24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

POWRÓT 05.09.2016 Wiadomości
24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Grupa Festina przedstawia aktora Gerarda Butler jako nowego ambasadora marki Festina. „Time to Live" (z ang. Czas żyć / Pora by żyć) to tytuł nowej kampanii, w której aktor umożliwia wgląd i dostęp do swojego życia osobistego przez 24 godziny.

Kampania promocyjna dzieli ze światem oraz prezentuje fanom marki i aktora niektóre intymne chwile z życia Gerarda Butlera: w pracy, podczas uprawiania sportu, oraz w trakcie relaksu, czyli wszystkie chwile, w których widzimy pasję aktora towarzyszącą jego życiu.

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Jego międzynarodowa popularność, profesjonalizm, wszechstronność i otwartość sprawiają, Gerard Butler to doskonałe uosobienie cech marki Festina. Podczas tworzenia kampanii znanemu aktorowi towarzyszyła także Denny Méndez, aktorka i była Miss Włoch.

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Poniższy, krótki film prezentuje w skrócie kadry z jednego dnia spędzonego wspólnie z Butlerem:

Według Butlera uczestnictwo w tej kampanii "było wielkim przeżyciem. Nagrywanie w Hollywood, Los Angeles, wraz z niesamowitymi pracownikami Festina było bardzo satysfakcjonujące. To pozwoliło mi też zbliżyć się do świata zegarków, jednej z moich pasji ".

Kampania, tworzona przez znanego fotografa Sinisha Nisevic, odbywała się w różnych miejscach w Los Angeles przez okres dwóch dni. Jedna z anegdot mówi, że gdy zespół wybrał się kręcić film na łodzi na Pacyfiku, ocean był bardzo wzburzony i każdy z uczestników, w tym Gerard, był kompletnie przemoczony.

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

"Festina, Time to Live" została zaprezentowana po raz pierwszy w marcu podczas Baselworld, najważniejszego wydarzenia w biznesowym kalendarzu zegarków i biżuterii.

Miguel Rodriguez, właściciel Grupy Festina, powiedział:

"to był wielki zaszczyt móc pracować z Gerardem Butlerem w tej kampanii.

Jego profil doskonale pasuje do naszej marki. Praca z nim była bardzo łatwa, oprócz tego, że jest bardzo profesjonalny, jest on także wspaniałą osobą ".

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

24 godziny z marką Festina i Gerardem Butlerem

Po 25 latach sponsorowania Tour de France i innych imprez sportowych, poprzez tę nową kampanię, Festina pragnie zbliżyć się do miłośników zegarków na całym świecie i przedstawić bardziej podejście marketingowo- life style’owe.

Autor: Maciej Kopyto

*artykuł na bazie materiałów prasowych marki Festina

Polecamy także:

Video recenzja: Davosa Titanium Automatic
Video recenzja: Davosa Titanium Automatic
Zapraszamy do obejrzenia video recenzji modelu Titanium Automatic szwajcarskiej marki Davosa. Nasz redakcyjny kolega Adrian prezentował ten model niedawno w formie klasycznej recenzji. Wówczas we wstępie napisał tak: Marka Davosa jest relatywnie młod ...
Krzysztof Hołowczyc ambasadorem Atlantic już 10 lat – relacja z eventu i prezentacja modelu Driver 777 stworzonego z tej okazji!
Krzysztof Hołowczyc ambasadorem Atlantic już 10 lat – relacja z eventu i prezentacja modelu Driver 777 stworzonego z tej okazji!
Krzysztof Hołowczyc to jeden z najbardziej znanych polskich kierowców rajdowych. Przez prawie 20 lat brał czynny udział w tworzeniu historii wyścigów samochodowych. Kilkukrotnie zdobył tytuł rajdowego mistrza Polski, Rajdu Polski oraz zdobył tytuł mi ...
Recenzja: Maurice Lacroix Masterpiece Squelette
Recenzja: Maurice Lacroix Masterpiece Squelette
O firmie Maurice Lacroix i jej produktach pisaliśmy już niejednokrotnie. Działająca od końca XIX wieku firma Desco, która po wojnie zajmowała się również sprzedażą luksusowych zegarków, postanowiła bardziej związać się z branżą zegarmistrzowską. W 19 ...
MeisterSinger Neo Plus – nowość 2017
MeisterSinger Neo Plus – nowość 2017
Meistersinger przedstawia Neo Plus. To nowy model będący większą wersją znanego wcześniej Neo, który ma kopertę o średnicy 36 mm. Plus oznacza dodanie do średnicy 4 mm.   Meistersinger produkuje zegarki mechaniczne z jedną wskazówką. To DNA i znak ro ...
MB&F - Legacy Machine Perpetual
MB&F - Legacy Machine Perpetual
MB&F - Maximilian Busser i Przyjaciele (Maximilian Busser&Friends). Max ukończył w Lozannie studia na poziomie magisterskim w dziedzinie inżynierii mikro technologicznej. W wieku 31 lat był już dyrektorem w firmie Harry Winston. Jednak w 2005 roku od ...

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

Epos

REKLAMA

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Partner KMIZ

PARTNER

Glycine

REKLAMA

Alpina

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Junghans

REKLAMA

Doxa

REKLAMA

Seiko SeikoSeiko

REKLAMA

Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

RADO – nowa odsłona kultowej kolekc...
RADO – nowa odsłona kultowej kolekc...
01.09.2016
Odlotowe czytanie z Glycine
Odlotowe czytanie z Glycine
16.09.2016

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Balticus
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Vostok Europe
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco