24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Grupa Festina przedstawia aktora Gerarda Butler jako nowego ambasadora marki Festina. „Time to Live" (z ang. Czas żyć / Pora by żyć) to tytuł nowej kampanii, w której aktor umożliwia wgląd i dostęp do swojego życia osobistego przez 24 godziny.

Kampania promocyjna dzieli ze światem oraz prezentuje fanom marki i aktora niektóre intymne chwile z życia Gerarda Butlera: w pracy, podczas uprawiania sportu, oraz w trakcie relaksu, czyli wszystkie chwile, w których widzimy pasję aktora towarzyszącą jego życiu.

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Jego międzynarodowa popularność, profesjonalizm, wszechstronność i otwartość sprawiają, Gerard Butler to doskonałe uosobienie cech marki Festina. Podczas tworzenia kampanii znanemu aktorowi towarzyszyła także Denny Méndez, aktorka i była Miss Włoch.

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Poniższy, krótki film prezentuje w skrócie kadry z jednego dnia spędzonego wspólnie z Butlerem:

Według Butlera uczestnictwo w tej kampanii "było wielkim przeżyciem. Nagrywanie w Hollywood, Los Angeles, wraz z niesamowitymi pracownikami Festina było bardzo satysfakcjonujące. To pozwoliło mi też zbliżyć się do świata zegarków, jednej z moich pasji ".

Kampania, tworzona przez znanego fotografa Sinisha Nisevic, odbywała się w różnych miejscach w Los Angeles przez okres dwóch dni. Jedna z anegdot mówi, że gdy zespół wybrał się kręcić film na łodzi na Pacyfiku, ocean był bardzo wzburzony i każdy z uczestników, w tym Gerard, był kompletnie przemoczony.

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

"Festina, Time to Live" została zaprezentowana po raz pierwszy w marcu podczas Baselworld, najważniejszego wydarzenia w biznesowym kalendarzu zegarków i biżuterii.

Miguel Rodriguez, właściciel Grupy Festina, powiedział:

"to był wielki zaszczyt móc pracować z Gerardem Butlerem w tej kampanii.

Jego profil doskonale pasuje do naszej marki. Praca z nim była bardzo łatwa, oprócz tego, że jest bardzo profesjonalny, jest on także wspaniałą osobą ".

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Po 25 latach sponsorowania Tour de France i innych imprez sportowych, poprzez tę nową kampanię, Festina pragnie zbliżyć się do miłośników zegarków na całym świecie i przedstawić bardziej podejście marketingowo- life style’owe.

Autor: Maciej Kopyto

*artykuł na bazie materiałów prasowych marki Festina

Polecamy także:

Konkurs „Najpiękniejsze zdjęcie zegarka” – fotografie, które zwyciężyły w marcu i kwietniu 2017!
Konkurs „Najpiękniejsze zdjęcie zegarka” – fotografie, które zwyciężyły w marcu i kwietniu 2017!
Konkurs na „Najpiękniejsze zdjęcie zegarka” zorganizowany przez grupę Czasoholicy cieszy się niesłabnącym zainteresowaniem. Mamy przyjemność zaprezentować podsumowanie z marca i kwietnia 2017, gdzie rywalizowało ponad 30 prac, które spełniły wymagane ...
ORIS Artelier Calibre 113 z nowym mechanizmem in-house z kalendarzem biznesowym
ORIS Artelier Calibre 113 z nowym mechanizmem in-house z kalendarzem biznesowym
Historia marki Oris rozpoczęła się ponad 110 lat temu, w 1904 roku. Pod koniec 1970 roku firma mogła poszczycić się stworzeniem 279 własnych mechanizmów i była jednym z największych producentów mechanizmów w Szwajcarii, produkując do 1,2 miliona zega ...
Krótka historia zegarmistrzostwa od II Wojny Światowej. „Bitwa o handel”
Krótka historia zegarmistrzostwa od II Wojny Światowej. „Bitwa o handel”
Nie tylko na fali ujawniania tajemnic funkcjonowania powojennej Polski, bardzo ciekawą może okazać się próba przedstawienia historii niezwykłego zawodu, jakim jest zegarmistrzostwo. Co oczywiste, zawód ten ewoluował wraz z rozwojem technicznym i zmia ...
Video recenzja: Atlantic Worldmaster Art Deco Mechanical
Video recenzja: Atlantic Worldmaster Art Deco Mechanical
Niespełna dwa tygodnie temu prezentowaliśmy pierwszą video recenzję wykonaną przez członka naszej Redakcji – Adriana. Był to zarówno debiut Adriana w roli recenzenta przedstawiającego zegarek w formie filmu, jak i debiut tej nieco bardziej multimedia ...
OMEGA z Nicole Kidman w Pekinie - świętowanie kobiecego zegarmistrzostwa.
OMEGA z Nicole Kidman w Pekinie - świętowanie kobiecego zegarmistrzostwa.
OMEGA z dumą świętowała bogate dziedzictwo w dziedzinie kobiecego zegarmistrzostwa, podczas wyjątkowego dnia w Pekinie, w całości poświęconego zegarkom dla kobiet. Gwiazdą wieczornego wydarzenia była laureatka Oscarów, aktorka Nicole Kidman. Od ponad ...

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

REKLAMA

Atlantic AtlanticAtlantic

PARTNER

Partner KMIZ

REKLAMA

Junghans

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

REKLAMA

Balticus

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Doxa

REKLAMA

Glycine
Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

RADO – nowa odsłona kultowej kolekc...
RADO – nowa odsłona kultowej kolekc...
01.09.2016
Odlotowe czytanie z Glycine
Odlotowe czytanie z Glycine
16.09.2016

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Balticus
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco