Na forum dyskusyjnym Klubu Miłośników Zegarów i Zegarków, jego użytkownik posługujący się nickiem „Lawnowerman” w trakcie dyskusji przedstawił sugestię pisma producenta zegarków do oczekującego na realizację swojego zamówienia klienta.
Propozycja jest na tyle ciekawa, że warto ją szerzej opublikować, nawet bez przedstawienia szerszego kontekstu dyskusji. Wydaje się też, że warto okazywać je nie tylko naszym producentom i dystrybutorom i to pewnie nie tylko zegarków. Sugestia na pewno może posłużyć jako bardzo pomocne narzędzie w ich codziennej pracy.
„Szanowny Panie,
w nawiązaniu do Pana pisma uprzejmie informujemy, że w związku z awarią platformy sprzedażowej do części klientów nie zostały wysłane informacje n/t aktualnego statusu zamówienia.
Nasi informatycy po zmianie macierzy redundancyjnej i przeniesieniu danych na inny host uporali się z problemem.
W tym miejscu serdecznie Pana przepraszamy za zaistniały problem, mając świadomość, że mógł Pan odczuwać niepokój w związku ze swoim zakupem.
Mamy nadzieję, że podobne sytuację się nie powtórzą.
W ramach rekompensaty oferujemy Panu 10% zniżki na następny zakup oraz dowolny pasek z naszego asortymentu gratis.
W związku z Pana pytaniem informujemy, że śrubki do przykręcenia mostka są obecnie w kąpieli cynkowej a pasek po zszyciu obu krawędzi jest polerowany na spoconych udach kubańskich zbieraczek tytoniu w celu nadania mu szlachetnej patyny i zapachu dekadencji.
Wysyłka gotowych produktów nastąpi w ostatnim tygodniu bieżącego kwartału.
Pozostajemy z wyrazami szacunku.
Bla, bla, bla”
Niezwykła zabawność tekstu, przy zachowaniu pełnego profesjonalizmu wypowiedzi wzbudziła komentarze, z których na pewno na powtórzenie (kończące ten krótki tekst) zasługuje ten:
„myjesz mi monitor…”
Z forum dyskusyjnego wybrał Władysław Meller
wątek pod adresem: https://zegarkiclub.pl/forum/topic/116992-zegarek-firmy-gerlach-cws-sok%C3%B3%C5%82-1000/