuje różnice. G-SHO
Wywiad z Krzysztofem Hołowczycem - o zegarkach, pasji i nie tylko!
Wywiad z Krzysztofem Hołowczycem - o zegarkach, pasji i nie tylko!
Przygotowując pierwszy numer magazynu Zegarki i Pasja, który ukazał się pod koniec kwietnia, udało nam się zaprosić do udzielenia wywiadu znakomitego sportowca, utytułowanego kierowcę rajdowego i osobę bardzo w Polsce popularną, Pana Krzysztofa Hołow
Recenzja: ORIS ChronOris Date
Recenzja: ORIS ChronOris Date
Firma Oris powstała w 1904 roku, oczywiście w Szwajcarii. Od początku istnienia rozwijała się bardzo dynamicznie, czego dowodem może być chociażby fakt, iż około 1910 roku zatrudniała już 300 pracowników. Przed wybuchem II wojny światowej Oris był je

Tagi:

Magazyn ZIP NR 5

MAGAZYN ZIP NR 5 - wydanie rocznicowe!

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

Seiko2

REKLAMA

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Partner Czasocholicy

PARTNER

Doxa

REKLAMA

Glycine

REKLAMA

Oris

REKLAMA

Epos

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Junghans

REKLAMA

Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

Mille Miglia 2016. Firma i zegarki ...
Mille Miglia 2016. Firma i zegarki ...
31.05.2016
Spotkanie KMZiZ 2016 – transmisja o...
Spotkanie KMZiZ 2016 – transmisja o...
07.06.2016

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Balticus
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Emile Chouriet
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Montblanc
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Vostok Europe
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco