24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Grupa Festina przedstawia aktora Gerarda Butler jako nowego ambasadora marki Festina. „Time to Live" (z ang. Czas żyć / Pora by żyć) to tytuł nowej kampanii, w której aktor umożliwia wgląd i dostęp do swojego życia osobistego przez 24 godziny.

Kampania promocyjna dzieli ze światem oraz prezentuje fanom marki i aktora niektóre intymne chwile z życia Gerarda Butlera: w pracy, podczas uprawiania sportu, oraz w trakcie relaksu, czyli wszystkie chwile, w których widzimy pasję aktora towarzyszącą jego życiu.

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Jego międzynarodowa popularność, profesjonalizm, wszechstronność i otwartość sprawiają, Gerard Butler to doskonałe uosobienie cech marki Festina. Podczas tworzenia kampanii znanemu aktorowi towarzyszyła także Denny Méndez, aktorka i była Miss Włoch.

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Poniższy, krótki film prezentuje w skrócie kadry z jednego dnia spędzonego wspólnie z Butlerem:

Według Butlera uczestnictwo w tej kampanii "było wielkim przeżyciem. Nagrywanie w Hollywood, Los Angeles, wraz z niesamowitymi pracownikami Festina było bardzo satysfakcjonujące. To pozwoliło mi też zbliżyć się do świata zegarków, jednej z moich pasji ".

Kampania, tworzona przez znanego fotografa Sinisha Nisevic, odbywała się w różnych miejscach w Los Angeles przez okres dwóch dni. Jedna z anegdot mówi, że gdy zespół wybrał się kręcić film na łodzi na Pacyfiku, ocean był bardzo wzburzony i każdy z uczestników, w tym Gerard, był kompletnie przemoczony.

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

"Festina, Time to Live" została zaprezentowana po raz pierwszy w marcu podczas Baselworld, najważniejszego wydarzenia w biznesowym kalendarzu zegarków i biżuterii.

Miguel Rodriguez, właściciel Grupy Festina, powiedział:

"to był wielki zaszczyt móc pracować z Gerardem Butlerem w tej kampanii.

Jego profil doskonale pasuje do naszej marki. Praca z nim była bardzo łatwa, oprócz tego, że jest bardzo profesjonalny, jest on także wspaniałą osobą ".

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Po 25 latach sponsorowania Tour de France i innych imprez sportowych, poprzez tę nową kampanię, Festina pragnie zbliżyć się do miłośników zegarków na całym świecie i przedstawić bardziej podejście marketingowo- life style’owe.

Autor: Maciej Kopyto

*artykuł na bazie materiałów prasowych marki Festina

Polecamy także:

Video recenzja: Steinhart Marine Regulator White
Video recenzja: Steinhart Marine Regulator White
Zapraszamy do obejrzenia video recenzji modelu Regulator White niemieckiej marki Steinhart. Nasz redakcyjny kolega Adrian prezentował ten model niedawno w formie klasycznej recenzji. Wówczas we wstępie napisał tak: Całkiem niedawno mieliśmy okazję te ...
Dlaczego czas biegnie coraz szybciej? Rozważania (nie)filozoficzne na koniec roku
Dlaczego czas biegnie coraz szybciej? Rozważania (nie)filozoficzne na koniec roku
„Jak ten czas szybko leci?” „A wydawało się, że to było wczoraj!” „Coraz szybciej biegnie czas” - to tylko kilka sekwencji, które przy okazji braku czasu, czy narzekań na przybywanie lat zewsząd słyszymy. To nie są tylko narzekania, tak rzeczywiście ...
1780 - Czas światowy w zegarku
1780 - Czas światowy w zegarku
Dwustronny zegarek kieszonkowy wskazujący na odwrocie czas w 53 różnych miejscach przypisuje się Rouzier & Melley. Powstał w Genewie w 1780 roku jako jeden z pierwszych tego typu zegarków. ___ W 1880 roku Sir Sandford Fleming (znany z wprowadzenia cz ...
Kolekcjonerstwo z budzikiem w tle. Katarzyna Mantaj na klubowych warsztatach zegarmistrzowskich
Kolekcjonerstwo z budzikiem w tle. Katarzyna Mantaj na klubowych warsztatach zegarmistrzowskich
Jako, że wszyscy zegarkomaniacy wiedzą, że kolekcjonowanie to swego rodzaju „choroba”, więc na pewno warto poznać jej objawy, przebieg i niebezpieczeństwa z nią związane. Na szczęście ta choroba ma także swoje przyjemne strony – je także warto poznać ...
Lazar Angelov - nowy ambasador marki Vostok Europe
Lazar Angelov - nowy ambasador marki Vostok Europe
Znana na całym świecie, litewska marka Vostok Europe powiększyła grono swoich ambasadorów o znanego trenera personalnego i kulturystę Lazara Angelov. Do tej pory w skład ambasadorów marki wchodzą takie znakomitości jak: Big-Z, czyli Zydrunas Savickas ...

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

REKLAMA

Glycine

PARTNER

Partner KMIZ

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Junghans

REKLAMA

Balticus

REKLAMA

Doxa

REKLAMA

Atlantic AtlanticAtlantic

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów
Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

RADO – nowa odsłona kultowej kolekc...
RADO – nowa odsłona kultowej kolekc...
01.09.2016
Odlotowe czytanie z Glycine
Odlotowe czytanie z Glycine
16.09.2016

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Balticus
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco