G-SHOCK ogłasza, że pochodzący z zachodniego Londynu, uznany przez krytyków brytyjski raper królujący na światowych listach przebojów - Central Cee - został nowym ambasadorem marki w Europie. Central Cee promować będzie wyselekcjonowaną kolekcję nadchodzących oraz flagowych zegarków tego japońskiego producenta.
To partnerstwo łączy dwie ikony, znane z autentyczności.
G-SHOCK, będący częścią rodziny Casio, powstał z misji stworzenia najbardziej wytrzymałego zegarka na świecie. Jak głosi motto marki, G-SHOCK jest “Built Different”, co doskonale odzwierciedla również Central Cee. Jako wierny fan marki G-SHOCK od dzieciństwa, raper idealnie uosabia ducha marki i jej wartości, takie jak ciężka praca.
Droga Central Cee, która zaprowadziła go z podziemia na międzynarodową scenę, podobnie jak droga G-SHOCK do statusu kultowej marki, sprawiają, że ta współpraca wydaje się być w pełni naturalna.
Zdobywa szczyty
W 2020 roku przełomowy singiel Central Cee przyciągnął uwagę fanów muzyki.
Od tego czasu artysta zdobywa szczyty list przebojów, wydaje hity viralowe i współpracuje z takimi gwiazdami jak brytyjski raper Dave oraz międzynarodowe ikony Drake i Lil Baby. Ma na koncie mixtape oraz singiel, które zdobyły 1. miejsce na listach, a na początku tego roku jego liczba nagród MOBO wzrosła do sześciu.
Central Cee był również nominowany do czterech nagród Brit Awards podczas tegorocznej ceremonii. W zeszłym roku stał się natomiast pierwszym brytyjskim raperem, który osiągnął 2 miliardy streamów na Spotify. Z ponad 7 miliardami streamów na całym świecie jego kariera pokazuje, że jest naprawdę nie do zatrzymania.
Poza muzyką, Central Cee wyróżnia się stylem i osobowością, które inspirują jego fanów. Jest silnym głosem nowego, młodego i pełnego energii pokolenia. Wieloletnia obecność G-SHOCK w kulturze hip-hopowej to idealna podstawa, aby to partnerstwo było dopasowane pod każdym względem.
- Nie mogę się doczekać współpracy z G-SHOCK. Noszę te zegarki odkąd byłem dzieciakiem, więc to po prostu ma głęboki sens. Uwielbiam tę markę. Jest mi bliska. To idealne dopasowanie - powiedział Central Cee.
- Jesteśmy niezwykle podekscytowani, mogąc powitać Central Cee w rodzinie G-SHOCK – skomentował Jen Kelly, Head of Marketing G-SHOCK. – To partnerstwo celebruje historie i zegarki, które odpowiadają naszej filozofii „Built Different”. Prawdziwa synergia i zgodność wartości, które reprezentują G-SHOCK i Central Cee, sprawiły, że to możliwe, i nie możemy się doczekać, aby wprowadzić nową kampanię w Wielkiej Brytanii i Europie.
Wyjątkowe historie
G-SHOCK rusza z kampanią, aby uczcić współpracę i rozbudować serię "Built Different", która w ostatnich latach dynamicznie się rozwija.
Kampania ta podkreśla wyjątkowe historie ludzi i produktów, które sprawiają, że G-SHOCK jest marką jedyną w swoim rodzaju. Kluczowym elementem kampanii będzie wideo, które zobrazuje drogę Central Cee – od nieznanego młodego twórcy do globalnej gwiazdy, wiernego fana zegarków G-SHOCK.
Co ciekawe, to partnerstwo ogłosi i zaprezentuje zupełnie nową kolekcję zegarków GM-2110, która zadebiutuje 26 września. Kolekcja wyróżnia się metalową, ośmiokątną kopertą, bransoletą ze stali nierdzewnej oraz wieloma opcjami kolorystycznymi tarczy.
W kampanii na pierwszy plan wysunie się również kilka ikonicznych i ulubionych modeli, w tym wersja klasycznego DW-6900U, ulubieńca Central Cee. Ponadto wśród prezentowanych modeli znajdą się zegarki GA-2100, GM/GBM-2100, GMW-B5000, GW-M5610U, GMC-B2100 i DW-5600.
Więcej najnowszych informacji z branży i świata zegarków tu: wiadomości branżowe.
*materiał prasowy marki G-SHOCK
04:20 23.09.2024Wiadomości
Brytyjski raper Central Cee został europejskim ambasadorem marki G-SHOCK
Tagi:
REKLAMA
Historia marki Atlantic – czyli jak to się wszystko zaczęło?
Pragnę przedstawić Wam historię marki ATLANTIC, czyli wszystko to, co wydarzyło się od roku 1888 przez następne 120 lat istnienia tego przedsiębiorstwa. Historia ta nie b ...
„Historia zegara na wieży Zamku Królewskiego w Warszawie…”
Poprzez regularne publikacje, pewnie trochę nas przyzwyczaił Profesor Mrugalski do swoich kolejno pojawiających się na rynku, związanych z zegarkami i zegarmistrzostwem k ...
Technologie Eco-Drive i Radio Controlled marki Citizen – co oferują i jak działają?
Zapraszamy do podróży do Japonii, kraju Kwitnącej Wiśni, ojczyzny sushi, karate i gejsz. Zakątka na ziemi, gdzie przeciętna długość życia jest najwyższa na świecie, a kra ...
Fiyta Aeronautic “Manned Spaceflight”. Hołd dla chińskiej stacji kosmicznej
Kiedy mówimy o zegarkach chińskich to, niestety, zazwyczaj na myśl przychodzą modele o bardzo wątpliwej reputacji. To wynika oczywiście z zalewu różnego rodzaju portali a ...
Ankieta nr 3 – Pokolenie Y (Millenialsi). „Zegarki przez pokolenia”
Ankieta nr 3 - Pokolenie Y (Millenialsi) W 2024 roku nasz portal Zegarki i Pasja obchodzi 10-lecie. Przez tę dekadę funkcjonowania dookoła nas wydarzyło się bardzo wiele ...
Nowe zegarki sportowe Certina DS-7: Powermatic 80 i Precidrive Chronograph
Aktualna moda w branży zegarmistrzowskiej, niejako wskrzeszająca stylistykę sportowych zegarków z lat 70. XX wieku, stylu, który charakteryzował się między innymi nieduży ...
Zegarek, rodzinna pamiątka. Jacob & Co. The World Is Yours Dual Time Zone
Jedną z wielu zalet zegarka mechanicznego na rękę jest fakt, że zadbany i należycie użytkowany, niejednokrotnie zyskuje miano pamiątki rodzinnej. Jest on przedmiotem prze ...
Video recenzja: Alpina Alpiner Extreme Automatic 41 mm
Zapraszamy do obejrzenia video recenzji zegarka Alpiner Extreme Automatic 41 mm marki Alpina. Nasz redakcyjny kolega Adrian prezentował ten model niedawno w formie klasyc ...
Citizen Promaster Mechanical GMT. Pierwszy zegarek mechaniczny z funkcją GMT z serii Promaster
Firma Citizen to duży producent zegarków, który ma bardzo bogatą ofertę modeli charakteryzujących się wysokim zaawansowaniem technicznym i wysoką jakością wykonania, a pr ...
Propozycje zegarków dla pokolenia Z. „Zegarki przez pokolenia”
Zakończyła się 4 ankieta w ramach wspólnej kampanii Zegarki i Pasja x Czasoholicy „Zegarki przez pokolenia”, która wystartowała pod koniec maja 2024. Celem naszej kampani ...
Eberhard Extra-Fort Roue a Colonnes Retour en Vol. Historyczne zegarki w nowym wydaniu
Mówi się, że “klasyka się nie starzeje”. Doskonałe wzornictwo utrzymane w tradycyjnym stylu, które nacechowane jest sportowymi akcentami oraz użytecznością mocno opiera s ...
INHORGENTA ogłasza rozpoczęcie współpracy z Fondation Haute Horlogerie (FHH)
Pod koniec września 2024, w Monachium, INHORGENTA - jedna z wiodących europejskich platform służących do promocji biżuterii, zegarków i kamieni szlachetnych, ogłosiła swo ...