Frederique Constant w połowie 2014 roku

POWRÓT 01.09.2014 Zegarki marki Frederique Constant
Frederique Constant w połowie  2014 roku

Posiadający swoją siedzibę w Genewie, szwajcarski producent zegarków Frederique Constant, ogłosił dane o rekordowych wynikach sprzedaży zegarków w pierwszym półroczu.  Są one aż o 26% lepsze w porównaniu do roku 2013.

"Jesteśmy dumni  z najlepszego, osiągniętego w pierwszej połowie roku wyniku sprzedaży, który wyraźnie dowodzi, że nasze - pozycjonowane jako „Dostępny luksus” zegarki, nadal mają ogromny rynkowy potencjał. Od samego początku, koncepcją naszej szwajcarskiej marki, była wysoka jakość, innowacyjność wyrobów, oraz dostępne ceny - tak by umożliwić większej grupie osób korzystanie z luksusowych produktów. Także dzisiaj ta misja aktywizuje nas do codziennego działania, by w ich efekcie każdy posiadacz naszego zegarka mógł żyć swoją pasją. Przy okazji ogłaszania tak fantastycznej wiadomości, chcielibyśmy podziękować naszym partnerom na całym świecie, za ich ciągłe wsparcie dla marki Frederique Constant " - mówi Peter Stas, założyciel i dyrektor generalny Frederique Constant.


"Zauważamy znaczny wzrost aktywności w większości z regionów naszej aktywności w 2014 roku. Z naszym pozycjonowaniem  produktu jako „Dostępny luksus” wyraźnie zyskujemy udział w rynku w segmencie cenowym od 1000 USD do 5000 USD. Frederique Constant rejestruje szczególnie silne wzrosty w Japonii, Korei Południowej, Australii, Stanach Zjednoczonych i Kanadzie, na których to rynkach spodziewa się w podobnych wyników w drugiej połowie 2014 roku" - powiedział Peter Stas.


W tym roku, Frederique Constant obchodzi 10-lecie swojej obecności w gronie producentów własnych mechanizmów. Od roku 2004, Frederique Constant oferuje na rynku zegarki z manufakturowymi mechanizmami, które są przez markę samodzielnie projektowane, produkowane i montowane. Firma opracowała 15 własnych, ręcznie robionych rodzajów mechanizmów, w tym ten ostatni – stworzony w 2014 Heart Beat Manufacture FC-945 z krzemowym kołem wychwytowym, krzemowymi kotwicą i przerzutnikiem balansu. Elementy te – dzięki wykonaniu z krzemu, wpływają na poprawienie dokładności i niezawodności działania zegarków.

Frederique Constant Bicie serca Produkcja FC-945MC4H9 z krzemem wychwytem. Edycja limitowana 888 sztuk


"Dzięki dobremu początkowi 2014 roku i planowanych, naszych intensywnych programach z zakresu wystawiennictwa, szkoleń obsługi sprzedaży i działań promocyjnych, a także wprowadzaniu kolejnych nowych produktów, oczekujemy, że wzrost sprzedaży będzie tak samo silny w skali całego roku. W ciągu ostatnich 25 lat, Frederique Constant doświadczał już rocznych wzrostów sprzedaży na poziomie 15-25%. W tym roku eksport Szwajcarskich zegarków wzrośnie prawdopodobnie o pojedyncze procenty, a nasze wyniki wskazują zdecydowanie szybszy wzrost" - powiedział Peter Stas.

Frederique Constant jest niezależnym, rodzinnym producentem zegarków z siedzibą mieszczącą się w Plan-les-Ouates w Genewie. Firma, w zakresie swojej działalności  zajmuje się wszystkimi etapami produkcji zegarków, od początkowego projektu do końcowych - montażu i kontroli jakości. Zegarki marki Frédérique Constant są doceniane na rynku dzięki ich wysokiej jakości, zróżnicowanemu wzornictwu, oraz precyzji w procesach projektowania i produkcji. Frederique Constant eksponuje swoją pasję do projektowania pięknych zegarków. Ich postrzegana, wartość – wynikająca z rodzaju wzornictwa,  użytych materiałów i sposobu wykonania są kluczowymi elementami osiągniętego sukcesu. Każdy zegarek jest montowany ręcznie i wielokrotnie kontrolowany z użyciem najnowszego sprzętu, tak aby zapewnić ich maksymalnie wysoką jakość i niezawodność. Firma wprowadza innowacyjne rozwiązanie, które stosuje w zegarkach oferowanych w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Powierzchnia 3200 metrów kwadratowych obiektu Plan-les-Ouates  w Genewie, jest bardzo nowoczesną i oferuje najlepsze warunki dla swoich, realizujących pasję zegarmistrzów. Produkcja zegarków przekroczyła 138'000 zegarków w 2013 roku, a są one sprzedawane w ponad 2'800 punktach sprzedaży rozsianych po całym świecie. 



Władysław Meller
na podstawie materiałów prasowych marki Frederique Constant

Polecamy także:

ETERNA KonTiki Diver: Black, Blue i White – symbol złotej ery nurkowania.
ETERNA KonTiki Diver: Black, Blue i White – symbol złotej ery nurkowania.
Lata 60 i 70 XX wieku były złotą erą profesjonalnego nurkowania. Popularne stały się kursy, na których można było nauczyć się tego sportu i eksplorować podwodny świat, odkrywając jego niezbadane tajemnice. Organizowano masowo wycieczki, na których pa
Zegarki garniturowe - klasyczne, proste i eleganckie. Czy mniej znaczy więcej? Część 1
Zegarki garniturowe - klasyczne, proste i eleganckie. Czy mniej znaczy więcej? Część 1
Czy klasyczne, proste i eleganckie zegarki, zwane w uproszczeniu garniturowymi, są jeszcze komukolwiek potrzebne? W końcu coraz rzadziej nosimy garnitury i krawaty, określenie „black tie” na zaproszeniu przyprawia o palpitację serca (ale o co chodzi…
Recenzja: Vratislavia Conceptum VIS1935 UPRISING Automatic
Recenzja: Vratislavia Conceptum VIS1935 UPRISING Automatic
Vratislavia Conceptum to jedna z młodych polskich marek zegarkowych, którą darzę szczególnym sentymentem ze względu na Wrocław, gdzie studiowałem, a co za tym idzie spędziłem jedne z najfajniejszych chwil życia. Z punktu widzenia naszych Czytelników
Recenzja: Bulova Curv Chronograph Watch 98A162
Recenzja: Bulova Curv Chronograph Watch 98A162
Spotykając się na co dzień z miłośnikami branży zegarmistrzowskiej mam do czynienia z wieloma opiniami na temat różnego rodzaju mechanizmów. Dzielą się oni oczywiście na zwolenników tradycyjnych mechanizmów mechanicznych lub kwarcowych. O ile bardzo
Podbój tenisowego Paryża i Longines. Liczy się postura!
Podbój tenisowego Paryża i Longines. Liczy się postura!
Już od ośmiu lat w trakcie jednego z wielkoszlemowych turniejów – French Open w Paryżu, odbywają się także zawody organizowane przez oficjalnego chronometrażystę i partnera tegoż turnieju noszącego indywidualną nazwę   Rolanda Garrosa – firmę Longine
Magazyn ZIP NR 5

MAGAZYN ZIP NR 5 - wydanie rocznicowe!

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

Oris

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Partner Czasocholicy

PARTNER

Doxa

REKLAMA

Epos

REKLAMA

Glycine

REKLAMA

Junghans

REKLAMA

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Seiko2

REKLAMA

Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Balticus
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Emile Chouriet
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Montblanc
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Vostok Europe
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco