Tissot rozpoczyna szeroką współpracę z NBA

POWRÓT 06.10.2015 Wiadomości
Tissot rozpoczyna szeroką współpracę z NBA

NBA oraz Tissot ogłaszają przełomową, globalną współpracę partnerską -- marka szwajcarskich zegarków staje się pierwszym oficjalnym chronometrażystą lig NBA, WNBA oraz NBA Development League.

W Nowym Jorku, 5 października 2015 r., National Basketball Association (NBA) oraz TISSOT zapowiedziały nową, wielopoziomową współpracę partnerską, dzięki której szwajcarski producent zegarków stał się oficjalnym chronometrażystą w ligach: NBA, WNBA (Women’s National Basketball Association) oraz NBA Development League (NBA D-League).

To pierwsza współpraca TISSOT w charakterze oficjalnego chronometrażysty z dużą ligą północnoamerykańską, a jednocześnie największe partnerstwo w ponad 160-letniej historii firmy. Dzięki kontraktowi, TISSOT jeszcze bardziej rozszerzył swoje portfolio międzynarodowych projektów w obszarze sportu i imprez sportowych.

Tissot rozpoczyna współpracę z NBA w celu stworzenia najwyższej klasy systemu mierzenia czasu. Nowy, wyjątkowo precyzyjny system pomiaru czasu, włącznie z zegarami marki TISSOT odmierzającymi 24 sekundy na przeprowadzenie akcji - zostanie wdrożony na 29 arenach NBA z początkiem sezonu 2016/17 w NBA.

TISSOT z dumą wkracza do świata NBA, by budować wyjątkową więź z graczami i fanami”, mówi François Thiébaud, prezydent TISSOT.

Emocje oraz duch sportu będą zawsze obecne w naszych produktach. Codziennie mierzymy się z czasem. Tworzymy produkty o wyjątkowej urodzie i precyzji. Ale najważniejsze są dla nas emocje, zarówno te niesamowite z parkietów NBA jak i innych dyscyplin sportowych”.

W koszykówce każda sekunda – a nawet jedna dziesiąta sekundy – może mieć decydujące znaczenie, a współpraca z TISSOT umożliwi nam wdrożenie najwyższej klasy technologii mierzenia czasu na każdej arenie NBA”, mówi Adam Silver, komisarz NBA.

Jesteśmy dumni ze współpracy z TISSOT, światową klasy marką o długiej tradycji w zakresie innowacyjnych i niezawodnych systemów czasomierzy.”

Dodatkowo, firma TISSOT otrzyma ważne na całym świecie prawa licencyjne obejmujące czasomierze, zegary, zegarki oraz akcesoria dla wszystkich zespołów grających w NBA. TISSOT zapewni wsparcie w zakresie współpracy partnerskiej we wszystkich swoich sklepach detalicznych na całym świecie.

Inauguracja współpracy odbędzie się w tym tygodniu, w ramach NBA Global Games 2015/2016, w których sześć zespołów z NBA rozegra 7 regularnych bądź przedsezonowych spotkań w 6 różnych krajach (Milan, Madryt, Shenzen, Rio de Janeiro, Mexico City, Londyn).

TISSOT będzie również oficjalnym chronometrażystą oraz oficjalnym zegarkiem wielu znaczących wydarzeń ligowych, włącznie z meczem gwiazd NBA All-Star Game, NBA Draft organizowanym przez State Farm Samsung NBA Summer League oraz NBA Global Games.

W ramach współpracy TISSOT swoimi działaniami obejmie wszystkie zespoły NBA oraz partnerów w zakresie transmisji z meczów ligowych. Dodatkowo, TISSOT oraz NBA będą globalnymi partnerami w zakresie imprez, marketingu, mediów oraz wprowadzania nowych reklam i materiałów reklamowych związanych z NBA, najlepszą koszykarską ligę na świecie.

Dla tych, którzy nie są zaznajomieni z NBA:

to globalne połączenie sportu i biznesu oparte na trzech zawodowych ligach sportowych: National Basketball Association, Women’s National Basketball Association oraz NBA Development League. Liga jest silnie reprezentowana na rynku międzynarodowym za sprawą biur w 13 krajach, meczów oraz programów realizowanych w 47 językach na terenie 215 krajów i terytoriów. NBA prowadzi też sprzedaż w ponad 125 000 sklepach w 100 krajach na 6 kontynentach.

