Cliff Diving. Red Bull i Maurice Lacroix

POWRÓT 25.07.2014 Wiadomości
Cliff Diving. Red Bull i Maurice Lacroix

Marka Maurice Lacroix została oficjalnym, partnerem firmy Red Bull w organizowanej przez nią zawodach „THE RED BULL CLIFF DIVING WORLD SERIES”.

Marka Maurice Lacroix została oficjalnym, partnerem firmy Red Bull w organizowanej przez nią zawodach „THE RED BULL CLIFF DIVING WORLD SERIES”.

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix


Dynamicznie rozwijająca się marka Maurice Lacroix z satysfakcją informuje, że stała się oficjalnym partnerem z branży zegarkowej, w tegorocznej edycji zawodów organizowanych pod nazwą „THE RED BULL CLIFF DIVING WORLD SERIES”. Czas, technika i kreatywność - to kluczowe elementy charakteryzujące skoki do wody z niewyobrażalnych dla zwykłych śmiertelników wysokości, wynoszących 27 metrów, czy 20 metrów dla kobiet. Ten ekstremalny sport doskonale pasuje dla nowoczesnej, odważnej i myślącej o przyszłości marce, jaką jest Maurice Lacroix. Współpracy z firmą Red Bull i skokami z klifów, marka dedykuje model zegarka Pontos S Extreme, który jest wykonany z ekskluzywnego stopu POWELITE® i doskonale wpasowuje się przesłanie takich ekstremalnych wyczynów.

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix


Your Time is now. Bądź ekstremalny


Zawody CLIFF DIVING są w tym roku organizowane przez firmę Red Bull po raz szósty i są najbardziej prestiżowymi zawodami tego typu w świecie. Są do nich zapraszani tylko najlepsi zawodnicy. W roku 2014 zawodu będą one rozgrywane w formie 7 cykli, zorganizowanych na trzech kontynentach. Mężczyźni wykonują skoki z platformy położonej 27 metrów nad powierzchnią wody, a kobiety z platformy 20 metrowej. W tej konkurencji jury ocenia skoki, przyznając punkty za wyskok, pozycję i ewolucje w powietrzu, oraz moment wejścia pod wodę.

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix


W tym ekskluzywnym i niebezpiecznym sporcie ryzyko jest elementem codzienności. Atmosfera jest napięta, a w powietrzu można wyczuć obawę o niespodziewane zwroty wypadków i inne niebezpieczeństwa. To jest wyzwanie dla zegarków, jako  partnera tego wyjątkowego sportu. Pobyt na platformie, bliskość skoku wywołuje niezwykłe emocje. W ciągu 3 sekund od rozpoczęcia skoku, do momentu zanurzenia w wodzie sportowiec osiąga prędkość spadania 85 km na godzinę i przeciążenie rzędu 5G. Ryzyko jest zbyt duże, by je rozpamiętywać, a jest tylko mały margines możliwego do popełnienia błędu. Ciało skoczka jest w rękach siły grawitacji, wejście do wody musi być perfekcyjne.

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix


Jak przekazuje Marc Glaeser – Dyrektor marki Maurice Lacroix: „Firma Maurice Lacroix jest duma ze współpracy z Red Bull Cliff Diving World Series. Rozwijający się, dający niezwykle wrażenia estetyczne i spektakularny sport, oddaje pasję całej naszej marki do pomiaru czasu, szeroko pojętej techniki i ekstremalnych wyzwań”.
Podczas zawodów Red Bull Cliff Diving World Series Maurice Lacroix będzie prezentował zegarki z linii Pontos S EXTREME. Użyty dla wykonania kopert tych modeli stop POWERLITE®, występuje w trzech rożnych kolorach: czarnym, khaki i granatowym. Stworzony do ekstremalnego użytkowania zegarek, perfekcyjnie pasuje do tego rodzaju zawodów, choćby biorąc pod uwagę twardość materiału koperty i jego trzy razy mniejszą od stali wagę.

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix


Zaangażowanie w skoki do wody z klifów, przyniosło powołanie trzech nowych ambasadorów marki Maurice Lacroix, wyróżniających się w tej dyscyplinie sportu. Są nimi: Rosjanin -Artem Silchenko, Kolumbijczyk - Orlando Duque i Amerykanin - David Colturi.


Władysław Meller
na podstawie materiałów prasowych marki Marice Lacroix

Galeria zdjęć:

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix

 Cliff Diving. Współpraca Red Bull i Maurice Lacroix

Polecamy także:

VICTORINOX - historia scyzoryków i zegarków marki Victorinox
VICTORINOX - historia scyzoryków i zegarków marki Victorinox
Tytułem wstępu: historia marki Victorinox nie jest powiązana ściśle z zegarmistrzostwem. Mimo, iż jej genezy należy doszukiwać się, podobnie zresztą jak w przypadku wielu znanych dzisiaj producentów czasomierzy, w Szwajcarii. O marce Victorinox słysz
Czasomierze TAG Heuer uhonorowane nagrodami RED DOT DESIGN AWARD
Czasomierze TAG Heuer uhonorowane nagrodami RED DOT DESIGN AWARD
3 lipca w Essen odbyła się gala wręczania nagród Red Dot Design Awards. Red Dot Awards są przyznawane od 62 lat w Niemczech. W świecie projektowania jest to najważniejsza nagroda. Tegoroczny konkurs zebrał 5 500 zgłoszeń z ponad 54 krajów. Nagrody są
Video recenzja: RADO HyperChrome Captain Cook Automatic XL Titanium
Video recenzja: RADO HyperChrome Captain Cook Automatic XL Titanium
Zapraszamy do obejrzenia video recenzji modelu HyperChrome Captain Cook Automatic XL Titanium marki RADO. Nasz redakcyjny kolega Adrian prezentował ten model niedawno w formie klasycznej recenzji. Wówczas we wstępie napisał tak: Niedawno na łamach po
watch.swiss – na wystawę poświęconą szwajcarskim zegarkom jedziemy do Łodzi!
watch.swiss – na wystawę poświęconą szwajcarskim zegarkom jedziemy do Łodzi!
W dniach od 11 do 17 września 2017 roku, w centrum handlowym Manufaktura w Łodzi, zostanie zaprezentowana niezwykła wystawa nosząc tytuł „watch.swiss”, która jest dedykowana szwajcarskim zegarkom i samej Szwajcarii, oraz formą promocji szwajcarskiego
Wielki słownik pojęć zegarkowych - magazynu LOGO oraz portalu Zegarki i Pasja!
Wielki słownik pojęć zegarkowych - magazynu LOGO oraz portalu Zegarki i Pasja!
LOGO to doskonale znany, ilustrowany magazyn przeznaczony dla mężczyzn. Miesięcznik – początkowo kwartalnik, którego pierwszy numer ukazał się wiosną 2005 roku – ma obecnie bardzo silną, ugruntowaną pozycję na polskim rynku czasopism lifestyle’owych.
Magazyn ZIP NR 4

MAGAZYN ZIP NR 4

ZEGARKI I PASJA NA YOUTUBE

REKLAMA

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

Glycine

REKLAMA

Seiko SeikoSeiko

REKLAMA

Partner Czasocholicy

PARTNER

Junghans

REKLAMA

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Kalendarium ewolucji mechanizmów

Doxa

REKLAMA

Aerowatch

REKLAMA

Epos

REKLAMA

Alpina

REKLAMA

Instagram

Zegarki i pasja na Instagramie

Zamek Królewski – o jego odbudowie ...
Zamek Królewski – o jego odbudowie ...
15.07.2014
Roamer i niezwykły ambasador tej ma...
Roamer i niezwykły ambasador tej ma...
03.08.2014

Podstrony producentów

Brand - Aerowatch
Brand - Alpina
Brand - Atlantic
Brand - Audemars Piguet
Brand - Aviator Swiss Made
Brand - Balticus
Brand - Bulova
Brand - Carl F. Bucherer
Brand - Certina
Brand - Chopard
Brand - Citizen
Brand - Czapek Geneve
Brand - Davosa
Brand - Doxa
Brand - Epos
Brand - Eterna
Brand - Frederique Constant
Brand - Glycine
Brand - Junghans
Brand - Longines
Brand - Maurice Lacroix
Brand - MeisterSinger
Brand - Montblanc
Brand - Movado
Brand - Omega
Brand - Orient
Brand - Oris
Brand - Polpora
Brand - Rado
Brand - Roamer
Brand - Schaumburg
Brand - Seiko
Brand - Steinhart
Brand - Tag Hauer
Brand - Tissot
Brand - Ulysse Nardin
Brand - Victorinox
Brand - Vostok Europe
Brand - Xicorr
Dołącz do naszego newslettera
i bądź zawsze na bieżąco