Grupa Festina przedstawia aktora Gerarda Butler jako nowego ambasadora marki Festina. „Time to Live" (z ang. Czas żyć / Pora by żyć) to tytuł nowej kampanii, w której aktor umożliwia wgląd i dostęp do swojego życia osobistego przez 24 godziny.
Kampania promocyjna dzieli ze światem oraz prezentuje fanom marki i aktora niektóre intymne chwile z życia Gerarda Butlera: w pracy, podczas uprawiania sportu, oraz w trakcie relaksu, czyli wszystkie chwile, w których widzimy pasję aktora towarzyszącą jego życiu.
Jego międzynarodowa popularność, profesjonalizm, wszechstronność i otwartość sprawiają, Gerard Butler to doskonałe uosobienie cech marki Festina. Podczas tworzenia kampanii znanemu aktorowi towarzyszyła także Denny Méndez, aktorka i była Miss Włoch.
Poniższy, krótki film prezentuje w skrócie kadry z jednego dnia spędzonego wspólnie z Butlerem:
Według Butlera uczestnictwo w tej kampanii "było wielkim przeżyciem. Nagrywanie w Hollywood, Los Angeles, wraz z niesamowitymi pracownikami Festina było bardzo satysfakcjonujące. To pozwoliło mi też zbliżyć się do świata zegarków, jednej z moich pasji ".
Kampania, tworzona przez znanego fotografa Sinisha Nisevic, odbywała się w różnych miejscach w Los Angeles przez okres dwóch dni. Jedna z anegdot mówi, że gdy zespół wybrał się kręcić film na łodzi na Pacyfiku, ocean był bardzo wzburzony i każdy z uczestników, w tym Gerard, był kompletnie przemoczony.
"Festina, Time to Live" została zaprezentowana po raz pierwszy w marcu podczas Baselworld, najważniejszego wydarzenia w biznesowym kalendarzu zegarków i biżuterii.
Miguel Rodriguez, właściciel Grupy Festina, powiedział:
"to był wielki zaszczyt móc pracować z Gerardem Butlerem w tej kampanii.
Jego profil doskonale pasuje do naszej marki. Praca z nim była bardzo łatwa, oprócz tego, że jest bardzo profesjonalny, jest on także wspaniałą osobą ".
Po 25 latach sponsorowania Tour de France i innych imprez sportowych, poprzez tę nową kampanię, Festina pragnie zbliżyć się do miłośników zegarków na całym świecie i przedstawić bardziej podejście marketingowo- life style’owe.
Autor: Maciej Kopyto
*artykuł na bazie materiałów prasowych marki Festina