Zespoły NBA na początek sezonu 2014/15 liczyły rekordowe 101 międzynarodowych graczy z 37 krajów i terytoriów. Do cyfrowych zasobów NBA należą NBA.com oraz NBA Mobile, które osiągnęły rekordową popularność w sezonie 2014/15, a także NBA TV.

NBA to numer 1 wśród sportowych lig w social media, dzięki ponad 875 milionom polubień i obserwujących platformy ligowe, zespołowe oraz graczy na całym świecie. Za sprawą NBA Cares, liga zajmuje się ważnymi kwestiami społecznymi dzięki współpracy z cieszącymi się światowym uznaniem organizacjami wspierającymi młodzież, rozwój i zdrowie dzieci oraz rodzin.

Mamy nadzieję, iż wdrożenie zintegrowanego systemu mierzenia czasu przyniesie wiele korzyści szwajcarskiej marce oraz najlepszej lidze koszykówki na świecie, a przede wszystkim przysporzy jeszcze więcej emocji milionom fanów tego sportu na całym globie.

Autor: Maciej Kopyto

*artykuł przygotowany na bazie materiałów prasowych marki Tissot

Polecamy także:

Konkurs „Najpiękniejsze zdjęcie zegarka” – fotografie, które zwyciężyły w marcu i kwietniu 2017!
Konkurs „Najpiękniejsze zdjęcie zegarka” – fotografie, które zwyciężyły w marcu i kwietniu 2017!
Konkurs na „Najpiękniejsze zdjęcie zegarka” zorganizowany przez grupę Czasoholicy cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Mamy przyjemność zaprezentować podsumowanie z marca i kwietnia 2017, gdzie rywalizowało ponad 30 prac, które spełniły wymagane ...
Firma Czapek & Cie wraca do Polski! Wyjątkowy wieczór z Czapek Geneve oraz premiera modelu „Warszawianka” – relacja i zdjęcia
Firma Czapek & Cie wraca do Polski! Wyjątkowy wieczór z Czapek Geneve oraz premiera modelu „Warszawianka” – relacja i zdjęcia
Firma Czapek & Cie wraca do Polski z wyjątkową kolekcją zegarków. Wczoraj, tj. 31 maja 2017, miało miejsce niecodzienne wydarzenie - szwajcarska manufaktura zegarków Czapek & Cie oficjalnie powróciła na polski rynek po ponad 100 latach nieobecności. ...
ETERNA Lady KonTiki – powrót ikony kobiecości
ETERNA Lady KonTiki – powrót ikony kobiecości
Na początku roku Eterna z dumą ogłosiła światu swoją decyzję – wznowienie damskiej linii KonTiki po upływie niemal ćwierć wieku. Na dowód tego, że nie były to słowa rzucone na wiatr, szwajcarski producent sukcesywnie przedstawia nowe modele budujące ...
Video recenzja: AEROWATCH Les Grandes Classiques Automatique (A 60979 AA02)
Video recenzja: AEROWATCH Les Grandes Classiques Automatique (A 60979 AA02)
Zapraszamy do obejrzenia video recenzji modelu Les Grandes Classiques Automatique marki Aerowatch. Nasz redakcyjny kolega Adrian prezentował ten model niedawno w formie klasycznej recenzji. Wówczas we wstępie napisał tak: Aerowatch to rodzinna firma ...
Spotkanie grupy „Czasoholicy – Smardzewice 2016” – nic tak nie łączy, jak wspólna pasja…Zegarki i Pasja!
Spotkanie grupy „Czasoholicy – Smardzewice 2016” – nic tak nie łączy, jak wspólna pasja…Zegarki i Pasja!
O rozpoczęciu współpracy z grupą FB „Czasoholicy” informowaliśmy Was na początku sierpnia, wówczas Administratorzy grupy prezentowali jej historię i cel działania na łamach portalu: „Czasoholicy” - Grupa inna niż wszystkie! Czasoholicy to jedna z trz ...

Tagi:

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

Alpina

REKLAMA

Partner KMIZ

PARTNER

Aerowatch

REKLAMA

Junghans

REKLAMA

Doxa

REKLAMA

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Glycine

REKLAMA

Atlantic AtlanticAtlantic

REKLAMA

Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

Prezentacja medialna najnowszej kol...
Prezentacja medialna najnowszej kol...
30.09.2015
Prezentacja Arnold & Son podczas te...
Prezentacja Arnold & Son podczas te...
10.10.2015

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Balticus
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Vostok Europe
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco