Marka Frederique Constant znana jest z łączenia tradycyjnego zegarmistrzostwa z nowoczesnymi technologiami. W jej ofercie widzieliśmy już inteligentne klamry pasków do zegarków, a także zegarki z mechanicznymi mechanizmami i modułami smart w jednym. Tym razem jednak możemy zaobserwować idące z duchem czasu działanie tego producenta w jeszcze innej odsłonie - jako oficjalnego chronometrażystę w… grze komputerowej.
Tennis Manager 2021
Wiele wydarzeń sportowych ma swoich oficjalnych sponsorów wśród producentów zegarków. Omega jest chronometrażystą Igrzysk Olimpijskich, Hublot wspiera rozgrywki piłki nożnej prowadzone przez organizacje FIFA i UEFA, a Rolex sponsoruje najpopularniejsze turnieje tenisowe. Z tym ostatnim sportem zdecydowała się związać również marka Frederique Constant. A dokładniej z jego cyfrową wersją.
Mowa o wirtualnej grze komputerowej Tennis Manager 2021, która zadebiutowała 25 maja 2021 roku, w formie wczesnego dostępu na platformach Steam i Epic Games Store.
Na ten moment dostępna jest wyłącznie na PC (chociaż istnieje również wersja Mobile dostępna na smartfonach). Wydawcą tego symulatora jest Rebound CG. Jak sama nazwa wskazuje, pozwala on wcielić się w postać menedżera profesjonalnej szkoły tenisa.
Gracz ma za zadanie poprowadzić swoich podopiecznych do zwycięstwa, a także osiągnąć sukces jako sam ośrodek treningowy. Baza sportowców, których będzie można trenować liczy ponad 5 000 zawodników - zarówno profesjonalistów jak i juniorów, kobiety i mężczyzn.
Będzie ona aktualizowana co roku, aby zapewnić fanom gry niezliczone godziny rozgrywki, a także żeby zachęcić nowe osoby do stanięcia na stanowisku menedżera.
Jak to wygląda w praktyce dobrze obrazuje krótkie video:
W grze Tennis Manager 2021 logo marki Frederique Constant znajdziemy na banerach reklamowych przy kortach, na których rozgrywane będą wirtualne mecze.
Tenisowe imperium budujesz od podstaw
Na początku rozgrywki gra daje możliwość wyboru prowadzonej przez gracza akademii.
Można ją wybrać spośród dostępnych w grze lub stworzyć swoją własną. Prowadzenie wybranej (lub nowo założonej) szkoły tenisa wiąże się z zarządzaniem finansami, rozwojem infrastruktury, czy też odpowiednim dobieraniem personelu i oczywiście ze szkoleniem zawodników.
Na ten ostatni element składają się takie czynności jak: zarządzanie harmonogramem grupy podopiecznych, udział w konferencjach i wywiadach pozwalających zdobyć rozgłos, czy też podróże po świecie w celu uczestniczenia w zawodach z ponad dwóch tysięcy turniejów.
Poza tym gracz może czynnie brać udział w każdym rozgrywanym meczu, zarządzając stylem gry zawodnika w czasie rzeczywistym, obserwując go dzięki trójwymiarowemu silnikowi meczu. Dostępne są również bieżące, dogłębne analizy pomagające w podjęciu odpowiednich decyzji.
Żyj swoją pasją
Historia marki Frederique Constant rozpoczęła się zaledwie 33 lata temu - w 1988 roku w Genewie, a aktualnie firma ta należy do japońskiej grupy Citizen. Od początku jej powstania ideą było tworzenie zegarków wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach.
W swoim dorobku ma już 29 manufakturowych mechanizmów. Najbardziej imponujące z nich posiadają komplikacje konstrukcji w postaci wiecznego kalendarza, chronografu z funkcją flyback czy nawet tourbillonu. Ta szwajcarska firma założona z miłości do zegarków przez Alettę i Petera Stas kieruje się sloganem “Live your passion” czyli “Żyj swoją pasją”.
Współpraca z Rebound CG jest kolejnym krokiem w prowadzeniu biznesu zgodnie z tą ideą. Daje ona możliwość rozwijania swojego hobby fanom tenisa.
Poprzez małe kroki podejmowane z zaangażowaniem i cierpliwością, mogą oni osiągać wymarzone cele - nawet jeśli nie mają takich możliwości w realnym życiu. To połączenie sił dwóch firm z zupełnie różnych dziedzin pokazuje piękno dzielenia się pasjami.
Z pozoru całkowicie odmienne zainteresowania, które jednak, mając odpowiednie chęci, można połączyć i stworzyć coś wspólnego. Podkreśla to też uniwersalność sloganu Frederique Constant, która nie mówi o pasji do zegarków, a o pasjach ogólnie.
Nieważne jest czym się interesujemy, ważne jest spełnienie, które może nam towarzyszyć przy realizacji własnego hobby, ważne jest życie naszymi pasjami.
Wczesny dostęp
Tak jak wcześniej zostało wspomniane, gra Tennis Manager 2021 zadebiutowała na dwóch platformach sprzedażowych w formie wczesnego dostępu. Oznacza to, że producent daje możliwość grania już teraz, ale produkcja nie przybrała jeszcze swojej ostatecznej formy.
Rebound CG zobowiązuje się do aktualizacji co dwa miesiące, wzbogacających i usprawniających zawartość gry, aż do momentu ostatecznego wydania, które zaplanowane jest na koniec tego roku.
W pierwszym tygodniu od premiery gra była strumieniowana przez ponad setkę streamerów, a społeczność graczy na Discordzie, pomagających deweloperom w ulepszeniu produkcji i podsuwających nowe pomysły, zgromadziła tysiące osób.
Tennis Manager 2021 aktualnie dostępny jest w językach: angielskim, francuskim, włoskim, niemieckim i hiszpańskim. Można go kupić na platformach Steam i Epic Games Store w cenie 159 złotych.
Kwota ta ulegnie nieznacznemu wzrostowi w momencie zakończenia prac nad ostateczną wersją gry.
Wszelkie nowości, recenzje zegarków oraz informacje dotyczące marki Frederique Constant znajdują się zawsze na indywidualnej stronie marki tu: Frederique Constant
Piotr Tatar
* artykuł na bazie materiałów prasowych marki Frederique Constant
0 Komentarzy
Średnia 0.00