Historia marki oraz dobrze dobrana kolekcja to podstawa sukcesu każdego producenta zegarków. Jednak bardzo ważnym elementem jest stworzenie ciekawej kampanii reklamowej.
Dlatego właśnie pragniemy przedstawić kilka ciekawych, pomysłowych - czasem nawet kontrowersyjnych - reklam czasomierzy popularnych i znanych marek.
IWC
IWC tworzy bardzo ciekawe, niezwykle pomysłowe kampanie reklamowe.
Przykład: w rączkach autobusów dowożących pasażerów do/z samolotu zastosowano wzór zegarka IWC.
Każdy pasażer trzymający się w ten sposób podczas jazdy mógł sprawdzić jak na jego nadgarstku prezentuje się model IWC Pilot.
Citizen
Jak zaprezentować bogatą „historię” marki w 1 minutę i 31 sekund.
Tego wyzwania podjęła się japońska firma Citizen.
W 2014 roku wypuściła reklamę ukazującą między innymi stół zegarmistrza z tzw. Perspektywy lotu ptaka (Ptasia Perspektywa).
W tym krótkim czasie ujęto postęp technologiczny jaki zawitał w zegarmistrzostwie.
Jaeger-LeCoultre
W 2013 roku znakomita marka zegarmistrzowska z Le Sentier obchodziła swoje 180 lecie.
Właśnie na tę okazję stworzono film promocyjny, którego narratorem jest aktor Clive Owen.
Brytyjski aktor znany z takich filmów jak Sin City, Elita Zabójców, Plan Doskonały czy chociażby Król Artur w niesamowity sposób grając głosem przenosi nas w świat marki Jaeger-LeCoultre.
W materiale zaprezentowano fabrykę zegarków oraz zegarki, ale - co najważniejsze - spojono to w wyrafinowaną całość
Hublot
Czy napad z zamiarem kradzieży może doprowadzić do ciekawej reklamy ?
Na pewno takiego zamiaru nie mieli rabusie napadając na szefa Formuły 1 Berniego Ecclestone.
Podczas próby kradzieży jego zegarka został znacznie poturbowany, a co najciekawsze wysłał swoje zdjęcie do właściciela Hublot podpisując zdjęcie:
„Zobacz co ludzie zrobią, aby zdobyć Hublot”.
Efektem tych obu zdarzeń była reklama z tymże, cytatem.
Materiał umieszczono w Financial Times oraz International Herald Tribune.
IWC - po raz drugi
"Z pasji do detali" - takim hasłem IWC reklamuje swoje znakomite zegarmistrzostwo.
Seria 3 reklam ukazujących miniaturową tarcze do rzutek, tresowanie owada, który przeskakuje płonącą obrączkę oraz grę, w której kierujemy kulką na miniaturowej planszy wzbudzają wyobraźnie widza.
Festina
Jak zaprezentować zegarek wodoszczelny aby wzbudzić wyobraźnię klienta ?
Na idealny pomysł wpadła marka Festina.
W 2011 roku zegarki do nurkowania umieszczano po prostu w torbie w której znajdowała się...
...woda.
Torebki z zegarkami nie zajmowały dużo miejsca, zaś reklama przykuwała uwagę klientów wchodzących do danego salonu.
Autor: Paweł Gigauri
0 Komentarzy
Średnia 0.00