Tissot rozpoczyna szeroką współpracę z NBA

POWRÓT 06.10.2015 Wiadomości
Tissot rozpoczyna szeroką współpracę z NBA

NBA oraz Tissot ogłaszają przełomową, globalną współpracę partnerską -- marka szwajcarskich zegarków staje się pierwszym oficjalnym chronometrażystą lig NBA, WNBA oraz NBA Development League.

W Nowym Jorku, 5 października 2015 r., National Basketball Association (NBA) oraz TISSOT zapowiedziały nową, wielopoziomową współpracę partnerską, dzięki której szwajcarski producent zegarków stał się oficjalnym chronometrażystą w ligach: NBA, WNBA (Women’s National Basketball Association) oraz NBA Development League (NBA D-League).

To pierwsza współpraca TISSOT w charakterze oficjalnego chronometrażysty z dużą ligą północnoamerykańską, a jednocześnie największe partnerstwo w ponad 160-letniej historii firmy. Dzięki kontraktowi, TISSOT jeszcze bardziej rozszerzył swoje portfolio międzynarodowych projektów w obszarze sportu i imprez sportowych.

Tissot rozpoczyna współpracę z NBA w celu stworzenia najwyższej klasy systemu mierzenia czasu. Nowy, wyjątkowo precyzyjny system pomiaru czasu, włącznie z zegarami marki TISSOT odmierzającymi 24 sekundy na przeprowadzenie akcji - zostanie wdrożony na 29 arenach NBA z początkiem sezonu 2016/17 w NBA.

TISSOT z dumą wkracza do świata NBA, by budować wyjątkową więź z graczami i fanami”, mówi François Thiébaud, prezydent TISSOT.

Emocje oraz duch sportu będą zawsze obecne w naszych produktach. Codziennie mierzymy się z czasem. Tworzymy produkty o wyjątkowej urodzie i precyzji. Ale najważniejsze są dla nas emocje, zarówno te niesamowite z parkietów NBA jak i innych dyscyplin sportowych”.

W koszykówce każda sekunda – a nawet jedna dziesiąta sekundy – może mieć decydujące znaczenie, a współpraca z TISSOT umożliwi nam wdrożenie najwyższej klasy technologii mierzenia czasu na każdej arenie NBA”, mówi Adam Silver, komisarz NBA.

Jesteśmy dumni ze współpracy z TISSOT, światową klasy marką o długiej tradycji w zakresie innowacyjnych i niezawodnych systemów czasomierzy.”

Dodatkowo, firma TISSOT otrzyma ważne na całym świecie prawa licencyjne obejmujące czasomierze, zegary, zegarki oraz akcesoria dla wszystkich zespołów grających w NBA. TISSOT zapewni wsparcie w zakresie współpracy partnerskiej we wszystkich swoich sklepach detalicznych na całym świecie.

Inauguracja współpracy odbędzie się w tym tygodniu, w ramach NBA Global Games 2015/2016, w których sześć zespołów z NBA rozegra 7 regularnych bądź przedsezonowych spotkań w 6 różnych krajach (Milan, Madryt, Shenzen, Rio de Janeiro, Mexico City, Londyn).

TISSOT będzie również oficjalnym chronometrażystą oraz oficjalnym zegarkiem wielu znaczących wydarzeń ligowych, włącznie z meczem gwiazd NBA All-Star Game, NBA Draft organizowanym przez State Farm Samsung NBA Summer League oraz NBA Global Games.

W ramach współpracy TISSOT swoimi działaniami obejmie wszystkie zespoły NBA oraz partnerów w zakresie transmisji z meczów ligowych. Dodatkowo, TISSOT oraz NBA będą globalnymi partnerami w zakresie imprez, marketingu, mediów oraz wprowadzania nowych reklam i materiałów reklamowych związanych z NBA, najlepszą koszykarską ligę na świecie.

Dla tych, którzy nie są zaznajomieni z NBA:

to globalne połączenie sportu i biznesu oparte na trzech zawodowych ligach sportowych: National Basketball Association, Women’s National Basketball Association oraz NBA Development League. Liga jest silnie reprezentowana na rynku międzynarodowym za sprawą biur w 13 krajach, meczów oraz programów realizowanych w 47 językach na terenie 215 krajów i terytoriów. NBA prowadzi też sprzedaż w ponad 125 000 sklepach w 100 krajach na 6 kontynentach.

Zespoły NBA na początek sezonu 2014/15 liczyły rekordowe 101 międzynarodowych graczy z 37 krajów i terytoriów. Do cyfrowych zasobów NBA należą NBA.com oraz NBA Mobile, które osiągnęły rekordową popularność w sezonie 2014/15, a także NBA TV.

NBA to numer 1 wśród sportowych lig w social media, dzięki ponad 875 milionom polubień i obserwujących platformy ligowe, zespołowe oraz graczy na całym świecie. Za sprawą NBA Cares, liga zajmuje się ważnymi kwestiami społecznymi dzięki współpracy z cieszącymi się światowym uznaniem organizacjami wspierającymi młodzież, rozwój i zdrowie dzieci oraz rodzin.

Mamy nadzieję, iż wdrożenie zintegrowanego systemu mierzenia czasu przyniesie wiele korzyści szwajcarskiej marce oraz najlepszej lidze koszykówki na świecie, a przede wszystkim przysporzy jeszcze więcej emocji milionom fanów tego sportu na całym globie.

Autor: Maciej Kopyto

*artykuł przygotowany na bazie materiałów prasowych marki Tissot

Polecamy także:

Komplikacje konstrukcji modułu napędu – część 3. Użytkowe dodatki
Komplikacje konstrukcji modułu napędu – część 3. Użytkowe dodatki
O ile w poprzednich częściach opracowaniach zostały przedstawione modyfikacje modułu napędu zegarka podstawowego, prowadzące do wydłużenia rezerwy chodu i stabilizacji momentu napędowego – czyli poprawy parametrów technicznych zegarka podstawowego, t
EPOS Passion 3401 Automatic - klasyczny, stonowany i uniwersalny (zdjęcia live)
EPOS Passion 3401 Automatic - klasyczny, stonowany i uniwersalny (zdjęcia live)
Epos to relatywnie młoda marka zegarkowa, choć czerpie ze spuścizny zostawionej przez Jamesa Auberta i jego spadkobierców. Od początku istnienia jest to firma o rodzinnym charakterze i nastawiona po dziś dzień na zegarmistrzostwo w wydaniu klasycznym
Konkurs „Najpiękniejsze zdjęcie zegarka” – fotografie, które zwyciężyły w okresie od maja do sierpnia 2017!
Konkurs „Najpiękniejsze zdjęcie zegarka” – fotografie, które zwyciężyły w okresie od maja do sierpnia 2017!
Zbliża się koniec roku, a to idealny czas na podsumowania. Za nami już 4 udane edycje konkursu fotograficznego organizowanego przez grupę Czasoholicy. Mamy przyjemność zaprezentować wyniki oraz podać nowe zasady ostatniej tegorocznej edycji. Maj okaz
Przedstawiamy: Junghans Meister Chronoscope Terrassenbau – model rocznicowy (Basel 2018, zdjęcia live)
Przedstawiamy: Junghans Meister Chronoscope Terrassenbau – model rocznicowy (Basel 2018, zdjęcia live)
Junghans to szanowana niemiecka marka zegarmistrzowska z długą i bogatą historią, która jest coraz bardziej widoczna na naszym krajowym rynku. To powód do zadowolenia dla fanów zegarków, bo marka ta ubogaca rynek, oferując alternatywę dla zegarków sz
JUNGHANS Max Bill Edycja 2018 – „Bezpieczeństwo” i klasyka wzornictwa
JUNGHANS Max Bill Edycja 2018 – „Bezpieczeństwo” i klasyka wzornictwa
Junghans nieustannie rozwija swoje klasyczne linie zegarków. Tak naprawdę, mimo zdecydowanie szerszej oferty produktowej, to Meister oraz Max Bill są wizytówkami marki – i nie ma się co dziwić. Koncepcyjnie i jakościowo są dopracowane niemal do perfe

Tagi:

Magazyn ZIP NR 5

MAGAZYN ZIP NR 5 - wydanie rocznicowe!

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Oris

REKLAMA

Partner Czasocholicy

PARTNER

Epos

REKLAMA

Doxa

REKLAMA

Seiko2

REKLAMA

Glycine

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Junghans

REKLAMA

Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

Prezentacja medialna najnowszej kol...
Prezentacja medialna najnowszej kol...
30.09.2015
Prezentacja Arnold & Son podczas te...
Prezentacja Arnold & Son podczas te...
10.10.2015

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Balticus
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Emile Chouriet
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Montblanc
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Vostok Europe
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco