Czytanie męska rzecz - Piloci czytają dzieciom z Glycine

W związku z jubileuszem 15-lecia kampanii „Cała Polska czyta dzieciom”, Fundacja „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom” rozpoczęła nową kampanię, kierowaną do mężczyzn. Tak powstał pierwszy projekt kampanii pod hasłem „Czytanie – męska rzecz. Piloci czytają dzieciom”.

Jego szczególnymi odbiorcami są ojcowie, także ci mundurowi.

Ze swoich kokpitów do książek na czytelniczym piknikach (13 maja w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, 20 maja w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie i 18 czerwca w Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie, a gościnnie również – podczas Dnia Dziecka w Aeroklubie Warszawskim 3 czerwca) przesiadła się już znaczna część powietrznej załogi.

Czytanie męska rzecz - Piloci czytają dzieciom z Glycine

Z kolei, w dniu 10 września 2016 roku zorganizowane zostaną „Skrzydła nad Kazimierzem”, plenerowa impreza ukazująca liczne tradycje lotnicze na Lubelszczyźnie.

Organizatorem wydarzenia jest Wojskowe Stowarzyszenie Społeczno - Kulturalne „SWAT”, które zaprosiło Fundację do uroczystego zakończenia jej skrzydlatego projektu właśnie na rynku w Kazimierzu.

Czytanie męska rzecz - Piloci czytają dzieciom z Glycine

Czytanie męska rzecz - Piloci czytają dzieciom z Glycine

Jednym z honorowych gości Fundacji będzie gen. bryg. (rez.) pil. Ryszard Hać – dyrektor Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie.

GLYCINE PODBIJA PRZESTWORZA!

Jeden z najbardziej „niebiańskich” modeli zegarków Glycine, AIRMAN, podbija przestworza.

Dosłownie.

Pracując nad tożsamością marki, szwajcarski producent unikalnych zegarków nie przypuszczał, że sukces Glycine będzie miał swoje odbicie w czasoprzestrzeni. I nie chodzi tylko o Airmana, zawierającego 24-godzinne wskazanie czasu, drugą strefę czasową oraz indeksy ze świecącej w ciemnościach luminowy, którego koncepcja zrodziła się w 1953 roku na pokładzie samolotu, czy o model F 104 stworzony w hołdzie samolotowi myśliwskiemu Lockheed F-104 Starfighter.  

Czytanie męska rzecz - Piloci czytają dzieciom z Glycine

Nie chodzi także o historię, której finałem jest zastosowanie marki Glycine przez amerykańską armię US Air Force podczas wojny w Wietnamie. Choć rola tych czynników jest istotna i z pewnością wpływa na wiarygodny wizerunek marki.

Glycine poszedł o krok dalej.

A raczej poleciał.

Czytanie męska rzecz - Piloci czytają dzieciom z Glycine

Glycine, który wraz z modelem zegarków Airman, został oficjalnym sponsorem lotniczo-czytelniczego wydarzenia organizowanego przez Fundację „ABCXXI – Cała Polska czyta dzieciom” w ramach „Skrzydeł” , chętnie angażuje się w budowanie wartościowych więzi, pielęgnowanie relacji, rozwój intelektualny najmłodszych oraz dostarczanie nowych, dobrych bodźców poprzez właściwą edukację.

Marka stawia sobie za cel funkcjonowanie na rynku nie tylko dzięki sprzedaży ponadczasowych produktów, ale przede wszystkim poprzez poprzez promowanie wartościowych akcji społecznych.

Czytanie męska rzecz - Piloci czytają dzieciom z Glycine

Jeśli podarowany przez pilotów skrawek nieba spowoduje, że na dziecięcej twarzy pojawi się uśmiech, każdy brand będzie wiedział, że jest we właściwym miejscu.

Glycine także.

Do wrześniowego zaczytania!

*materiał prasowy marki Glycine

Polecamy także:

TISSOT T-Race MotoGP Automatic Limited Edition 2017
TISSOT T-Race MotoGP Automatic Limited Edition 2017
Na około miesiąc przez najważniejszymi targami zegarkowymi na świecie - BaselWorld 2017 można znaleźć kilka ciekawych zegarków, których premiera będzie miała miejsce właśnie podczas tego wydarzenia. Targi te odbędą się pomiędzy 23-30 marca. Właśnie w ...
Spotkanie KMZiZ 2016 – transmisja on-line !
Spotkanie KMZiZ 2016 – transmisja on-line !
Podobnie jak w latach poprzednich, portal Zegarki i Pasja także w tym roku będzie organizował i przeprowadzał transmisję na żywo z Dorocznego Spotkania Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków. Spotkania KMZiZ traktowane są jako jedno z najważniejszych wy ...
Magazyn Allegro: „Zegarki wciąż na czasie” - z udziałem członków redakcji Zegarki i Pasja
Magazyn Allegro: „Zegarki wciąż na czasie” - z udziałem członków redakcji Zegarki i Pasja
W dniu wczorajszym w Magazynie Allegro ukazała się publikacja Pana Jacka Fedora pod tytułem „Zegarki wciąż na czasie”, do udziału w tworzeniu której zaproszenie otrzymała m.in. redakcja portalu Zegarki i Pasja. Autor porusza zagadnienia związane z ak ...
Video recenzja: SEIKO Grand Seiko Spring Drive Chronograph Black Ceramic Edition
Video recenzja: SEIKO Grand Seiko Spring Drive Chronograph Black Ceramic Edition
Zapraszamy do obejrzenia video recenzji modelu Grand Seiko Spring Drive Chronograph Black Ceramic Edition japońskiej marki SEIKO. Nasz redakcyjny kolega Adrian prezentował ten model niedawno w formie klasycznej recenzji. Wówczas we wstępie napisał ta ...
ORIS Altimeter Rega Limited Edition – zegarek dedykowany REGA
ORIS Altimeter Rega Limited Edition – zegarek dedykowany REGA
Oris przedstawił niedawno nowy model Altimeter Rega, zegarek dedykowany REGA, czyli szwajcarskiej fundacji non-profit świadczącej usługi ratownictwa lotniczego. Decyzja o stworzeniu tego typu czasomierza zainspirowana została potrzebami profesjonalny ...

Tagi:

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

REKLAMA

Junghans

PARTNER

Partner KMIZ

REKLAMA

Victorinox

REKLAMA

Balticus

REKLAMA

Aerowatch

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

REKLAMA

Doxa

REKLAMA

Glycine
Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Balticus
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Xicorr